Sonntag, 11. November 2012

Danke / Dziekuje


Diese Kleidchen ist mein Lieblingsteil im Herbst. Gefunden in eigenem Schrank  / Ta tunika jest co roku jesienia moja ulubiona. Znaleziona we wlasnej szafie. :)



H a l l o .........
Huh...

Ihr seid der Hammer, ja... 
Klar! Alle eure Kommentare zu dem letzten Post klingen natürlich für mich sehr logisch und ich danke euch für jeden einzelnen! Mit soviel stellungnehmenden Meinungen habe ich auch nicht gerechnet und ihr habt natürlich alle Ansprüche der Welt das laut sagen zu dürfen! 

Ein Blog wie HOUSE of IDEAS ist nur mit seinen Lesern das, was er heute ist. 

Zu Zeit ist bei mir eine intensive Phase eingetreten. Zu dem Blog, zu dem Shop, zu der Butik, zu meine Arbeit, zu mir selbst... 
Danke, dass ihr da seid.
_________________

H a l l o ...................
Huh...

Jestescie niesamowite, tak....
Pewnie! Wszystkie Wasze komentarze do ostatniego posta brzmia dla mnie logicznie i dziekuje za kazdy z nich! Nie liczylam na tak wielki odzew, czesto bardzo osobisty i jak najbardziej macie wszystkie prawa tego swiata wypowiedziec sie tutaj w tej kwestii!

Blog jak HOUSE of IDEAS jest tylko ze swoimi czytelnikami takim jakim jest dzis.

Obecnie nadeszla u mnie bardzo intensywna faza . Co do bloga, co do shopa, co do butiku, mojej pracy, co do mnie samej...
Dziekuje, ze jestescie.







Kleine pikante Blätterteigtäschchen haben heute bei uns zu dem kuscheligen Herbstsonntag beigetragen.
Gestern waren wir bei unseren Freunden eingeladen und haben uns mit anderen befreundeten Paaren den Boxkampf angeschaut. Der Abend war sehr lustig und spannend (wer hat eigentlich gewonnen? ;) Wir waren definitiv viel zu viele Mädels! :)
____________________

Male pikantne ciasteczka dobrze nam dzisiaj zrobily w ta jesienna niedziele.
Wczoraj bylismy zaproszeni do przyjaciol i z innymi zaprzyjaznionymi parami ogladalismy boks. Ten wieczor byl super wesoly no i oczywiscie trzymajacy w napieciu (ale kto wlasciwie wygral ;) Zdecydowanie bylo nas babek za duzo! :)



Endlich hat sich Maggys Warten am Fenster gelohnt! :)
Wir hatten Besuch!
________________________

W koncu sie oplacilo wygladanie Maggy przez okno! Cos wypatrzyla! :)


Schau euch die Knopfaugen an! Ich habe grad geschafft das Foto zu knipsen!
___________________

Popatrzcie na te oczy jak guziczki! Ha! Zdazylam zrobic zdjecie! 


Ich wünsche euch eine gute neue Woche! / Zycze Wam dobrego nowego tygodnia!
Dagi

NACHTRAG
Hunter: HIER oder HIER


37 Kommentare:

  1. Ale masz wspaniałą tunikę! W mojej szafie takiej nie ma niestety ;) Ciasteczka pomijam bo dziś zjadłam za dużo ciasta :) A ptaszyna przeurocza :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    AntwortenLöschen
  2. Jakiej cudnej urody ptaszek...kochany taki:)))
    pozdrawiam serdecznie i udanego tygodnia zycze:)

    AntwortenLöschen
  3. Nie wiem co fajniejsze: czy ptaszek, czy ciasteczka, czy tunika;-)

    fajnie, ze nie zmienisz nazwy, polubialm ja bardzo.
    milego tygodnia Dagi!

    AntwortenLöschen
  4. Die Tunika ist ja sehr schick und würde mir auch gefallen und ein toller Schnappschuß des Vögelchens auf die Sekunde :)

    Ich wünsche ebenfalls eine gute und erfolgreiche Woche !

    Herzliche Grüße
    Stefanie

    AntwortenLöschen
  5. W tuniczka tez w moich klimatach.Pozdrówka ciepłe-aga

    AntwortenLöschen
  6. cudna ptaszynka!
    piekne fotografie:))
    tunika swietna!
    pedze czytac poprzednie posty, bo chyba wypadlam z obiegu!
    usciski!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. juz wszystko wiem,
      przyznam szczerze, ze dziwilam sie, iz jeszcze nie masz sklepu internetowego
      sama w sobie, tzn twoj blog jest wielka reklama
      masz pasje i tacy ludzie osiagaja sukcesy w interesach
      nie moge sie doczekac nowych zmian - to musi byc ekscytujace!!!
      WOW! zycze pomyslnosci i sakiewki pelnej zlotnikow, by towar rozchodzil sie jak swieze buleczki
      piekna inicjatywa, bo podejrzewam, ze bedziesz wspierac prace polskich, zdolnych dziewczyn;)
      PROSTO Z SERCA! - POMYSLNOSCI!!!!!!!!!!!
      obiecuje kupic jakis drobiazg!

