Donnerstag, 15. November 2012

Kann man, muss man aber nicht / Mozna, ale nie trzeba


Tick tack Tick tack- die Zeit rennt! 
Unglaublich wie schnell die Woche rum ist!
Ursprünglich eine Ikea Uhr in Silber, heute wie neu in Schwarz.
_____________________

Tik tak Tik tak- jak ten czas goni!
Niesamowite jak szybko przelecial ten tydzien!
Zegarek z Ikea, wczesniej srebrny, dzisiaj w czerni jak nowy.


...

Hallo allerseits......

Ist das wahr? Ist bald Wochenende? :)) 
F r e u t  m i c h  s e h r !
Schon wieder ist eine intensive Woche zu Ende.
Diesmal zu dem ganzen Kram kam noch ein Word- und Excelkurs, den ich mit voller Begeisterung besucht habe. War sehr interessant! :) Wirklich-ich mag das!
Trotzdem will ich keine Tabellen mehr sehen und freue mich auf mein 
W e e k e n d !
___________________

Witam Was!

To prawda? Juz weekend? :))
B a r d z o  s i e  c i e s z e !
Znow minal intensywny tydzien.
Tym razem do calego chaosu doszedl jeszcze kurs worda i excel. Bylo bardzo ciekawie! :) Na prawde- lubie to!
Mimo to nie chce juz widziec zadnych tabel i ciesze sie na moj
w e e k e n d!




Letztens kam ich auf eine Idee, die unsehnliche Kosmetikflaschen los zu werden. Mittlerweile kann man solche "blanco" Flaschen und Dosen überall (zB. Body Shop) bekommen. Das sind so genannte Reise Kits, die man für den Urlaub nimmt. Ich fülle meine Kosmetik schon zu Hause um. :) Muss man nicht, kann man aber... :)
*übrigens: der Augen Make-up Entferner ist super- den benutzte ich schon seit Jahren.(Rossman Drogerie)
__________________________

Ostatnio wpadlam na pomysl pozbycia sie brzydkich butelek z lazienki. Dzisiaj mozna kupic wszedzie takie "blanko" pojemniki. To sa tzw. Travel Bottle, ktore przeznaczone sa na urlop. A ja przelewam kosmetyki juz w domu. :) Nie trzeba, ale mozna... :)
*tak na marginesie: ten plyn do demakijazu oczu jest swietny-uzywam go juz od paru lat. (Rossman Drogerie)






So gefällt mir das viel besser. :)
___________________
Tak mi sie lepiej podoba. :)



Ho ho.... Schwarze Lockenwickler! Musste ich haben! *(Primark)
So stylish! ;O)
______________________

Ho ho.... Czarne walki do wlosow! Musialam je miec! *(Primark)
Stylish! ;O)






KLICK



Ich wünsche euch einen schönen Freitag! / Zycze Wam dobrego piatku!
Dagi

Kathrin, vielen Dank für deine Mail! Ich drück dich! Melde mich!

36 Kommentare:

  1. Widzę, że i z Ciebie "nocny marek" :)
    Zegar prezentuje się świetnie, a wałki są cool :)

    Spokojnej nocy życzę!

    AntwortenLöschen
  2. I ja nie cierpię opakowań często w wyborze kieruje się wyglądem kosmetyku i chyba też po kupuje opakowania no name i poptzelewam. :)

    AntwortenLöschen
  3. I ja nie cierpię opakowań często w wyborze kieruje się wyglądem kosmetyku i chyba też po kupuje opakowania no name i poptzelewam. :)

    AntwortenLöschen
  4. Wielbicielką Ziai też jestem :D Zbieram od jakiegoś czasu białe plastikowe opakowania np. po dużych płynach i do nich mam zamiar przelać specyfiki w kolorowych opakowaniach... Muszę jednak się zmobilizować i jakieś zgrabne etykiety zaprojektować i wydrukować - tylko pytanie, czy można kupić papier samoprzylepny do drukarek już z wyciętymi kształtami? Np. cała strona kółek lub kwadratów...

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. nie wiem, czy są powycinane etykiety do drukowania, ale sieci jest wiele stron z fajnymi shap'ami które można wyciąć samemu :))

      Löschen
    2. Dzięki, zaczęłam szukać i cuda znalazłam :D

      Löschen
  5. Ja zbieram przezroczyste opakowania po płynach z sephory i tam przelewam wszystko co jest zbyt pstrokate , fajnie to wygląda , a wałków zazdroszczę tych w kolorze blue nie znosze :) pozdrawiam

    AntwortenLöschen
  6. swietny pomysl, moze i kiedys ja dorobie sie witrynki do lazienki, poki co trzymam kosmetyki w nieladnej zamknietej polce i nikt ich nie widzi
    kocham kozie mleko, super krem do rak!!!
    no i te czarne walki
    musze jeszcze raz przejrzec te zdjecia, bardzo inspirujace;)

    AntwortenLöschen
  7. Świetny pomysł z tym przelewaniem, kiedyś tak robiła,ale potem jakoś zaprzestałam, ale muszę do tego powrócić, bo też lubię jak wszystko ładnie wygląda.
    Pozdrawiam

    AntwortenLöschen
  8. Huhu Dagi,

    tolle Idee mit dem Umfüllen, sieht gleich viel "stylischer" aus!

