Montag, 17. Februar 2014

Mach mit und erzähle über dich! / Opowiedz o sobie!




In der neue Woche möchte ich euch einen Anstoß zum Erzählen geben.
Ich finde es sehr interessant zu wissen, wer hinter einem Blog steht.

Verrate kleine Geheimnisse und Tatsachen über sich.
Mach einfach mit!




ABOUT ME


 wir wohnen seit 20 Jahren in der gleiche Wohnung  

 zu Hause höre ich permanent das Radio

 morgens brauche ich als erstes mein KAFFEE

Bild: Pinterest


 habe einen sehr leichten Schlaf, schlafe deshalb jede Nacht mit Ohropax
Seitdem ich die bunte Dinge entdeckt habe, bin ich ausgeglichener und ausgeschlafen. Ihr versteht? :))
..... schnarrch....

 wenn ich verreise, nehme ich mein Kuschelkissen mit

 ich habe noch nie ein Glas Milch getrunken- ich hasse Milch

 ich liebe Obst über alles. Leider bin ich auf vieles allergisch

 brauche keine Schokolade (meistens..)

 früher hatte ich eine Zahnarztfobie (bis ich eine gute Zahnärztin fand)

 bin sehr gerne zu Hause

  nach Inneneinrichtung und Fotografie, interessiert mich auch Kosmetik sehr

 ich schaue so gut wie kein TV. Das war aber schon immer so, auch zu Jugendzeit
Da habe ich lieber gestrickt :))))

 ich habe fürchterliche Angst vor Ratten (wenn sich jemand in meiner Anwesenheit darüber unterhält, träume ich garantiert nächste Nacht davon- schon mehrmals passiert)

Sonst liebe ich aaaaalle Tiere!

 habe viel, wenn es um Genauigkeit und Ruhe bewahren geht, von meinem M. gelernt

 die Geburt von meinem Sohn war ein Alptraum. Wir hätte beide die fast nicht überlebt

 wenn ich will, nehme ich ganz schnell ab  

 war als Kind ein schlechter Esser

 esse oft mehr als mein M.


 kann gebratene Eier nicht riechen

 ich hasse Pfand und alles was dazu gehört! 
Flaschen sammeln, aufbewahren, bloß kein Etikett beschädigen, große Taschen besorgen, alles in dem Abstellraum reinquetschen (wer hat schon so viel Platz zu Hause?????), vor dem Automat stehen und in jede zweite Flasche reinpusten, weil die nicht durch den blöden Automat durchkommt!

   ich habe schon etliche Englischkurse gemacht, kann aber immer noch kein Englisch
... ausser HOUSE of IDEAS ;O)

 ich wollte immer Deutsch lernen- ich fand das toll, dass man das, was man liest, genauso ausspricht. Wie klar! (...kann es in Englisch auch nicht so sein?)

 ich habe in meiner Jugend zu Jennifer Rush und Modern Talking getanzt

 ich hatte mehrmals eine Dauerwelle

 ich mische meine Getränke immer nach links drehend
Weiß nicht warum

  den Namen von meinem Blog  hat mein Mann vorgeschlagen


Haben wir was gemeinsam? 
Erzähl es hier oder auf deinem Blog!
______________________


W nowym tygodniu zachecam wszystkich do zabawy i opowiesci o sobie. 
Bardzo lubie wiedziec kto stoi za danym blogiem- to ogromnie interesujace!
Zdradzcie male tajemnice i ciekawostki o sobie!




ABOUT ME


 mieszkamy od 20 lat w tym samym mieszkaniu

 domu ciągle słucham radia

 rano jako pierwsze poprosze o kubek KAWY

Bild: Pinterest


 mam bardzo lekki sen , więc spie z zatyczkami do uszu
Odkad odkryłam te kolorowe cacka , jestem bardziej zrównoważona i wypoczęta. Rozumiecie o co chodzi ? Polecam! :))

 kiedy wyjezdzam biore ze soba zawsze mojego "jaska"

 Nigdy nie wypiłam szklanki mleka. Nie cierpie mleka

 Kocham owoce ponad wszystko. Niestety , jestem uczulona na wiele rzeczy

 W zasadzie nie potrzebuje czekolady ( zazwyczaj. . )

 Swego czasu mialam fobie na dentyste ( aż znalazłam dobrego )

 Uwielbiam byc w domu

  po projektowaniu wnętrz i fotografii , moim konikiem jest kosmetyka

 W zasadzie nie ogladam wogole telewizji. Ale to juz zawsze tak było , nawet w domu rodzinnym
Wolalam robic na drutach :) ) ) )

 Strasznie boje sie szczurów i tych takich tam innych malych ( jeśli ktoś w mojej obecności o nich mowi , gwarantowane, ze  następnej nocy mi się przysni- sprawdzone wiele razy )

Poza tym kocham wszyyyyystkie zwierzeta male i duze! 

  jeśli chodzi o dokładność i opanowanie, duzo nauczylam sie od mojego M.

 porod mojego syna był koszmarem . Prawie oboje tego nie przeżylismy

 jeśli tylko chcę , mogę bardzo szybko schudnać

 jako dziecko bylam niejadkiem

 często jem więcej niż mój M.

 nie lubie zapachu smażonych jajek

 Nie cierpie butelek na kaucje i wszystkiego, co się z tym wiaze!
(w Niemczech oddaje sie prawie wszystkie butelki po napojach)
Zbierać butelki , dbac o nie , nie daj Boze uszkodzić etykiete , miec ogromne torby , wszystko upychac w komorce ( kto ma na Boga tyle miejsca w domu? ) , stac przy automacie do oddawania butelek i musiec w co druga dmuchac, bo ten cholernny automat kazda wypluwa, bo jest zbyt pogieta!

