Mittwoch, 19. Dezember 2012

Geschenke, Geschenke... /Prezenty, prezenty....


HUGO BOSS Nuit Pour Femme belegt den ersten Platz was die Beliebtheit angeht.
Hmmm...Vielleicht kann man sich zum Weihnachten was wünschen?
____________________

HUGO BOSS Nuit Pour Femme zajmuje obecnie pierwsze miejsce w skali upodoban.
Hmmm.... moze znajdzie sie pod choinka?



Hier die  / Tutaj     
                 


❻  Lady Gaga 

Kennt ihr irgendwelchen von der Liste?
Heute habe ich mein wichtigstes Geschenk gefunden! Eehh... nicht für mich, nein, nein! :) Weihnachten kann kommen! :)
_________________________

Znacie jakis z tej listy?
Dzisiaj znalazlam najwazniejszy prezent! Eee... nie dla mnie, nie, nie! :) 
X-mas moze przyjsc!

Dagi


Eine tolle Frau, eine tolle Werbung! / Piekna kobieta, piekna reklama!

40 Kommentare:

  1. Jak dla mnie z tej listy niezastapiona pozostaje pozycja D&G light blue. Od lat. Na kazda okazje, swiezy, bardzo odpowiedni dla mnie zapach. Poza tym zdarza mi sie uzywac One rowniez D&G, uwazam, ze ma w sobie cos :) Moja mama natomiast uwaza, ze pachnie jak... mydliny :] hehehehe To dowod na to, ze wybor zapachu to kwestia bardzo indywidualna :) Pozdrowionka!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. A to dobrze, ze go tak opisalas. Ja nie znam D&G light blue, a tak jak o nim piszesz- wlasnie takie lubie. Swiezosc, woda! :)

      Löschen
    2. Tutaj masz jego dokladny opis: To klasyczny już zapach stworzony w 2001 roku przez Oliviera Crespa dla włoskich projektantów Domenica Dolce i Stefano Gabbany. Od tamtej pory radosna i orzeźwiająca kompozycja, stworza dla kobiet potrafiących żyć pełnią życia, cieszy cię niegasnącym powodzeniem.

      Light Blue to owocowo-kwiatowy zapach tak pełen i fascynujący, jak powietrze pod słonecznym błękitem sycylijskiego nieba. Otwierają go orzeźwiające radosne nuty zielonego jabłka i cytryny, połączone z ciepłym, słodkim akordem dzwonków. Później Light Blue odkrywa swe kobiece wnętrze – zmysłowość ambry i piżma przystrojoną białą różą oraz uwodzicielskim jaśminem.

      Flakon Light Blue ma prosty, klasyczny kształt. Błękitny akcent przywołuje na myśl Morze Śródziemne. W eleganckim, pozornie chłodnym, opakowaniu skrywa się radosny, ciepły zapach. To propozycja idealna dla pogodnych, energicznych i uwodzicielskich kobiet.

      Dla mnie idealny :)

      Löschen
    3. Aaaa... poza tym moim kolejnym faworytem, nawet przed ONE D&G jest Chanel Chance w kolorze zielonym. Bardzo optymistyczny, jak dla mnie rewelacyjny, bo najmniej kwiatowy z wszystkich kolorow Chance Chanela (jest chyba jeszcze rozowy i zolty?) ;)Wiecej grzechow nie pamietam, bo od wiekszosci zapachow dostaje migreny. Moje musza byc delikatne i swieze :) Ciekawa jestem, na co sie skuszisz :)

      Löschen
    4. Noooo.... mowisz? Musze koniecznie powoniac. Szukam jakiegos nowego, moze to wlasnie ten! A Chance Chanela tez nie znam.
      Nooo kochana, odrazu mozna zauwazyc, ze jestes ZE Francji! :) Wiesz o czym mowisz! :)

      Löschen
    5. Aaaa... przeczytalam wlasnie, ze ma bergamotke- no, to cos dla mnie. :)

      Löschen
    6. Hehehehehehhee nie uwierzysz, ale do tej pory wszystkie perfumy kupowałam w Pl.. chyba taki zbieg okolicznosci ;) hehehehehe Woniaj, woniaj, ciekawa jestem Twojej opinii ;)

      Löschen
  2. A ja D&G Light Blue nie jestem w stanie wytrzymać nawet u koleżanki z pracy... :( niebieskei kolory nie dla mnie, o nie... Chloe klasyczna, J'adore Diora, Jardin sur le toit Hermesa, to moje zapachy już na zawsze :D

    AntwortenLöschen
  3. Ich hab die 10 und liebe es. Aber Düfte kann ich niiiiee genug haben :))))
    Zu Weihnachten bekomme ich Wood Crystal oder so ähnlich. Aber psssst.. ich weiß es noch nicht ;))
    Ich wünsch dir fröhliche Weihnachten und viel Spaß beim Verschenken,
    Emma

