Montag, 25. März 2013

Roségoldfarbener Geschmack / Rozowe zloto


Nach dem ich mir dieser Uhr im Sommer gekauft habe kam ich richtig auf Kupfer oder, wie man das jetzt oft hört, roségoldfarben Geschmack! / Po tym zegarku w lecie bardzo spodobal mi sie kolor miedziany, lub jak czesto sie o nim mowi, rozowego zlota!


Dann sah ich dieses Bild in der Zeitung und musste so eine haben! / A potem zobaczylam taki w gazecie i stwierdzilam, ze musze taki miec! 



Hallo Zusammen!

In Holland wurde ich dann fündig und habe ganz schnell diese tolle Uhr gesichtet. Diesmal etwas eleganter aber schon wieder in dieser genialer Farbe. Ich finde sowohl die Uhr als auch die Farbe sehr edel. 
____________________

Witam Was!

No i w Holandii odrazu wpadl mi taki w oko. Ten jest bardziej elegancki, ale znow w tym genialnym kolorku. Jak dla mnie zakup bardzo udany.


Und hier habe ich das, was ich im Net gefunden habe, für euch zusammengestellt. / A tutaj male zestawienie tego, co znalazlam necie.

1. HIER 2. HIER 3. HIER 4. HIER 5. HIER 6. HIER

Ich trage meistens eine Uhr mit Armbändern zusammen. Und habe auch etwas in Kupfer gefunden.  Ich denke auch meine "Rosa Steinchen" von HIER werden auch sehr passend sein. :)
_____________

Zegarek nosze najczesciej z branzoletkami. No i prosze, znalazlam i cos do niego pasujacego. Mysle, ze moje "rozowe kamyczki" STAD tez sie przydadza. :)





1. HIER 2. HIER 3. HIER 4. HIER 5. HIER 6. HIER

Ich kann nichts dagegen tun: ich liebe Klunker! / Nie walcze juz z tym: uwielbiam bling bling!




Dagi
Ab sofort sind wir mit HOUSE of IDEAS Shop bei Facebook
(entschuldigung, ich bin neu hier und...)
Vielleicht magst du uns anklicken?

VIELEN DANK für die allerliebsten Kommentare zu dem letzten Post!
_______________

Od dzisiaj jestesmy z HOUSE of IDEAS Shop na Facebook
(przepraszam, jestem tu nowa i... )
Moze zechcesz nas kliknac?

DZIEKUJE BARDZO za wszystkie przemile komentarze do ostatniego posta!



HIER findet ihr passend zu dem Look neue Tücher für den Frühling (wenn der sich nur blicken lässt) Wie immer erfolgt hier die Bestellung per Mail 
______________

 TUTAJ znajdziecie pasujece do tego looku nowe wiosenne (jak ta sie tylko pokaze) szale. Jak zawsze tutaj zamowienia mozna skladac mailem.

36 Kommentare:

  1. Liebe Dagi, ich finde deine Schmuckzusammenstellung richtig schön. Kupferfarben gefällt mir super im Wohnbereich. Leider trage ich absolut keine Uhren, da kann ich nicht mitreden :))
    GGGGLG Jana

    AntwortenLöschen
  2. HI Dagi! mi tez sie cos wydaje ze lato bedzie w zlocie. Dzis kupilam w Lumpeksie sweterek w zlotym kolorze plus jeansowe shorty.(foty na blogu).Do tego taki zegarek by mi sie usmiechal;) niedlugo urodziny moze dostane w prezencie;)Pozdrawiam

    AntwortenLöschen
  3. Oj Ty kusicielko:-))) wkrótce mam urodziny, więc może, może....biżu cudna!!!!! Buziaki kochana Gosia z homefocuss

    AntwortenLöschen
  4. Liebe Dagi, deine Uhr, bzw. Uhren sind toll. Die Farbe gefällt mir persönlich auch richtig gut. Die Zusammenstellung die du gemacht hast ist auch sehr geschmackvoll und schön. Für mich persönlich wäre auch etwas dabei. Toll!

    Freut mich das du wieder postest!

    GLG, edina.

    AntwortenLöschen
  5. Bizu nigdy nie za duzo..! zegarek cudny, kolor rozowego zlota bardzo mi sie podoba:)) no i z bransoletkami takze czesto zegarki nosze, lubie jak sie na reku dzieje;) hihi:)
    a zaraz polubie - jako decor island:)))

    AntwortenLöschen
  6. Super schön die rosegoldfarbenen Accessoires!
    Deine Uhr gefällt mir auch total gut :-)

    lg
    tonia

    AntwortenLöschen
  7. Zegarek cudny, też bardzo mi się ostatnio podoba ten kolor, super,może czas pomyśleć nad zmianą zegarka. Buziaki.