   Zrobiłam pare kursow języka angielskiego , ale nadal nic nie wiem
... oprócz HOUSE of IDEAS ;O)

♥ Zawsze chcialam nauczyc się niemieckiegoo- to bylo genialne, można wymawiac wszystko tak jak czytasz. Proste! ( ... czy nie mogloby byc tak tez po angielsku? )

 tańczyłam w młodości przy Jennifer Rush i Modern Talking

 miałam kilka razy trwala ondulacje 

 mieszam napoje zawsze ze skretem w lewo
Nie wiem dlaczego.

 nazwe mojego bloga wymyslil moj mąż 


 Mamy cos wspolnego?
Opowiedz tutaj lub na swoim blogu!







Tschüüüüß....! / Czesc...!


Dagi

Dekoration Teller Alu in 58 cm: HIER
Marokkanische Dose weiß: HIER

Pin It  Follow on Bloglovin

81 Kommentare:

  1. Tolle Idee, liebe Dagi
    Interessante Dinge hast Du da erzählt.
    Da mache ich doch gern mit. :-)
    Ganz liebe Grüße
    Anja

    AntwortenLöschen
  2. Milo dowiedziec sie kilku nowych rzeczy o ulubionej blogerce ;) ja tez uwielbiam siedziec w domu, mam lekki sen i nie lubie mleka. Wlasciwie to moze nie toleruje bardZiej niz nie lubie.. z tym jezykiem masz racje, niemiecki czytasz jak piszesz, ale mimo to nigdy nie pojelam tego jezyka. Odwrotnie z angielskim :) a probowalas francuskiego? To dopiero nielogiczne jak czyytasz ;))

    A teraz powiem Ci ze ta taca wyglada swietnie i mam nadzieje, ze ten drugi wzor, ktory wybralam tez mi sie tak bedzie podobal :)
    P.s. przy dobrych wiatrach jutro dwumetrowe cudo zawita w me skromne progi.. ciekawe tylko, kto wniesie to... lustro :p

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ooo juz??? Naprawde? Zdecydowalas siem super! Pideslij foty koniecznie. :)

      Löschen
    2. Taaaak zdecydowana bylam od dawna, a promocja przyspieszyla proces ;) tylko przemeblowanie musze zrobic chyba hhahahahahhaha ;)

      Löschen
    3. :) fajnie! Napewno wszystko ladnie sie wkomponuje. To lustro jest super, nie bedziesz zalowac. A tamto okragle zostawiasz?

      Löschen
    4. OMG!!!! U nas tez jest przecenione!!!!!! :)) To okragle! Matko, ja juz nie mam wolnych scian!!!!

      Löschen
    5. Tak, już wisi w sypialni :) zostawiam chyba ... podoba mi się :) Bierz, miejsce się zawsze znajdzie hahahaha :D Jak nie teraz, to już niedługo na pewno ;)

      Löschen
  3. hihi, das du das R-wort überhaupt schreiben konntest! ;) und auch wenn wir eigentlich alles schon besprochen haben, wusste ich ein paar sachen nicht! :))
    ich bin gepannt was die anderen dazu schreiben.
    :*

    AntwortenLöschen
  4. no dobra namówiłaś mnie :)))) od dwudziestu lat mieszkam na wieży bez windy
    mam syna trzynastoletniego
    mnie poszło znacznie lżej na szczęście :)
    od kawy wolę wszelkiej maści herbaty ,teraz np zielona z kawałkami pigwy
    a jeśli kawa to z dużą ilością mleka
    zdecydowanie wolę żyć na wsi niż w mieście
    gleboterapia mnie uspokaja jak nic w życiu
    uwielbiam jeździć rowerem i spacerować bez opamiętania ...
    uwielbiam jeść no i niestety nienawidzę skutków tej miłości
    mam siostrę kosmetyczkę
    marzy mi się dom z dużym ogrodem i ziemianką w nim i drewnianym stołem pod jabłonką
    i to marzenie wcielam aktualnie w życie ....
    wpadłam w blogosferę jak śliwka w kompot ....
    bo mnie motywujecie i inspirujecie .....
    bo uwielbiam przestawiać ,ustawiać dekorować i tworzyć dekoracje
    i mam z kim podzielić swoje pasje :))))
    kończę bo będziesz czytała miesiąc moje wynurzenia
    aaaaaaaaa jestem gadułą :) buziole


    mam fijoła na punkcie kwiatków od małego (podobno po jakiejś babce odziedziczyłam )

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. :))))))) a jak super to napisaka, swietnie sie czytalo!
      Najbardziej mnue cieszy, ze Twoje marzenie sie spelnia!
      Siostra kosmetyczka- suoer! Pozdrawiam!

