Samstag, 13. April 2013

Weekend wird sonnig! / Weekend bedzie sloneczny!


Ha! 
Die Sonne ist da! Es wird, es wird! :)
So... Heute habe ich was "großes" vor: Kuchen backen machen (ohne backen)! Halt mir die Daumen! :)
______________________

Ha!
Slonce wyszlo! Takze sie dzieje!
Taaa... dzisiaj mam zamiar upiec zrobic (bez pieczenia) ciasto. Trzymajcie kciuki! :)


Mein Bade /-Morgenmantel aus dem Post ist da! Bin mehr als zufrieden! Habt ihr auch einen? Ich mag das sehr, besonders wenn es Weekend ist, wie jetzt.
:)
________________

Moj szlafroczek z tego posta przyszedl! Jest swietny! Tez nosicie? Ja uwielbiam, w weekend najbardziej.
:)







Einen schönen Samstag mit vieeel Sonne! / Milej soboty z ogroooomna iloscia slonca!
Dagi

Morgenmantel / Szlafrok: HIER }
Korb / koszyk druciany: { HIER }


29 Kommentare:

  1. Uwielbiam szlafroki i mam ich całą masę :)
    Twój jest śliczny taki kobiecy....
    Miłego słonecznego dnia i smacznego ciasta :)

    Buziak
    W.

    AntwortenLöschen
  2. Wzajemnie Kochana miłego i słonecznego weekendu;)
    Ściskam;*

    AntwortenLöschen
  3. Ja od wcozraj siedze na balkonie, jest naprawde cieplo. Niedlugo bede sadzic kwiaty.
    milego weekendu Kochana!!
    szlafroczek bardzo romantic:-)

    AntwortenLöschen
  4. Piękne weekendowe zdjęcia :)) Świeże bułeczki, lenistwo w szlafroku ;) Jak u mnie w sobotni poranek... tylko ja nie mam takiego ładnego szlafroczka, ale mój ten spełnia swoją powinność jak należy ;) całusy i pięknego słonecznego weekendu! :)

    AntwortenLöschen
  5. Ganz tolle Bilder liebe Dagi! Der Morgenmantel ist wunderschön, ist bestimmt kuschlig!
    Ich wünsche die ein schönes Wochenende!
    Liebe Grüße

    AntwortenLöschen
  6. Daj koniecznie znać czy ciasto wyszło i jak smakowało;) U nas też słonecznie, aż buzia się śmieje:)

    AntwortenLöschen
  7. Cudny szlafroczek!!!!! Milego weekendu Dagi !!!
    ania

    AntwortenLöschen
  8. Lubię takie leniwe poranki w weekend.Wpadnę na ciasto:))
    pozdrawiam!

    AntwortenLöschen
  9. Śliczne fotki :) Szlafroczek jest świetny... to był miły poranek na pewno! Trzymam kciuki za ciacho! I wspaniałego weekendu Dagi dużo słońca i jeszcze więcej uśmiechu :)

    AntwortenLöschen
  10. In dem Korb wäre ich auch gerne Brötchen, wunderschön! Morgenmäntel liebe ich sehr, bei mir müssten sie eher Abendmäntel heißen. Deinen finde ich auch schön, wegen der Rüschen würde ich ihn allerdings nicht tragen. An mir mag ich es am liebsten ganz schlich, geradlinig und klassisch.
    Schönes WE!
    Ingrid

    AntwortenLöschen
  11. Was für ein toller Morgenmantel.
    Und wunderschöne Fotos. Ich wünsch dir auch ein sonniges Frühlingswochenende.
    Herzlichst
    Gabriela

    AntwortenLöschen
  12. Liebe Dagi, Morgenmäntel sind super! Ich hab sogar zwei davon, einen kurzen (bis zum Knie) und einen langen. Ich liebe beide! :D
    Viel Freude mit deinem!

    Liebe Grüsse
    mara

    AntwortenLöschen
  13. U mnie też jest słoneczko....Myślę ze będzie pyszne...Miłej niedzieli pa....