      Löschen
    2. O jak milo to napisalas! Dziekuje slicznie! Ja tez bardzo sie ciesze, ale z pewnej strony jestem do tego zmuszona i cala sytuacja jest troche smutna. Ale takie sytuacje tylko nas wzmacniaja-mam nadzije, ze i u mnie tak bedzie.

      Sciskam- tez prosto z serducha!
      Dagi

      Löschen
  7. Liebe Dagi
    Bist Du sicher ,dass das ein Vogel ist. Ist das nicht ein getarnter Kugelfisch? Das Foto ist der Hammer. Uebrigens habe ich bei uns in der Brocki eine ähnliche Vitrine wie Deine Schwarze gefunden. Sie ist jetzt lichtgrau und weiss. Ich habe sooo grosse Freude daran und bin auch stolz auf meine erste Renovation. Sie ist ein Bijou geworden. Lieben Dank für die Inspiration.(Ausrufezeichen)((Taste funktioniert nicht..))
    Liebe Grüsse aus der Schweiz Dani

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Oh, schön! Freut mich sehr! Ich glaube dir, dass die jetzt ein Schmuckstück bei euch ist!
      Ich wünsche dir viel Freude damit!

      Viele Grüße in die Schweiz! :))

      Löschen
  8. Liebe Dagi,

    ohhh, solche Blätterteiteile lieben wir auch...muss ich mal wieder machen...hmm, willst du was verändern, bei dir oder dem Blog ? Wenn du dir Gedanken machst....

    Wünsch dir auch eine gute Woche ,
    lieber Gruß,

    Sanne

    AntwortenLöschen
  9. no widzę,ze mimo jesienni jestes pełna energii :) tak trzymaj :)

    AntwortenLöschen
  10. ja się dołączam i trzymam mocno za Ciebie kciuki!!! smutne sytucaje potrafią przemienic się w dobre zmiany!!! gorąco tego życzę!

    AntwortenLöschen
  11. Znalazlam twój blog dzis,siedzialam i ogladalam twoje zdiecia z podziwem. Masz bardzo dobry gust do decoracji gratuluje!!! Juz cie wpisalam na moja liste ulubionych blogow.
    Pozdrawiam serdecznie!!
    Edyta

    AntwortenLöschen
  12. Da geht einem doch das Herz auf, wenn man in dieses beiden kleinen Äuglein blickt:-) Hoffentlich hast ihm auch schon was leckeres bereitgestellt und das Häuslein hoch genug gehängt?

    Wünsch Dir eine schöne Woche,
    liebe Grüsse,
    Sabine

    AntwortenLöschen
  13. Jaki piękny tłuściutki ptaszek!!!! Boskie zdjęcie!

    AntwortenLöschen
  14. Dagi ta tuniczka jest obłędna:)
    no i ten ptaszek. Ja Tobie udało się zrobić to zdjęcie Ty mi powiedz. Mnie zawsze ptaszki odlatują:)
    i moje wymarzone huntery!
    uściski dla Ciebie
    dobrego tygodnia

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. On w ogole sie nie bal. Najpierw chlasnelam cos na balkon, patrze a "cos" na mnie patrzy... Najpierw myslalam, ze cos mu jest,bo tylko patrzyl i nawet sie nie ruszyl. Zdjec moglam robic do woli.Dopiero jak chcialam mu dac cos jesc, to odfrunal.
      Slodki byl jak tymi slepiami tak patrzyl... Chyba zgubil swoja mame, bo to byl mlody ptak.

      Löschen
  15. Dagi ale udało Ci się ptaszka uchwycić i to takiego fajnego :)
    Powodzenia w prowadzeniu sklepiku i samych sukcesów kochana!

    AntwortenLöschen
  16. ptaszek ma oczka jak moj joreczek, akie małe czarne guziczki :)

    AntwortenLöschen
  17. jaki sliczny ptaszek pierwszy raz takiego widzę :)
    pozdrawiam
    Ag

    AntwortenLöschen
  18. No tak to bywa że zaglądając do własnej szafy można czasami coś fajnego znaleźć i nie koniecznie zaglądanie do niej musi być skwitowane zdaniem że " nie mam co na siebie włożyć " hahaha Śliczna tunika .
    Ptaszek za oknem , do zjedzenia taki śliczny ... nie mam nadzieję że Maggy tak nie pomyślała ;)

    Dagi życzę samych sukcesów !

    AntwortenLöschen
  19. Ale miałaś refleks z tym ptaszkiem. Super zdjęcie:)
    Samych sukcesów Dagi!!!!!!!!