      Löschen
  5. Herrlich, ist doch immer schön, etwas über die anderen Blogger zu erfahren:)
    Ich glaube der einzige Punkt bei dem wir über einstimmen, ist der leichte Schlaf, aber diese gelben Dinger mag ich irgendwie nicht im Ohr haben.
    Ich wünsche dir eine gute Nacht.
    Liebe Grüße
    Meli

    AntwortenLöschen
  6. Też panicznie boję się szczurów , jeżeli ktos o nich mówi , pokazują je w telewizji itd tez mi się od razu śnią . Cholerne paskudztwo . Pięknie u Ciebie :)

    AntwortenLöschen
  7. super Cię poznać bliżej...
    Przyłączam się do akcji "poznajmy się"
    Jeżeli masz ochotę mnie poznać, to zajrzyj na mojego bloga...
    Pozdrawiam

    AntwortenLöschen
  8. O jakim piszecie lustrze? Ja też potrzebuję :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. :)) O tych z Ikea. W promocji sa! :)))

      Löschen
    2. wie wo was? welcher ikea spiegel? ich krieg doch nix mit! :P

      Löschen
    3. derhier? :)
      http://www.ikea.com/de/de/catalog/products/80178419/

      Löschen
    4. :))) Tinneee, du musst langsam polnisch lernen! :))
      Ja. Beiden. Rund und der hoher.
      Ah kommt, der hier ist auch reduziert????? Hilfeeeee! :))))

      Löschen
    5. wie cool, der große ist ja wirklich reduziert. nur es gibt ein problem: mein männe findet den kacka. :( ;)

      Löschen
  9. Liebe Dagi,

    tolle Idee, ich werde mir auch mal ein paar Gedanken machen! Deine Fotos sind natürlich noch viel toller als deine Bekenntnisse ;-)

    GLG,
    kroeitnchen

    AntwortenLöschen
  10. Hach Dagi, ich kann mich an deinen Bildern von deinem schönen zu Hause gar nicht satt sehen!-Sie strahlen immer so eine Ruhe , und Klarheit aus. Ich mag deinen Stil so gerne!-Deine Wohnung hat ganz viel Stil! Hach *schwärm*
    Hab ich schon mal Danke gesagt, dass du uns so oft mit zu dir nach Hause nimmst?! ;-)
    Ach und Danke auch für die echt sympathischen Geständnisse von heut ;-)
    ♥Drück dich♥
    Esther

    AntwortenLöschen
  11. Liebe Dagi,

    herrlich, oh ja, wir haben einiges gemeinsam......Modern Talking zum Beispiel. Als ich damals den Thomas mit seiner Kette gesehen habe, dachte ich, das wäre doch ein schöner Name, falls ich mal eine Tochter bekomme - und ich hab's durchgezogen ;o)))))

    Grinsende Grüße,
    Salanda

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Neee echt?? Wie cool ist das denn??? Mir gefällt der Name nach wie vor gut!!! Klasse! Was man alles so nebenbei erfährt! :))

      Löschen
  12. hej kochana! jej jak fajnie było dowiedzieć się o Tobie czegoś więcej:))) w wielu rzeczach jestesmy podobne, np. telewizja. Dla mnie również mogłaby nie istnieć. Szczury bleeeeeee, a wszystkie inne zwierzaki kocham! :) Długo by wymieniać.:)))
    ślicznie masz u siebie? Szczególną uwagę dzisiaj przykuł mój dywan? czy to nie jest podobny dywan do tego , który ma Damar? :) buziaki, wspaniałego dnia!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dziekuje Aniu!
      Hmmm, bardzo mozliwe, ze to ten sam dywan. Moj jest z Benuta. :))
      Wzajemnie Kochana!

      Löschen
  13. Liebe Dagi,
    ich lese wirklich jeden deiner Post, aber kann es sein, dass du momentan immer erst spät postest? Denn ich lese sie meist, schon faul auf dem Sofa liegen, mit dem ipad in der Hand und auf dem Teil kann ich so schrecklich schreiben, bzw. ES schreibt so schreckliche Wortkreationen, die ich ständig verbessern muss, dass ich so ungern kommentiere. Und da merk ich grad, dass ich schon länger nicht mehr bei dir geschrieben habe......ts! Geht ja mal gar nich'!