    Herzlichst,
    Salanda

    AntwortenLöschen
  9. Ja też nie lubię wystawki opakowań kosmetyków, ale jak znam siebie zapomniałabym co w czym jest.... w kuchni za to mam płyny i mleczka w dopasowanych opakowaniach (mleczko do czyszczenia ma etykietę, którą kiedyś mi przysłałaś :))
    Niesamowita jesteś z tą czernią, nawet wałki czarne :))))) muszę mojej córci pokazać, bo ona jest wielką fanką czerni i używa wałków do włosów.

    Ten mobil wpadł mi w oko :))

    Uściski

    AntwortenLöschen
  10. Hey Dagi,

    einen Exel-Kurs wollte ich auch schon lange mal machen. Ich mag solche Dinge auch total gerne!
    Dein Bad ist ja wirklich Traum in schwarz-weiß! Eigentlich fand ich diese Kombination immer ein bisschen zu hart, aber seit ich regelmäßig bei dir vorbei schaue, bin ich selber ein totaler Schwarz-weiß Fan geworden!
    Genieß das Wochenende & erhol dich schön von der anstrengenden Woche.
    Allerliebste Grüße
    Vivienne

    AntwortenLöschen
  11. Liebe Dagi,

    oh ja die Zeit rennt, ich komme diese Woche auch zu nix..
    Das sieht soooo toll & stylisch aus mit dem umgefüllten Flaschen !!!
    Gute Idee, wie immer halt von dir...dein Bad ist eh der Hammmer, Neidfakotor HOCH...

    Dir auch ein entspanntes Wochenende, alles Liebe,
    Sanne

    AntwortenLöschen
  12. Liebe Dagi,
    ich mag die meisten Flaschen und Dosen der Kosmetik auch nicht. Deshalb verbanne ich alles in Schränke. Aber deine Lösung ist natürlich auch gut. So sieht es sehr chic aus, auch wenn es draußen steht. Gute Idee!
    Liebe Grüße, Britta

    AntwortenLöschen
  13. udanego weekendu Dagi :)
    pozdrawiam
    Ag

    AntwortenLöschen
  14. Liebe Dagi,
    die Umfüll-Idee ist wirklich klasse! Habe ich bisher immer bei Duschgel oder Shamppo gemacht, wenn die original Flaschen nicht so schön aussahen oder eine komische Form hatten. Bei meinem Gesichtswasser etc. könnte ich das aber auch mal machen, denn ich benutze teilweise auch Prdukte von Rossmann (die haben echt ein paar ganz tolle), aber stylish ist anders ;o)
    Du hast dir/euch da wirklich ein Traumbad gezaubert und man sieht mal wieder, wie man mit kleinen Mitteln, eine große Wirkung erzielen kann.
    Hab' ein schönes Wochenende und alles Liebe....
    Kim

    AntwortenLöschen
  15. Kurcze, proste a genialne!

    AntwortenLöschen
  16. I znowu pieknie B&W u Ciebie! Podoba mi sie Twoja konsekwencja w utrzymaniu tej kolorystyki. O przelewaniu plynow kosmetycznych do innych buteleczek jednak bym Cie nie podejrzewala, to juz jest perfekcjonizm Dagi:-) Pamietaj tylko Kochana, ze niektore kosmetyki nie lubia przezroczystych opakowan wystawionych na swiatlo dzienne!
    buziaki, sciskam Cie
    B.

    AntwortenLöschen
  17. Du hast immer Ideen....einfach toll.
    GVLG Bina

    AntwortenLöschen
  18. Dzień dobry :)
    Masz niesamowite wyczucie stylu :) Uwielbiam do Ciebie zaglądać :) Nie mogłam się powstrzymać i przyznałam Ci wyróżnienie za bloga. Zapraszam po odbiór do mnie :) buziaki Ania

    AntwortenLöschen
  19. Tak niewiele, ale jaka różnica :) Ale mam u Ciebie zaległości... już nadrabiam

    AntwortenLöschen
  20. super pomysl, u mnie zawsze sprawdza sie w podrozy ale masz racje, przeciez mozna tak na codzien :)
    To mleczko to rowniez moj ulubieniec, i widze ze kozie mleczko tez lubimy :)
    inpiracje z poprzedniego posta mnie zaczarowaly, takie czyste i przejrzyste, piekne, sciskam i milego weekendu zycze