    AntwortenLöschen
  20. Dein Blog ist wunderschön! Die Tunika wäre genau mein Geschmack - kannst du mir bitte verraten wo man sie bekommt?
    Herzlichst,
    Doris

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Die habe ich schon seit paar Jahren und habe die in einem Laden gekauft, der nicht mehr existiert. An den Namen kann ich mich mit besten Willen nicht mehr erinnern. Sorry...

      Löschen
    2. Schade, aber trotz dem herzlichen Dank!!

      Löschen
  21. Dobrze, ze udało Ci się uchwycić tego puchatka, bo jest słodki!
    Ewa

    AntwortenLöschen
  22. Cudne to foto z ptaszyna i to jego spojrzenie wow :)
    Co do posta w sprawie Waszego sklepiku jestem pewna ze wybierzecie tak jak czujecie, wiem ze ciezko bo ja tez mialam z tym problem, nawet do teraz i tak skacze z kwiatka na kwiatek :) MYsle ze nawet jak wybierzez nowa nazwe to i tak bedzie z Wami kojarzona :) buzka i milego tygodnia!

    AntwortenLöschen
  23. Koniecznie chciałabym wiedzieć co jest w tych ciasteczkach;)
    Tunika jest obłędna, a zdjęcie tego ptaszka fantastyczne, Maggy to jednak ma wzrok;))
    Pozdrawiam cieplutko

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Mielone miesko z przyprawami na ostro. Troche bulki tartej i jajko. :)

      Löschen
  24. Jaki ładny ptaszek! Mnie też udało się ostatnio zrobić zdjęcie podobnemu z bliska. Ciekawa jestem co tam u Ciebie się dzieje Dagi. Częściowo się domyślam, mam nadzieję, że jako wierna czytelniczka nie odczuję tych zmian na blogu, np. mniej Ciebie i Twoich pomysłów.... Życzę powodzenia we wszystkim co robisz!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. U mnie goraco! :)
      Kochana, mysle, ze jak juz wszystko sie wyklaruje, to bede tu czesciej, bo bardzo lubie blogowac i brakowaloby mi tego. :) Bardzo sie juz ciesze na system sklepowy, ktory sam pisze maile :) bo sporo czasu mi to zabiera dziennie. I jak by jeszcze paczki sie same wysylaly, no to by bylo niebo.... :))

      Löschen
  25. Ptaszynka cudowna, super, że udało się ją Tobie uchwycić:) Tunika również niczego sobie:) Pozdrawiam

    AntwortenLöschen
  26. Oj ja jestem w tyle z tym Twoim postem, boks oczywiscie tez ogladalam :)
    Ale masz farta ze udalo sie zrobic fotke temu uroczemu ptaszkowi, ja nigdy nie mam tyle szczescia, a odwiedzaja moj taras rozne zwierzaczki :)
    buzka

    AntwortenLöschen
  27. Jaki slodziak, to chyba sikorka- ma zoltawy brzusio... moja coreczka tez wywiesila smakolyki ptasie, ale nikt narazie nie dotarl do stolowki ;O)
    Daga, wszystko sie ulozy- masz glowe nie od parady i cos wymyslisz, co na pewno sie sprawdzi-a takie wyzwania; z waznymi do podjecia decyzjami w tle daja duzo przyjemnosci i pozytywnej (a jakze ) adrenaliny!!!!!!!!!!!!!!!
    pozdrawiam cieplo
    ania z burscheid

    AntwortenLöschen

Vielen Dank für deinen Kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Impressum

Impressum

My HOUSE of IDEAS Blog

Robert Wieczorek

Hasengasse 30

63477 Maintal

Deutschland

E-Mail: houseofmara@googlemail.com


Umsatzsteuer-Identifikationsnummer gemäß § 27a Umsatzsteuergesetz: DE815404775


HINWEIS

Trotz sorgfältiger inhaltlicher Kontrolle übernehme ich absolut keine Haftung für die Inhalte externer Links, die in meinem Blog zugängig sind. Für den Inhalt der verlinkten Seiten sind ausschließlich deren Betreiber verantwortlich.Ich erkläre hiermit ausdrücklich, dass ich keinerlei Einfluss auf die Gestaltung und die Inhalte der gelinkten Seiten habe. Deshalb distanziere ich mich ausdrücklich von allen Inhalten aller gelinkten Seiten, die in diesem Blog gesetzt oder aufgeführt werden und mache mir diese Inhalte nicht zu eigen.Diese Erklärung gilt für alle in diesem Blog angezeigten Links und für alle Inhalte der Seiten, zu denen die hier eingefügten Links führen.Für die Inhalte der verlinkten Seiten ist stets der jeweilige Anbieter oder Betreiber der Seiten verantwortlich.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...