    Meine Liste, was ich gern aus deinem Shop hätte, wird übrigens länger und länger *seufz*..........also ich seufze grad, DU später dann sicher nicht......oder vielleicht höchstens vor Freude ;o)

    Es war SEHR interessant die Dinge über dich zu erfahren und bei einigem musste ich arg schmunzeln. Haben wir nicht alle unsere Spleens? ;o)
    Ich habe auch einen sehr leichten schlaf, kann aber nicht mit Stöpseln in den Ohren schlafen. Da hab' ich immer angst, was zu verpassen. Äh......nich', dass man nachts viel verpassen könnte, aber wenn ich mal ein ungewöhnliches Geräusch höre, dann muss ich der Sache auf'n Grund gehen und wenn eine Katze unten spuckt, dann höre ich das IMMER, geh brav runter.......auch mitten in der Nacht. Ist wie Babygeschrei bei mir ;o)
    Schlimmer finde ich es, wenn es im Schlafzimmer zu hell zum schlafen ist.........da fängt sofort meine Nase an zu kribbeln und ich bekomm Niesanfälle. Sonnenschein mag ich gegen 6 Uhr noch nicht auf meinem Gesicht ;o)

    Mal gucken, vielleicht beantworte ich noch mehr Dinge auf meinem Blog.........aber ihr wisst eh schon sehr viel von mir. Da lasse ich erst mal gern andere vor ;o)

    Mach dir den Tag schön fein.......hier scheint wieder die Sonne und JETZT mag ich die auch auf'm gesicht ;o)
    Alles Liebe...
    Kim


    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Liebe Kim,
      das kann schon sein, dass ich letztens ganz spät schreibe... Nach dem Packen halt ist immer so spät! :)))
      He he... wie Babygeschrei :) War mit der Maggy genauso, bin immer aufgesprungen um zu sehen was los ist... :)
      Ah, das würde mich aber sehr freuen, wenn du auf deinem Blog paar Geheimnisse über dich verrätst :)))

      Liebste Grüße

      Löschen
  14. Sehr schöner Post, liebe Dagi!
    Wenn Du magst, mache ich gerne mit!
    Liebe Grüße
    Andrea

    AntwortenLöschen
  15. Liebe Dagi,
    was für eine tolle Idee, über sich etwas zu erzählen.
    Ja, wir haben einiges gemeinsam, z.B. mag ich auch
    keine gebratenen Eier riechen, auch mein Mann hat
    den Namen meines Blogs ausgesucht usw..Ich glaube,
    da muss ich mir jetzt auch mal ein paar Gedanken
    machen und etwas mehr von mir preisgeben, soviel
    wisst ihr ja noch nicht.
    Liebe Grüße
    Christina

    P.S.Was ich auch überhaupt nicht mag sind
    weich gekochte Eier, den Geschmack von dem
    noch warmen Eigelb, iiiiih :-)

    AntwortenLöschen
  16. Liebe Dagi, da bin ich doch gerne dabei, kannste dann Morgen früh bei mir lesen, was wir zwei so gemeinsam haben ;)! Sehr schöne Idee! Liebste Grüße, Rieke

    AntwortenLöschen
  17. Droga Dagi,
    pomysl zeby napisac o sobie swietny. Znow odkrylam kilka podobienst, jest ich juz cala kolekcja:) Pewnie dlatego tak lubie tu bywac.
    Od prawie siedmiu lat mieszkam w DE. Powodem przyjazdu byl moj M, ktorego poznalam podczas urlopu. Jako, ze nie bylam juz nastolatka, pierwsze miesiace tutaj byly dla mnie dosc ciezkie.
    Mamy 3,5 letnia corke, ktora utwierdza mnie w przekonaniu, ze wszystkie dotychczasowe wybory w moim zyciu byly sluszne. Porod byl horrorem i trauma.
    Od porodu jestem w domu, co bardzo lubie, jednak tegoroczna szara zima doprowadza mnie powoli do szalenstwa.
    Od dziecinstwa nie pije mleka, bez czarnej kawy nie potrafie sie rano dobudzic, lubie spacery z psem, gotowac, piec i robic na szydelku. Jestem smakoszem, przepadam za dobrym jedzeniem, choc jako dziecko bylam potwornym niejadkiem. Bialo-czarne wnetrza uwielbiam, wielbie tez Stinga, dobre kino i ksiazke. Cenie przyjazn i szczerosc, odrzuca mnie chamstwo i glupota.
    Od zawsze chcialam mieszkac w Szwecji, jestem w tym kraju zakochana po uszy (mieszka w niej spora czesc mojej rodziny), los chcial jednak inaczej:) Jestem wrazliwcem, gadula, nerwusem i marzycielka.
    Butelki na kaucje i sortowanie smieci byly pierwszym powodem do okropnej klotni miedzy mna a M, do dzis ten temat doprowadza mnie do szalenstwa. Do paranoi natomiast doprowadza mnie lek przed pajakami i robalami.
    Staram sie byc optymistka i wierze, ze jeszcze duzo dobrego przede mna.
    Ufff, to jakby psychoterapia...

    Mocno pozdrawiam,
    Magdalena

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Hallo Magdalenko!
      trzeba sobie czasemi zrobic taka psychoterapie, zeby zdac sobie sprawe z "siebie" :) A jak dobrze robi, to czemu nie. :))
      Naprawde bylo mi milo blizej Cie poznac. W koncu jestes moja sasiadka! :)))
      Usmialam sie z tym fantem. No popatrz!
      Juz coraz cieplej i jasniej, wychodz z tej dziury! :)

      Pozdrawiam!

      Löschen
  18. Oj Dagi,dawno się tak nie pośmiałam jak dzisiaj :) Zabawne niektóre Twoje wypowiedzi ;P za to zdjęcia...cudne!

