Freitag, 30. November 2012

Advent beginnt / Juz wkrotce czas adwentu


Kurz aber vom Herzen: 
Danke schön. 

Hallo Zusammen!

Ok. 
"Wie schön es sein kann, wenn das Leben einfach ruhig dahin fliesst und der Alltag stinknormal ist, lernt man erst zu schätzen, wenn man erlebt hat, dass es auch plötzlich ganz anders sein kann."
                                                            Dani aus der Schweiz

Dani hat recht und wir sollen alle unseren Alltag genießen. Auch wenn er stinknormal ist- ist er doch schön. Es kann immer etwas kommen was uns aus der Bahn wirft und alles durcheinander macht: Krankheit, finanzieller Kummer, Trennung oder Jobverlust. Für alle, die momentan eine schwierige Situation durchleben müssen wünsche ich nur das Beste!
____________________

Krotko ale od serca:
Dziekuje.

Witajcie!

Ok.

"Jak moze byc pieknie, kiedy nasze zycie spokojnie sobie plynie a codziennosc jest spokojnie normalna. Doceniamy to dopiero, kiedy przezyjemy sytuacje, ktora natychmiast zmienia nasza rzeczywistosc na zupelnie inna."
                                                                                                       Dani ze Szwajcarii

Dani ma racje. Powinnismy cieszyc sie nasza spokojna szara codziennoscia, bo nie wiadomo kiedy i w jaki sposob sie ona zmieni i wszystko przewroci do gory nogami: choroba, finansowe problemy, rozstania, utrata pracy. Wszystkim, ktorzy przezywaja wlasnie teraz takie chwile zycze wszystkiego dobrego!



Ich glaube, langsam werde ich mich mit meinem noch nicht vorhandenem Adventskranz auseinander setzten. Aber eine VISION habe ich schon! :) Es kommt wieder alles so plötzlich: wir haben schon den 1-er Advent! Und die ersten Weihnachtsmärkte sind auch schon offen! 
__________________________

Tak mysle, ze chyba zabiore sie za nieistniejacy jeszcze adwentowy stroik. W kazdym razie mam juz WIZJE! :) Wszystko znow przychodzi  tak nagle: mamy juz 1-sza niedziele adwentowa! A i stragany swiateczne juz wystartowaly!


Ein schönes kaltes Wochenende- falls ihr den Weihnachtsmarkt besuchen solltet- Glühwein schmeckt nur bei der Kälte!
__________________________
 Milego zimnego weekendu- na wypadek jakbyscie chodzily po swiatecznych straganach-  grzane wino smakuje tylko jak sie marznie!
Pozdrawiam serdecznie
Dagi


Kommentare:

  1. Hallo Dagi,

    wieder einmal wunderschöne Bilder die du uns zeigst und Wort die einen nachdenklich machen. aber du hast recht, man sollte alles geniessen bevor es zu spät ist. Eine Bekannte hat diese Woche die Diagnose Krebs bekommen, mit 32... seit dem denke ich auch ob ich vielleicht "falsch" lebe....

    ich wünsche dir von herzen ein wunderschönes wochenende
    martina

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Oh Martina, das ist sooo schlimm. :( Eine sehr gute Freundin von mir war auch mit Anfang 30 an Krebs erkrankt und dadurch lebt sie jetzt viel intensiver und hat zu sich selbst gefunden. Dies sollten wir eigentlich alle tun!
      Ich wünsch Deiner Freundin das alles wieder gut wird. Alles Gute Tine

      Löschen
    2. Liebe Martina,
      das ist so traurig. Warum passieren solche Sachen? Ich wünsche deine Bekannte alles Gute. Hoffentlich besiegt sie die Krankheit.
      Alles Liebe

      Löschen
    3. Ihr seit so lieb, vielen Dank. Ich glaube fest dran das sie die Krankheit besiegen kann, sie war (und hoffentlich ist) immer so stark und sie darf sich nicht unterkriegen lassen....

      Danke für eure Worte.