    AntwortenLöschen
  4. Jak dla mnie rządzi Hugo Boss HUGO Woman oraz Armani Diamonds :)A także Euphoria Kleina :) A właśnie dziś mam na sobie Hugo Boss Nuit, po kilku godzinach nadal pachnie pięknie :):)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. I co jaki jest ten Hugo Boss Nuit?? Jak caly dzien trzyma to ho ho! :)

      Löschen
    2. Nuit, czyli noc, kojarzy mi sie raczej jako zapach intensywny.. Takich sie boje, ale ciekawa jestem, jak pachnie ten nr 1 na liscie :)

      Löschen
  5. Moich najukochańszych na Twojej liście nie ma, ale moim numerem 1 już od ponad 8 lat jest Issey Miyake....
    Kocham! Za wszystko, nawet za kształt butelki. Bardzo oryginalny zapach, i rzadko go czuć na ulicach ;) To dobrze... jakoś nie lubię kiedy kobitki na około pachną tak samo jak ja :D A dzięki Issey jestem INNA :D
    Buziaki Kochana!!!

    AntwortenLöschen
  6. Cudny D&G the one - dla mnie niezastąpiony! Używam go od kilku lat i wątpię,żeby kiedykolwiek mi się znudził ;) Pierwszy raz poczułam go u swej pacjentki i od tej pory jesteśmy nierozłączni ;D
    poza tym jest trwały, a to przecież ważne;)
    pozdrawiam
    marta

    AntwortenLöschen
  7. also ich hab ja beim neuerscheinen natürlich am lady gaga schnuppern müssen - ich mag das nicht. :P aussen hui, innen pfui sozusagen. ;)
    lg tine (mal wieder anonym unterwegs *lach*)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ps: das parfüm auf das ich immer angesprochen werde ist übrigen das günstige CAT DELUXE von naomi. *miauu* ;)

      Löschen
  8. Oh Dagi, Düfte ..ich liebe gute Düfte,bin absolut empfänglich dafür,zum Glück wissen das meine Lieben,und ich bekomme zu Weihnachten meinen absoluten
    Lieblingsduft nämlich L'eau D'Issey von Issey Miyake.Ich finde aber den neuen von Lancome auch sehr gut,erinnert mich an Zuckerwatte.Edith.

    AntwortenLöschen
  9. Liebe Dagi,
    der Boss Duft ist der Hammer mein Mann hat ihn mir neulich gezeigt.
    Auf diesem Wege wünsche ich Dir von Herzen frohe Weihnachten in Kreise Deiner lieben und wer weis vielleicht schaffe ich es im nächsten Jahr mich in die Bloggergemeinde einzureihen ;-) ,
    In diesem Sinne alles liebe .

    ES DRÜCKT DICH
    SILKE A.

    P.S. Deine Frisur ist soooooo schön und sie steht Dir super gut!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Liebe Silke,
      das wird mich freuen wenn du bald in der Bloggerwelt vertretten wirst! :)
      Vom Herzen Alles Liebe und ein frohes Weihnachtsfest!

      Löschen
  10. Eine Portion Mut und ein bisschen mehr Zeit :-) dann klappt es bestimmt !

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Hahaha, das war ich wie tollpatschig!!!
      Silke A.

      Löschen
  11. Hej Dagi - das Light Blue von D & G habe ich oft im Sommer - eher ein Sommerduft, finde ich. Und Boss sind eigentlich alle TOP! Da kann man nichts falsch machen!
    LG Barbara

    AntwortenLöschen
  12. Hej nochmals - ja und D & G The One ist auch toll, hatte ich schon öfters, konnte mich nicht mehr erinnern...LG Barbara

    AntwortenLöschen
  13. o Boss-ie chyba nie powinnam sie wypowiadac , bo bede stronnicza :)) , women , femme -uwielbiam za swiezosc , trwalosc -pasuja do kazdego wyjscia :)
    A absolutnie kocham YSL Elle ....ale to juz na specjalne okazje :)
    Wesolych Swiat zycze - podczytywaczka :)

    AntwortenLöschen
  14. http://www.youtube.com/watch?v=nd0_lmvIr44

    tez lubie :)

    AntwortenLöschen
  15. Lubię zapachy cięższe, słodko - korzenne, ale D&G Light Blue mnie uwiódł! Jest niepodobny do innych kwaskowo, wodno słodkawy. La vie est belle też mi się podoba. Ciekawa jestem tego Bossa nuit.. Swoją drogą taka lista jest dobra jako list do świętego ;)
    pozdrawiam!

    AntwortenLöschen
  16. Jakiś cvas- ładnych parę lat uwielbiałam D&G light blue, ale jakoś mi przeszlo ostatnio lubię Givenchy... choć niby mniej w moim stylu, Genelaniedelikatne, pachnące wiosną i latem lubię, troszkę cytrusowe.

    Ale ponad wszystko kocham zapach zielonej herbaty! :))

    AntwortenLöschen
  17. Ta lista jest dla snobow.Ceny zwalaja z nog.Wole cos skromniejszego.