    AntwortenLöschen
  19. Angielski jest i moja pieta Achillesowa... polecam App duolingo ;-)

    AntwortenLöschen
  20. Fantastyczny post! I teraz wiem, że bardzo wiele nas łączy:D
    pozdrawiam
    MZ

    AntwortenLöschen
  21. ale fajny wpis ! super bylo się dowiedzieć czegoś o Tobie! cyba wiecej nas różni niż łączy, tak jak Ty:
    *uwielbiam kawe o poranku
    *nienawidze mleka
    *kocham pwoce
    *uwiebiam byc w domu
    * i w zasadzie nie ogladam tv :)
    no i nie znam ani slowa po niemiecku za to w angielskim calkiem dobrzr sobie radzę.

    AntwortenLöschen
  22. fajnie poczytać o Toebie :)
    pozdarwiam

    AntwortenLöschen
  23. W wielu punktach jesteśmy podobne Dagi:)
    * uwielbiam być w domu
    * nie oglądam tv a nawet nie mam telewizora w domu
    * poród pierwszego syna był horrorem, z drugim na szczęście poszło gładko
    * też miałam kilka razy trwałą
    * mam lekki sen (muszę spróbować z tymi zatyczkami)
    * pierwsza rzecz rano to kawusia
    * po ang coś tam potrafię ale za to niemiecki to ciemna masa dla mnie choć uczyłam się przez 4 lata. I tu się zgodzę, że wymawia się tak jak się pisze.
    * co do myszy i szczurów, to fanką ich nie jestem a myszką jestem bo to moje domowe przezwisko:)
    * też tańczyłam przy Modern Talking!
    * na fotelu dentystycznym mogę zasnąć :)
    Buźka kochana xx

    AntwortenLöschen
  24. eine feine idee!!!

    dann zu den gemeinsamkeiten:
    * der kaffee am morgen
    * das Kuschelkissen auf Reisen
    und manchmal esse ich mehr als mein Mann ;-)

    LG an dich Dagi,
    Jana.

    AntwortenLöschen
  25. O jak miło poczytać o Tobie!!! Pięknie masz w domu..wszystko bym przeniosła....jakby się dało....

    AntwortenLöschen
  26. Kochana Dagi
    Ja mieszkalam w polsce juz ponad 3 lata!
    Zadko ogladam tv i jesli juz to serial Unter Uns;)
    Lubie sprzatac. Robie to co ranek
    Auto za to moze wygladac jak smietnik
    Mam slabosc do kosmetykow z wyzszej polki
    Mam kota i kocham go tak bardzo ze wytatuowalam sobie kocura na kostce
    Jestem bardzo niecierpliwa
    Zadko odbieram telefon bo... ciezko mi sie do niego dokopac w mojej torebce
    Dlatego nawet nie zadaje sobie trudu;) Nie jestem lekarzem wiec nie musze byc na kazdy pips;)

    Pozdrawiam

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. :)))
      Ähmmm w Polsce czy w Niemczech?
      Dobre z tym pipsem! :)))

      Löschen
    2. Ja mieszkalam w Niemczech a teraz kochana w Polandi;)

      Löschen
    3. Aaaa, no widzisz, bo juz mi sie mieszac zaczelo i nie wiedzialam. I CO???? Gdzie wolisz??? :)

      Löschen
  27. Dagi, bardzo lubię do Ciebie zaglądać i im więcej wiem o Tobie tym bardziej czuję się u Ciebie jak u siebie hihi ;-)
    I ja jestem domatorem - a jeszcze bardziej lubię wprowadzać zmiany w swoim domu, ciągle coś przestawiam, przesuwam, maluje ale nie bardzo mam już co bo to tylko 47m ;-) kiedyś miałam zostać architektem, ale wyszło inaczej, za to teraz w wolnym czasie całkowicie oddaję się swoim dekoratorskim zapędom. Marzę o dużym domu z dużą kuchnią i ogromnym drewnianym stołem jadalnianym - lubię gotować i karmić wszystkich dookoła ;-)
    Zamiast kawy piję herbatę, dużo herbaty :-)
    Mimo, że jestem potwornym śpiochem to w tygodniu zawsze wstaję po pierwszym dźwięku budzika, za to w weekend... inna bajka ;-) jestem nocnym markiem, dla mnie życie zaczyna się po 22 wtedy mam największego powera i mnóstwo pomysłów.
    Z dentystą nie mam problemu tak długo jak daje mi końską dawkę znieczulenia, inaczej musiałby uważać na palce hihi
    Z niemieckim zawsze szło mi opornie zupełnie inaczej niż z innymi językami, może dlatego że mój pierwszy nauczyciel był taki... niewydarzony i bardzo zniechęcił mnie do tego języka.
    Telewizor mam ale go nie oglądam, za to mój Ł. nie może żyć bez kanałów sportowych i polityki ;-)
    Ale mam konika na punkcie kina, szczególnie europejskiego. Poza tym lubię to uczucie kiedy zatapiam się w fotel, dookoła mnie panuje mrok a przede mną wielki ekran i napisy - nie cierpię dubbingu, i zawsze bawiło mnie to jak Niemcy wszystko dubbingowali! Nawet amerykańskie kino akcji! Rambo po niemiecku to był hit hihi Pamiętam to ze wczesnych lat 90 kiedy to mój starszy brat oglądał filmy na kasetach VHS ;-)
    Modern Talking słuchał mój starszy o 10 lat brat, a kiedy ja byłam nastolatką na listach przebojów rządził BackStreetBoys i Britney Speras, ale ja od wielu wielu lat słucham U2 i Led Zeppelinów ;-)
    Lubię wszystkie zwierzaki, szczury i myszy włącznie ;-) ale i tak kociarą jestem niepoprawną ;-)
    Ha! Raz w liceum i ja pokusiłam o trwałą - od zawsze marzyły mi się złote loki ;-)