    AntwortenLöschen
  8. Ale ładne te zegarki... Faktycznie ten kolor teraz jest bardzo na czasie :) Ta chusta beżowo niebieska jest super!! :)

    AntwortenLöschen
  9. Piekne sa... !!! Fajne rzeczy pasuja do niego!!! Nie pomyslalabym , ze mozna ich tak wiele dodac!!! Ja tez bylam dzisiaj w Belgii w liege i Maasmechelen... ale jednak wole do Roermond, to moje ulubione miejsce!!!
    Pozdrawiam cieplutko
    ania z burscheid
    :O)

    AntwortenLöschen
  10. Piękny zegarek, właśnie jestem na etapie szukania jakiegoś dla siebie, nie wykluczam skorzystać z Twojego pomysłu:)

    AntwortenLöschen
  11. totaaal hübsch! ich mag rosègold/kupfer auch sehr... :))

    AntwortenLöschen
  12. :-)))mam bardzo podobny zegarek
    buziaki!

    AntwortenLöschen
  13. Banerek nowy super... idealnie tu pasuje .Znaczki czarne teraz mam trzy więc zanosi sie na to ze trzeba jakiś pakt zawiązać :)))) haha :))) Zegarek idealny ... bedzie Ci sie dobrze nosił .. ja swoj podoby uwielbiam i ładnie gra z opalonym ciałem ...a w koncu zaraz mamy lato ...trzeba tylko ten śnieg zdmuchnąć i na plaze :))) Szaliczki mi sie podobaja :)) a na fejsa zaraz kline i zapraszam na swojego :))) pozdrawiam ciepło :)))) Ala

    AntwortenLöschen
  14. Liebe Dagi,
    du hast halt einfach Stil und Geschmack!
    Deine Auswahl an Klunkern finde ich wunderschön und farblich perfekt abgestimmt!
    Schöne Fotos und schöner Post!
    Viele liebe Grüße,
    Tanja

    AntwortenLöschen
  15. Hallo liebe Dagi,
    du hast Geschmack!! Ich liebe dieses rosegold soooo sehr im Moment!! Bin auch immer auf der Suche nach Schmuck in der Farbe :)

    Habe mir letztens spontan auch eine Uhr gekauft und bin seit dem diesem rosegold verfallen :D

    Wie teuer war deine Uhr, wenn ich fragen darf??

    LG Hanna

    PS Ich hoffe dir gehts gut?!

    :-*

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Natürlich auf gefällt mir geklickt bei facebook :)

      Löschen
  16. Świetny kolor - bardzo pasujący do Ciebie :)
    Ja na to mówię pudrowy róż hihi :)

    Na FB kliknęłam - jestem tam od 2 dni i jeszcze się uczę - mam nadzieję, że się udało :)

    AntwortenLöschen
  17. ...piekne,przepiekne..WSZYSTKIE!
    Mam tez w Impressione upatrzony jeden :))
    Bransoletki ..oh..takie wszystkie wiosenne,letnie,sloneczne...
    Widac jak bardzo nam brakuje tego slonca:))
    LG
    Ela

    AntwortenLöschen
  18. Musiałaś taki piękności pokazywać. Ja też jak sroka jestem i jak się ładnie świeci, to i moje oczy się święcą :) Zegarek śliczny, sama poluję na coś podobnego :)
    Pozdrowienia

    AntwortenLöschen
  19. Wow, just love your watches! Especialy the one in the first picture! Do you know can I find and buy it somewhere? And what about your bracelet? Love it too :) Perfect and fits for the spring.