    AntwortenLöschen
  18. Znam kilka z tych zapachow z listy, niektore sa zbyt mocne dla mnie, ale np. ligt blue d&G ideany na lato, co wiecej, uzywam tez jego meskiej wersji, bo jak dla mnie jest bardzo kobiecy ;-)
    A w tym roku poprosilam Mikolaja o Chanel Coco Mademoiselle. I licze, ze go dostane, bo bylam grzeczna:-)
    usciski, milego wieczoru
    B.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. No widze ze ten ligt blue d&G jest bardzo znany. Dziwie sie, ze jeszcze nie wiem jak pachnie. Jutro ide poniuchac. :)

      Löschen
  19. Boss nuit ist der Knaller :-)) schöne Weihnachten und einen guten Start ins neue Jahr! Freue mich auf viele schöne Bilder von dir! Liebe Grüße, Jenny aus Belgien :-))

    AntwortenLöschen
  20. A ja kocham ACQUA Armani!!!! :)

    AntwortenLöschen
  21. Paco Rabanne Lady Million riecht wirklich toll, meine Schwester & ich sind beide Fans..
    Und Boss riecht auch suuuper toll, hab es bei douglas geschnüffelt ;)
    LG Svenja

    AntwortenLöschen
  22. Hallo Dagi,
    oh ja, Düfte, da werde ich auch schwach...Boss ist toll, aber ich liebe auch Gaultier, Prada ( mein Favorit..) und Eskada.

    lieber Gruß,
    Sanne

    AntwortenLöschen
  23. Dolce&Gabbana Light Blue to mój nr !
    Paco Rabanne Lady Million znam ale nie mój typ
    Lady Gaga znam a ten to juz w ogóle
    pozdrawiam
    Ag ;)

    AntwortenLöschen
  24. :) nie znam żadnego zapachu z listy bo od lat .... hm, nawet nie wiem ilu, wierna jestem Lolicie Lempickiej w fioletowym jabłuszku . Uwielbiam ja za zapach i za wygląd buteleczki. A znajomi juz nie kojarza mnie z innym zapachem tylko z tym :)

    AntwortenLöschen
  25. Hallo,

    ich bin schon laaange eine begeisterte stille Leserin von Dir.

    Dein Zuhause ist so schön - ich mag deinen Stil gern.

    Mein Lieblingsduft ist die Nr.4 ~ Lacoste Pour Femme ~ schon seit Jahren.
    Ich liebe diesen Duft.Der geht immer.
    Außerdem schnuppere ich zu direser Jahreszeit noch gern Prada Candy.
    Neu für mich entdeckt habe ich jetzt Burberry Body Eau de Parfum - ein traumhafter Duft wie ich finde.

    Ich wünsche Dir ein wunderbares Weihnachtsfest
    ♥Sonja

    AntwortenLöschen
  26. Sitemizde hemen her türlü toptan mont satışı yapılmaktadır Firmamız toptan mont,
    toptan çocuk montu, yardım amaçlı promosyon mont, ithal mont ve siparişe
    göre her türlü mont grubunun imalatını ve toptan satışını yapmaktadır.

    AntwortenLöschen
  27. TOPTAN BOT'A HOŞGELDİNİZ!
    Yardım kuruluşları, yardım gönüllüleri,ihaleye giren firmalar,

    Toptan bot alanında 25 yıldır hizmet veren firmamız en kaliteli işçiliği en uygun fiyata sunma politikasını ilke edinmiştir. Yardım kuruluşlarına, vakıflara yardımsever iş adamlarına bu güne kadar sorunsuz şekilde hizmet veren firmamız toptan bot alanında adından söz ettirmeye devam etmektedir.

    Gerek yurt içinde gerekse yurt dışında ihaleye giren şahıs veya firmalar ! Arayın konuşalım. Bir haftada 5000 bot üretme potansiyeli ve hali hazırda 10.000 stok ile sizlere hizmet etmeye devam ediyoruz.
    Reply

    AntwortenLöschen

Vielen Dank für deinen Kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Impressum

Impressum

My HOUSE of IDEAS Blog

Robert Wieczorek

Hasengasse 30

63477 Maintal

Deutschland

E-Mail: houseofmara@googlemail.com


Umsatzsteuer-Identifikationsnummer gemäß § 27a Umsatzsteuergesetz: DE815404775


HINWEIS

Trotz sorgfältiger inhaltlicher Kontrolle übernehme ich absolut keine Haftung für die Inhalte externer Links, die in meinem Blog zugängig sind. Für den Inhalt der verlinkten Seiten sind ausschließlich deren Betreiber verantwortlich.Ich erkläre hiermit ausdrücklich, dass ich keinerlei Einfluss auf die Gestaltung und die Inhalte der gelinkten Seiten habe. Deshalb distanziere ich mich ausdrücklich von allen Inhalten aller gelinkten Seiten, die in diesem Blog gesetzt oder aufgeführt werden und mache mir diese Inhalte nicht zu eigen.Diese Erklärung gilt für alle in diesem Blog angezeigten Links und für alle Inhalte der Seiten, zu denen die hier eingefügten Links führen.Für die Inhalte der verlinkten Seiten ist stets der jeweilige Anbieter oder Betreiber der Seiten verantwortlich.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...