    Buziaki i miłego dnia Dagi! :-)

    P.S Nie mogę się już doczekać paczuszki ;-)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Z wielka przyjemnoscia poczytalam o Tobie. Milo sie poznac! :))) To naprawde jest fajne!
      Ja tez jestem nocnym markiem i kiedy wszyscy juz padaja, ja dopiero sie rozkrecam :)))
      Dubbingi niemieckie to rzeczywiscie cos egzotycznego. Nie zapomne jak moj brat smial sie do lez kiedy uslyszal ciemnoskornego aktora, ktory szwargoli po niemiecku. Ten smiech byl tak zarazliwy, ze oboje prawie peknelismy z tego smiechu! :))))

      Pozdrawiam serdecznie! :)

      Löschen
  28. Hallo Dagi,
    ich bin ja noch ganz neu hier, aber dein Blog ist GRAN-DI-OS!!!
    Als ich das mit den Pfandflaschen gelesen habe, musste ich ganz herhaft laut lachen!
    Diese ollen Dinger stell(t)en mich genau vor die gleiche Problematik!!!
    Drum gibt es seit geraumer Zeit fast nur noch Glasflaschen!

    Wo hast du denn deinen Couchtisch her? Find den absolut große Klasse!!

    Ganz liebe Grüße
    Nina

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Herzlich willkommen!
      Endlich Eine, die mich versteht!!!!
      Ich werde noch auf die Glasflasche umsteigen, das sag ich dir! :)))

      Löschen
  29. Liebe Dagi,
    sehr interessant was Du so über Dich schreibst. Überhaupt hast Du einen ganz tollen Stil (Wohnen/Fotografieren/Mode etc.) der mir sehr gut gefällt. Ich habe gerade in Deinem Onlineshop geschaut. Finde aber diese tollen Glasboxen nicht. Jedenfalls nicht in dieser Größe. Kannst Du mir vielleicht verraten woher Du sie hast ? Auch liebe ich die Kugeln von Bunzlauer. Vielleicht werde ich sie mir bei euch bestellen. LG Claudia
    claudia1703@t-online.de

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Liebe Claudia,
      vielen, vielen Dank! *schäm.... lieb von dir.
      Auch ich kaufe "fremd", nicht alles, was ich zu Hause habe, kommt aus unserem Shop *lach :)))
      Über die Glasboxen habe ich schon hier berichtet. Da findest du auch den Link

      http://myhouseofideas.blogspot.de/2014/01/komisch-der-januar-dziwny-ten-styczen.html

      Viele Grüße!!!

      Löschen
  30. też miałam trwałą ondulację- dwa razy:) hihi

    AntwortenLöschen
  31. Oj dużo mamy wspólnego :-)
    Pozdrawiam:-)

    AntwortenLöschen
  32. Liebe Dagi,
    da mach ich diiiirekt mal mit, ich find das nämlich ganz toll. :-) Und du magst echt gaaarkeine Milch? Haha..dann bist du das genaue Gegenteil von mir, denn ich mag gaaarkeinen Kaffee und ohne meinen Kakao am Morgen gibt es auch keine aufgeweckte Kathy. :-D
    Liebste Grüße, (eine aufgeweckte) Kathy ^^

    AntwortenLöschen
  33. Liebe Dagi,
    Ich habe mir die Zeit genommen und wirklich alles gelesen,
    Unglaublich wie manche Menschen sich ähnlich sind die Gewohnheiten ( wie mit dem Kaffee oder das Radio)....

    Ich mag auch nicht unbedingt Raten aber noch viel schlimmer finde ich Spinnen brrrr!
    Bin sehr gern auf deine Seite alles sieht so schön Elegant frisch und fantastisch aus.
    Würde sehr gern mit machen wenn nicht der Fehler wäre den ich mache und ich weis es immer noch nicht wo er
    Ist auf meinem Blog.
    Wünsche Dir meine Liebe viel Spaß und danke dir für die schöne Bilder und Momente
    Drück dich Nina

    AntwortenLöschen
  34. Ganz ganz liebe Grüße
    Nina
    Ninissweethome

    AntwortenLöschen
  35. Lubię takie monochromatyczne wnętrza. Zapraszam również do siebie. http://mysweetdreaminghome.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  36. Skoro nigdy nie wypilas kubka mleka, to skad wiesz,ze go nie cierpisz?