    AntwortenLöschen
  20. hej Dagi słonko:) i znowu udane zakupy! zegarek jest boski i ta bransoletka jak ładnie do niego pasuje:))) oj zazdroszczę, zazdroszczę! :)))
    teraz spać po nocach nie będę mogła, bo mi mój niedawno się zepsuł i przydałaby się wymiana...;) każdy powód jest dobry haha

    no i fanpage'a gratuluję! dobra decyzja! idę zajrzeć:))) buziaki

    AntwortenLöschen
  21. Zegarek cudo - sama jestem posiadaczką podobnego od kilku dni :))) Dziękuję za inspiracje łączenia z bransoletkami :)
    Miłego dnia :)

    AntwortenLöschen
  22. Huhu,

    ich muss ehrlich sagen, ich bin kein Uhrenfan und trage auch selber keine.
    Aber für Klunker bin ich auch immer zu haben ;)

    LG Amarilia

    AntwortenLöschen
  23. Hey Dagi,
    was für ein wunderschöner Post. Du hast einfach Geschmack - genau meinen Geschmack :)
    So stilvoll & elegant, einfach toll! Und irgendwie schaffst du es immer trotzdem noch etwas Trendiges mit rein zu bringen!
    Außerdem wollte ich dir sagen, dass ich deine Stärke einfach bewundere und wie du jetzt nach vorne blickst.
    Ich habe die letzten Tage so sehr mit dir mitgefühlt und tue es noch immer.
    Allerliebste Grüße
    Vivienne ♥

    AntwortenLöschen
  24. śliczne :D uwielbiam takie gadżety :o)
    Pozdrawiam!

    AntwortenLöschen
  25. Dagi swietny nowy banerek. Zegarek w kolorze miedzi bardzo, bardzo fajny. Ale ja tak patrze ile Ty masz bransoletek wow!
    usciski, pozdrowienia z pl.

    AntwortenLöschen
  26. Jesssu kobieto ile Ty masz tej biżuterii! Ja to jakaś chyba inna jestem,bo mnie takie rzeczy nie kręcą...zdecydowanie bardziej wolę wiertarkę i młotek ;P ale nie ukrywam,że nawet mnie zegareczek chwycił za serce :))))No dobra,wezmę w pakiecie z bransoletką ;D hehe
    Ściskam

    AntwortenLöschen
  27. Sliczny Dagi ten kolorek sliczna cala ta twoja bizuteria:-) Co do ostatniego posta wlasnie czytalam gratuluje Slonko! Piekne zdjecia i ogromny sukces! Jak mi sie na swieta uda i w naszej malej miescinie znajde to kupie sobie ta Ville koniecznie:-)))))))))) A teraz ide Cie szukac na FB:-) Jiiiipppiii!

    AntwortenLöschen
  28. Liebe Dagi,
    die Uhr ist super schön,hätte ich auch genommen ;)
    Dein Header ist spitze geworden!
    Liebe Grüße,
    Ann-Kathrin

    AntwortenLöschen
  29. Ja odkąd się pojawiły komórki,nie mam zegarka,kiedyś był obowiązkowym detalem,teraz jakoś mi nie brakuje...ale ten Twój piękny,zresztą cała kolekcja imponująca:))

    AntwortenLöschen
  30. Some were practical, of course, but others were psychological and emotional.
    Brazenhead is a great place to go with your family or for a business lunch or
    dinner, but if you are looking for a party atmosphere, this isn't it. Theme Format: It is almost like standard format of the pub quiz.

    my webpage ... fun pub quiz names

    AntwortenLöschen
  31. ależ ty sroka jesteś :)

    AntwortenLöschen
  32. Ich bin absolut begeistert von dieser Auswahl!
    Wunder-wunder-wunderschön und wieder einmal toll in Szene gesetzt!
    Lovely hugs
    Molly

    AntwortenLöschen

Vielen Dank für deinen Kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Impressum

Impressum

My HOUSE of IDEAS Blog

Robert Wieczorek

Hasengasse 30

63477 Maintal

Deutschland

E-Mail: houseofmara@googlemail.com


Umsatzsteuer-Identifikationsnummer gemäß § 27a Umsatzsteuergesetz: DE815404775


HINWEIS

Trotz sorgfältiger inhaltlicher Kontrolle übernehme ich absolut keine Haftung für die Inhalte externer Links, die in meinem Blog zugängig sind. Für den Inhalt der verlinkten Seiten sind ausschließlich deren Betreiber verantwortlich.Ich erkläre hiermit ausdrücklich, dass ich keinerlei Einfluss auf die Gestaltung und die Inhalte der gelinkten Seiten habe. Deshalb distanziere ich mich ausdrücklich von allen Inhalten aller gelinkten Seiten, die in diesem Blog gesetzt oder aufgeführt werden und mache mir diese Inhalte nicht zu eigen.Diese Erklärung gilt für alle in diesem Blog angezeigten Links und für alle Inhalte der Seiten, zu denen die hier eingefügten Links führen.Für die Inhalte der verlinkten Seiten ist stets der jeweilige Anbieter oder Betreiber der Seiten verantwortlich.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...