      Löschen
  2. Hey Dagi, du klingst ein bisschen positiver. Das ist gut!
    Ich habe heute auch den freien Tag genutzt und unsere Wohnung weihnachtstauglich gemacht. Jetzt muss nur noch die Weihnachtsstimmung aufkommen. Hm...
    Alles Liebe, Tine (mal wieder anonym unterwegs)

    AntwortenLöschen
  3. Liebe Dagi,
    deine Worte sind so wahr und deine Bilder wunderschön!
    Ich mag deine Amaryllis-Deko!
    Ganz liebe Grüße,
    Kiki

    AntwortenLöschen
  4. lepiej tegon nie mogłaś ująć...ciezmy się chwilą, póki jet dobrze, bo nie wiadomo kiedy...dzieki za te słowa, chyba były do mnie?!umieram z ciekawości, jaki wieniec adwentowy wymysliłaś?u mnie tylko świece, mech i ceramiczne cyferki:) Pozdrawiam Liebe Gruesse Marta P.S. fajnie, że jest u Ciebie też wersja niemiecka!

    AntwortenLöschen
  5. Tolle Fotos!!! Bin am Sonntag auch auf dem Weihnachtsmarkt!!!
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    AntwortenLöschen
  6. Ciekawe co wymyśliłaś :)

    AntwortenLöschen
  7. Liebe Dagi,
    der Spruch ist so wahr!
    Ich drück Dich!
    Mina

    AntwortenLöschen
  8. Ja nie lubię grzanego nawet jak zmarznę;) wole je na zimno, hahahaha;)
    Dagi bo w naszym zyciu własnie jest tak jak napisała Dani...nie doceniamy tego co mamy póki nie stracimy, póki coś się nie wydarzy...ech;(
    Udanego weekendu Kochana;*

    AntwortenLöschen
  9. Ja - das stimmt und ich finde gerade jetzt ist eine schöne Zeit um sich (und vielleicht auch andere) tagtäglich daran zu erinnern !

    Lasst es Euch gut gehen
    und herzliche Grüße

    Stefanie

    AntwortenLöschen
  10. Bardzo ładne, subtelne dekoracje, które doskonale komponują się zresztą Twoich cudownych bibelotów, bardzo mi się podoba. Pozdrawiam

    AntwortenLöschen
  11. Pięknie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    AntwortenLöschen
  12. Daguś,wirtualnie ściskam i życzę,aby słońce nad Twoją głową szybko wyszło zza chmur :)

    Pozdrawiam ciepło.

    AntwortenLöschen
  13. Hi Dagi,
    ich wollte dir nur kurz Bescheid geben, dass ich mich morgen wieder melde. Bin heute zu nicht viel gekommen.
    Liebe Grüße,
    Bianca

    AntwortenLöschen
  14. Cieszmy się chwilą, miłego weekendu życzę :)

    AntwortenLöschen
  15. Liebe Dagi,

    wir befinden uns seit heute in so einer Situation und jetzt denke ich auch: ich hätte das "normale" mehr genießen sollen ...

    Danke für deine Worte.

    Liebe Grüße Steffi

    AntwortenLöschen
  16. Piękny słój z zawartością Dagi! Wszystkiego dobrego!!!

    AntwortenLöschen
  17. *hihi* ja auch ich war wieder ganz überrumpelt wie schnell das wieder kam... gestern abend bin ich noch durch die stadt gesprintet um alles für den Adventskalender für die Kids zu bekommen... bis in die Nacht hab´ich Päckchen gewickelt... jedes Jahr nehme ich mir vor, das nicht alles auf den letzten Drücker zu machen!!!-Leider ist es bei dem Vorsatz geblieben- wieder mal!
    Naja- immerhin ist für heute alles fertig geworden :-)
    Ich wünsche dir und deinen Lieben einen schönen ruhigen 1. advent!
    Liebste Grüße
    Esther

    AntwortenLöschen
  18. Wunderschöne Bilder. Viel Spaß mit dem Adventskranz, bis morgen ist noch ein wenig Zeit ;)

    LG Amarilia

    AntwortenLöschen
  19. Witaj
    Dopiero niedawno odkryłam sens tego stwierdzenie :) człowiek zawsze gdzieś się śpieszy, za czymś goni a chwile umykają bezpowrotnie.
    Miłego weekendu życzę i jestem ciekawa stroiku adwentowego :) sama dzisiaj się dopiero zabiorę za swój.
    Pozdrawiam

    AntwortenLöschen
  20. Dagi jesteś mistrzynią!!! Jedna bombka, gwiazdka i kawałek choinkowej gałązki i nastrój świąteczny aż miło popatrzeć!