    AntwortenLöschen
  37. Hej Dagi :)
    Fajny pomysł z tym poznawaniem :) z wielkim zaciekawieniem czytam inne komentarze :)
    U mnie z kawą jest podobnie, bez niej dzień się nie zaczyna lecz niestety mleko musi być,
    Uwielbiam wszelkie produkty mleczne a nie przepadam za mięsem, byłam nawet wegetarianką :) jednak nie skończyło się to dobrze.
    Wyprowadziłam się z domu tydzień po 16 urodzinach, marzyłam o samodzielności, pracowałam, uczyłam się i urządzałam , było super. Pracuję cały czas bez wytchnienia od tamtego czasu, uwielbiam dom i staram sie w nim spędzać jak najwiecej czasu. Zawsze towarzyszy mi muzyka. Mąż mój pracuje cały tydzień poza domem, widujemy się rzadko ale za to bardzo kochamy ;) ( po 12 latach razem myśle ze to fajne ) . Z wykształcenia jestem prawniczką, choć po praktykach i 5 latach studiów stwierdziłam ze sie nie nadaje, pracuje jako handlowiec, księgowa, sekretarka, w sumie robię wszystko. Moją pasja od najmłodszych lat była architektura wnętrz, noc przed Komunia (8 lat) odmalowałam swój pokój i przemeblowalam go bo chciałam żeby goście zobaczyli ładny pokój ;) rodzice o tym nie wiedzieli bo spali ;)
    Jestem molem książkowym i masowo kupuje książki. Moją największą chorobą jest ceramika i szkło!! Po za tym kocham biżuterię i kosmetyki. Nie wspomnę już o kolekcji czarnych ubrań ;)
    Biało czarne wnętrza i paski lubiłam zawsze, co nie koniecznie było dobre bo uważali mnie za depresyjną, a jest wręcz odwrotnie, ponieważ jestem oprymistką. Wiadomo jak każdej z nas zdarzają się gorsze chwile. Jednak po burzy zawsze wychodzi słońce :)
    Mam nadzieje że nie zanudziłam Ciebie ;)
    Buziaki
    W.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Bardzo sie ciesze, Weronika, ze lepiej Cie teraz poznalam. Znamy sie wszyscy tutaj, ale pobieznie, dobrze wiedziec to i tamto, to stwarza ogromna sympatie.
      To niesamowite co zrobilas przed Twoja komunia! Jako mala dziewczynka- jestem pod wrazeniem. Mialas ten dar urzadzania wnetrz juz wtedy a moze i wczesniej! :)
      Czarno-biale wnetrza nie sa depresyjne! Kto Ci to mowil, dobrze, ze nie uwierzylas! :)

      Pozdrawiam serdecznie!

      Löschen
    2. Nie uwieżylam ale mama sie uparła i miałam wszystko w biało czerwone pasy a w salonie i łazience były biało czarne ;)

      Löschen
  38. Hej Dagi, jaki fajny post, milo poczytac o Tobie. Ja napisze kilka rzeczy ktore tak na szybko przyszly mi do glowy, ale chyba nie mamy ze soba duzo wspolnego ;)
    ~ lubie wczesnie wstawac, poranek to moja ulubiona pora dnia ktora zaczynam od herbaty
    ~ celebruje picie kawy
    ~ nie potrzebuje slodyczy
    ~ nie lubie przemeblowan, tzn wymiana mebla tak, ale juz przestawienie go w inne miejsce nie wchodzi w gre
    ~ zbyt mocno przywiazuje sie do miejsc i rzeczy, gdy sprzedajemy auto zawsza pojawia sie lezka, nie wiem czy kiedykolwiek zdolam wyprowadzic sie z tego mieszkania
    ~ robie to co kocham
    ~ cierpie na arachnofobie
    ~ muzyke slucham tylko w aucie, przez ostatni rok w kolko tylko dwie plyty Sylwi Grzeszczak
    ~ w kazdy piatek pieke ciasto
    ~ tel. komorkowy dla mnie moglby nie istniec
    ~ wszytsko zapisuje na kareczkach i w notesach
    ~ mam niesamowicie twardy sen
    ufff to na razie tyle, usciski :)))))))))))
    ~ bez zapisywania wszystkiego na karteczkach badz w notesie nie umialabym funkcjonowac

    AntwortenLöschen
  39. to ostatnie jakos mi sie niepostrzezenie wkradlo ;) podwojnie

    AntwortenLöschen
  40. Hallo Dagi,
    was für sympathische Antworten!!!:-) Mist, ich habe den Post jetzt erst gelesen, zu spät, gell??? Bei kranken Kindern komm ich zu nix!
    Alles Liebe, Diana

    AntwortenLöschen
  41. Hallo Dagi:)
    fajny wpis. Fajnie dowiedzieć się czegoś więcej o kimś, kogo odwiedzam prawie codziennie:)
    Uśmiechałam się, jak czytałam Twoj opis:)
    Ja nie słucham radia, śpię jak zabita, szczury z daleka mogę tolerować, mleko w moim domu kupuje się chyba na cysterny a poród mojej "kiedyś małej" córeczki to była czysta przyjemność (no prawie) ;)
    Poza tym mamy wiele wspólnego:)))) Ja również zaczynam dzień od kawy - co więcej - nie podniosę się, dopóki nie poczuję jej zapachu w kuchni. Mam takiego elfa, który przygotowuje mi ją codziennie rano:)Kocham zwierzaki, z domu mogę nie wychodzić, fotografia i wnętrza to moje wielkie pasje a blogosferę odkryłam w dzięki Tobie, Dagi. My House of Ideas to pierwszy blog, na który trafiłam. I wsiąkłam:) Pozdrawiam bardzo serdecznie!