    AntwortenLöschen
  14. Liebe Dagi, ich hab mich grad in deinen Morgenmantel verliebt.
    Liebe Grüße,Andrea

    AntwortenLöschen
  15. hej u mnie raz słońce raz wiosenny deszczyk, ale nie jest źle. Dagi życzę wiosennej aury i cudownego weekendu Gosia z homefocuss

    AntwortenLöschen
  16. I u mnie słonko i od razu lepsze nastawienie. Świetny szlafrok, ja jeszcze chyba nie "dojrzałam" do jego noszenia :) Dużo słońca życzę!

    AntwortenLöschen
  17. U mnie też świeci dziś słoneczko! I jest ciepło nareszcie!
    Ja też noszę szlafroczek, ale pomarańczowy :)
    Trzymam kciuki za Twoje ciasto. Oczywiście zobaczymy je na zdjęciu? ;)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    AntwortenLöschen
  18. Mam szlafrok i kocham go :) każdego dnia nosze wieczorem i rano !
    U mnie był piekny, ciepły i bardzo słoneczny dzień (teraz trochę kropi deszcz). Uważam, ze dzień był wspaniały :)

    AntwortenLöschen
  19. Dagi miłego i słonecznegu weekendu również dla Ciebie :-) U nas dziś deszczowo ale jutro ma być pięknie! Czekamy... Ściskam!

    AntwortenLöschen
  20. miłego weekendu Dagi .. ja dzis pracowicie.. ale jutro sie relaksuje goszczac znajomych na "prowncji"; p oby słonce było i u nas :D

    AntwortenLöschen
  21. u mnie weekend tez rozpoczal sie slonecznie i od razu zachecil do prac na tarasie :)

    www.malachitt.blogspot.com


    AntwortenLöschen
  22. Es ist immer wieder schön,
    Dich hier besuchen zu kommen!

    Hab' einen zauberhaften Tag.

    Herzlichst,
    Nina-Su

    AntwortenLöschen
  23. Morgen,

    ein sehr schöner Bademantel. Ich trage selber keinen, meine Schlafpijamas reichen mir ;)

    Schönen Sonntag.

    LG Amarilia

    AntwortenLöschen
  24. Wieder so ein schöner Post!
    Schönen Sonntag und alles Liebe, Carmen

    AntwortenLöschen
  25. Dagi, podeślij troszkę tego słoneczka, bo u mnie dżdży i mam już dosyć, jeszcze górę śniegu mam przed oknem - pewnie do lipca nie zejdzie :((
    Szlafroczek przecudnej urody - nosimy, a jakże :)
    pozdrawiam,
    Marta

    AntwortenLöschen
  26. zdjęcia są jak zawsze na wysokim poziomie, a jak przychodzi weekend szlafrok to obowiązkowy strój :)

    AntwortenLöschen
  27. Wyglada tak bardzo pozytywnie i leniwie - idealnie na weekend.
    Życzę przyjemnej niedzieli.
    Pozdrawiam serdecznie

    AntwortenLöschen
  28. Der Bademantel ist toll, so schön romantisch und nostalgisch, irgendwie...
    Hab es schön kuschelig!

    Weiterhin viel Sonne,
    edina.

    AntwortenLöschen

Vielen Dank für deinen Kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Impressum

Impressum

My HOUSE of IDEAS Blog

Robert Wieczorek

Hasengasse 30

63477 Maintal

Deutschland

E-Mail: houseofmara@googlemail.com


Umsatzsteuer-Identifikationsnummer gemäß § 27a Umsatzsteuergesetz: DE815404775


HINWEIS

Trotz sorgfältiger inhaltlicher Kontrolle übernehme ich absolut keine Haftung für die Inhalte externer Links, die in meinem Blog zugängig sind. Für den Inhalt der verlinkten Seiten sind ausschließlich deren Betreiber verantwortlich.Ich erkläre hiermit ausdrücklich, dass ich keinerlei Einfluss auf die Gestaltung und die Inhalte der gelinkten Seiten habe. Deshalb distanziere ich mich ausdrücklich von allen Inhalten aller gelinkten Seiten, die in diesem Blog gesetzt oder aufgeführt werden und mache mir diese Inhalte nicht zu eigen.Diese Erklärung gilt für alle in diesem Blog angezeigten Links und für alle Inhalte der Seiten, zu denen die hier eingefügten Links führen.Für die Inhalte der verlinkten Seiten ist stets der jeweilige Anbieter oder Betreiber der Seiten verantwortlich.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...