    AntwortenLöschen
  21. Lovely pictures!

    Wish you a wonderful weekend! Warm regards, Ingrid

    AntwortenLöschen
  22. no w Wawie pod Pałacem Kultury juz rosnie kiermasz swiateczny :) grzane wino hmm uwielbiam zimną.. ale jak na razie 1 łyk nie wiecej.. niech no Yosi zacznie sam jesc ;) a co do twoich słow o złych rzeczach. ja uwazam ze wszystko złe i dobre co przydaza sie w zyciu jest po coś.. sama doświadczyłam wielu złych sytuacji i ludzi.. ale to mnie ukształtowało i dzieki temu jestem w tym miejscu i robie to co robie.. bo bez tego doświadczenia nie odceniałabym wielu rzeczy i sytuacji i moze nigdy bym nie podjeła pewnych inicjatyw.. Wiec co kolowiek teraz się u ciebie głowa do góry.. bedzie dobrze :)

    AntwortenLöschen
  23. ten cytat jest wyjątkowy i bardzo prawdziwy... właśnie w ostatnich dniach jedna z nas, blogowiczek... dość mi bliska wirtualnie przeżywa takie ciężkie chwile. trzeba cieszyć się tym co jest i doceniać dobro losu, bo nagle wszystko może ulec zupełnej zmianie...
    ja dziś właśnie na świątecznym jarmarku we Wrocławiu byłam:) cudnie oj cudnie i już niedługo coś tam pokażę, bo warto:) niesamowity klimat
    u mnie adwentowy świecznik już prawie gotowy, a na kalendarz nadal czekam i szykuję paczuszki do powieszenia na każdy dzień:)
    uściski dla Ciebie

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Oooo, i to i to robisz? WOW!Ah zazdroszcze Wroclawia! :)

      Löschen
  24. Oj przydadza sie i mnie te zyczenia, od paru dni czuje sie jakby po mnie przejechal pociag :-( Podobno w takim smutku robi sie dobre zdjecia, a mnie na dodatek zepsul sie moj nowiutki aparat, dasz wiare? Przez miesiac bede bez niego:-(
    Ale jutro jade do austrii, pochodze chociaz po swiatecznych targach.
    usciski
    B.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ten nowiutki, nowiusienki??? NIE! O rany, ja bym nie wytrzymala. Cholerka. No i w tej Austrii nawet zdjec nam nie porobisz....

      Sciskam i nabierz dobrej energii na tych straganach! :)

      Löschen
  25. :) masz świętą rację. W moim życiu dwa ostatnie lata to było prawdziwe pasmo jakiś upiornych zdarzeń... prawie w każdej z dziedzin życia jakie przytoczyłaś. Ale mam nadzieję, że teraz już wszystko się ułoży, bo na koniec tych niespodzianek, to i pracę straciłam... Stąd też mam czas na to całe blogowanie, ale i mam nadzieję, że to szansa, żeby coś innego ze swoim życiem zrobić. Mam nadzieję, że spodobają Wam się moje szklane wyroby, że uda mi się też maleńki sklepik online założyć i że nie ugrzęznę znowu w jakimś martwym punkcie...
    Dziękuję z ten post, mogłam się wygadać....
    ściskam i życzę Ci wszystkiego dobrego***
    aga

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Troche odnajduje siebie... Nie poddawaj sie, moze ten czas to wielka szansa dla Ciebie?! Glowa do gory! :)

      Löschen
  26. Madre slowa !!!!!!.
    I zycze wszystkim szczesliwego i zdrowego Adwentu
    Donata

    AntwortenLöschen

Vielen Dank für deinen Kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...