    AntwortenLöschen
  42. nadrabiam zaległości z bloglovin i właśnie trafiłam na twój post - super pomysł i tak fajnie poznać ciebie jeszcze bliżej. jeśli pozwolisz robię podobna akcję u siebie, któregoś dnia :)
    a tak na szybko to:
    - panicznie boję się pszczół, macham rękoma jak nienormalna i krzyczę jak dziecko
    - całe życie nie mogę schudną z nadmiaru 5kg
    - prywatnie jestem projektantem budownictwa
    - chciałabym pić kawę i wino, ale mi nie smakują :(
    - pierwszy rok życia mojego dziecka przypłaciłam depresją po porodową
    - oprócz tego roku, zawsze czuję się najszczęśliwszą osobą na świecie
    - wolę zdjęcia niż czytanie postów na blogach :)
    i wiele, wiele innych ....
    może napiszę o tym za tydzień

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. O moj syn baaaardzo boi sie pszczol i os. Macha rekami i piszczy- tak samo jak Ty a to juz dorosly facio :)))
      Bede sie bardzo cieszyc jak napiszesz o sobie rowniez u siebe :)

      Löschen
  43. Ach wie schön, gerade habe ich mich als Leserin eingetragen!
    Deine kleinen Ticks machen dich sehr sympathisch :D
    Liabs Grüßle!
    Wahnsinn's Bilder!
    Andy

    AntwortenLöschen
  44. Boszzzzz jak tu pięknie!!!!! Ze tez wczesniej mnie tu nie bylo? Piekne wnetrza! Cudowne zdjecia! Bede zagladac, moge? Jak ja bym chciala tak miec ładnie, ale biel przy moim maluchu to bedzie samobojstwo.... Na razie to jest maly kataklizm ;). A łaczy nas jedno najwazniejsze :). Piekne imie :) . I miłośc do kawy . Pozdrawiam i bede zagladac

    AntwortenLöschen
  45. Liebe Dagi, ich mache auch sehr gerne mit : )

    ganz lieben Gruss, Julia

    AntwortenLöschen
  46. Liebe Dagi,
    eine sehr schöne Idee, da mach ich gerne mit. Deine kleinen Geheimnisse fand ich sehr interessant, einiges davon deckt sich mit mir (Ohropax :-)). Schön, auf diese Weise mehr über Dich erfahren zu haben. Das Du gerne zuhause bist, kann ich so gut verstehen. Deine Wohnung ist aber auch wirklich was ganz besonderes.

    Liebe Grüße
    Birgit

    AntwortenLöschen
  47. Liebe Dagi !
    Ich bin noch neu in der Bloggerwelt. Daher ein "später" Kommentar zu Deinem Aufruf.
    Ich musste sehr schmunzeln, da ich mich in einigen Dingen wiedererkannt habe.
    Gerne mache ich bei der Aktion auch mit.

    Dein Blog ist toll und der Shop auch. Ich hatte schon bei Dir im Shop gekauft und die Sachen sind einfach klasse !
    Schaue bestimmt mal wieder vorbei.
    Liebe Grüsse,
    Anja

    AntwortenLöschen

Vielen Dank für deinen Kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Impressum

Impressum

My HOUSE of IDEAS Blog

Robert Wieczorek

Hasengasse 30

63477 Maintal

Deutschland

E-Mail: houseofmara@googlemail.com


Umsatzsteuer-Identifikationsnummer gemäß § 27a Umsatzsteuergesetz: DE815404775


HINWEIS

Trotz sorgfältiger inhaltlicher Kontrolle übernehme ich absolut keine Haftung für die Inhalte externer Links, die in meinem Blog zugängig sind. Für den Inhalt der verlinkten Seiten sind ausschließlich deren Betreiber verantwortlich.Ich erkläre hiermit ausdrücklich, dass ich keinerlei Einfluss auf die Gestaltung und die Inhalte der gelinkten Seiten habe. Deshalb distanziere ich mich ausdrücklich von allen Inhalten aller gelinkten Seiten, die in diesem Blog gesetzt oder aufgeführt werden und mache mir diese Inhalte nicht zu eigen.Diese Erklärung gilt für alle in diesem Blog angezeigten Links und für alle Inhalte der Seiten, zu denen die hier eingefügten Links führen.Für die Inhalte der verlinkten Seiten ist stets der jeweilige Anbieter oder Betreiber der Seiten verantwortlich.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...