    AntwortenLöschen
  21. Kobito, jesteś niesamowita z tymi pomysłami! I wałki i pędzel! Nie ma takiej drugiej! :)
    Pa, Ewa

    AntwortenLöschen
  22. Ja lubie Ziaje rowniez za ladne, minimalistyczne opakowania:)
    A pomysl z przelewaniem do buteleczek naprawde dobry:)
    Milego weekendu
    Ola:)

    AntwortenLöschen
  23. Fantastyczny pomysł Dagi:) Od razu lepiej i tak elegancko - jak u prawdziwej damy:) Też lubię kosmetyki Ziaji, tylko po nich zimą moja skóra jakoś daje radę:)
    Przez tę Twoją łazienkę zmienia mi się koncepcja mojej:P Tylko musiałabym malowac kafle....hm.....

    AntwortenLöschen
  24. Kozie mleko-uwielbiam!Świetny sposób z tymi buteleczkami;)
    Pozdrawiam

    AntwortenLöschen
  25. Oh hallo, na du hast immer Ideen,wau schwarze Lockenwickler..toll- will haben!Oh Dagi ich habe heute ein Projekt gemacht,gezittert habe ich vor lauter Aufregung,aber es sieht so super aus.Ich sage nur Noir, Black, Schwarz..Ich hoffe morgen gibt es ein gutes Licht zum fotografieren.Bis bald Edith.

    AntwortenLöschen
  26. A wiesz rzeczywiscie te buteleczki wygladaja bardzo fajnie i.... elegancko.
    Czarne walki wow, takich gadzetow jeszcze nie widzialam, tez Rossman?
    pozdrawiam

    AntwortenLöschen
  27. Fajnie w tej Twojej łazience Dagi... Mam mleczko z tonikiem z serii kozie mleko :) Ja też nie lubię brzydkich butelek z kosmetykami i tego misz-maszu w łazience. Dlatego mam szafkę z głębokimi szufladami, a kosmetyki też przelewam tylko do szklanych słoiczków.
    Pozdrawiam i w wolnej chwili, a wie, że teraz z tym u Ciebie krucho, zapraszam do obejrzenia stołka i wazonu vintage :)
    marta

    AntwortenLöschen
  28. Hallo Dagi,
    das ist eine super Idee. Ich habe herkömmliche Flaschen und Flacons genommen, sie von allen Aufklebern befreit und dann mit durchsichtigen, von mir beschrifteten Etiketten beklebt. Leider ist mein Bad sooooo dunkel, da kein Fenster... heul :)))))
    Ganz liebe Grüße schickt dir Emma

    AntwortenLöschen
  29. Wow, liebe Dagi, ich finde sehr bemerkenswert, wie Du beim Dekorieren bis in die kleinsten Details achtest. Und das Ergebnis kann sich wirklich sehen lassen. Klasse!
    Ich wünsche Dir ein schönes Wochenende.
    Viele liebe Grüße,
    Lucia

    AntwortenLöschen
  30. hej Dagi:)
    a ja dopiero teraz zdążyłam zajrzeć do Ciebie, a to już niedziela wieczór eh;/ czas leci strasznie szybko. ucieka przez palce. Zegarek rewelacja, a ten pomysł z pojemniczkami bardzo mi się podoba. Ja bym jeszcze tylko naklejała jakieś etykietki na buteleczki, żeby wiedzieć co jest co:)
    dobrego wieczorku
    pozdrowienia przesyłam:)

    AntwortenLöschen
  31. SO cute!!! Love the inspiration!

    AntwortenLöschen

Vielen Dank für deinen Kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Impressum

Impressum

My HOUSE of IDEAS Blog

Robert Wieczorek

Hasengasse 30

63477 Maintal

Deutschland

E-Mail: houseofmara@googlemail.com


Umsatzsteuer-Identifikationsnummer gemäß § 27a Umsatzsteuergesetz: DE815404775


HINWEIS

Trotz sorgfältiger inhaltlicher Kontrolle übernehme ich absolut keine Haftung für die Inhalte externer Links, die in meinem Blog zugängig sind. Für den Inhalt der verlinkten Seiten sind ausschließlich deren Betreiber verantwortlich.Ich erkläre hiermit ausdrücklich, dass ich keinerlei Einfluss auf die Gestaltung und die Inhalte der gelinkten Seiten habe. Deshalb distanziere ich mich ausdrücklich von allen Inhalten aller gelinkten Seiten, die in diesem Blog gesetzt oder aufgeführt werden und mache mir diese Inhalte nicht zu eigen.Diese Erklärung gilt für alle in diesem Blog angezeigten Links und für alle Inhalte der Seiten, zu denen die hier eingefügten Links führen.Für die Inhalte der verlinkten Seiten ist stets der jeweilige Anbieter oder Betreiber der Seiten verantwortlich.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...