Sonntag, 24. März 2013

Wohnreportage in der Villa / Reportaz wnetrzarski w Villi



So geht das nicht ewig weiter mit mir. 
Auch wenn es noch sehr weh tut, ich lebe und muss weiter funktionieren, es will bestimmt keiner, dass ich mich verstecke. Auch Maggy nicht...

Ihr habt mir sehr viele kluge Zeilen geschrieben, die mich sehr nachdenklich gemacht haben. Ich bin euch so sehr dankbar dafür.

Diese Worte von meiner lieben Elvira haben mir schließlich geholfen, diesen Post zu verfassen.

"Es gibt keinen Weg vorbei an Trauer und Schmerz. Wir müssen diese Gefühle annehmen, dem Schmerz Raum geben und der Trauer Zeit lassen. Denn nicht durchlittener Schmerz  lässt  Bitterkeit zurück und unbewältigte Trauer macht hart und verschlossen."

Ich möchte nicht, dass meine Traurigkeit mich hart und verschlossen macht. Ich habe alle mögliche Gefühle in den letzten Tagen durchlebt, jetzt stehe ich wieder auf und schaue dem Schmerz ins Gesicht und nehme es an. Denn es gehört einfach dazu und man kann es nicht umgehen.

Ich glaube daran, dass Maggy von oben auf mich schau und mich motiviert.
Ich versuche mal mit diesem Post heute. 
_______________

No tak dalej nie moze byc ze mna.
Boli jeszcze, bardzo boli, ale zyje dalej i musze funkcjonowac, nikt na pewno nie chce, zebym sie chowala. Maggy tez nie...

Napisalyscie mi duzo madrych slow, ktore daly mi wiele do myslenia. 

Te slowa mojej Elviry sklonily mnie w koncu do napisania tego posta:

"Nie mozna uciec przed smutkiem i bolem. Trzeba przyjac te uczucia, dac im swoje miejsce a smutkowi zostawic czas. Jesli nie damy sobie przejsc przez to cierpienie pozostanie w nas gorycz a hamowany smutek zrobi z nas twardych i zamknietych w sobie".



Nie chce, zeby moj smutek zamknal mnie w sobie. Przeszlam w ostatnich dniach wszystkie mozliwe uczucia, teraz podnosze sie i patrze temu bolowi w twarz i przyjmuje go takim jaki jest. Bo nie mozna go obejsc. 

Wierze, ze Maggy patrzy na mnie z gory i mnie motywuje.
Takze sprobuje tym postem.



VILLA, polnische Wohnzeitschrift / VILLA, polska gazeta wnetrzarska


Und bevor der März zu Ende geht, will ich euch die aktuelle Ausgabe von VILLA zeigen.

In diese Pink Ausgabe sind wir drin! Wie geil ist das denn, nicht wahr??? Außerdem, wie geil ist das denn in einem Monat in zwei Zeitschriften zu sein?! (die erste war in der Slowakei) Ah was, überhaupt in irgendeine Zeitung zu sein ist schon geil genug!
Vor allem, ich verstehe was die schreiben, was auf slowakisch schwierig war. :)
Ich wusste das schon länger, aber erst seit paar Tagen kann ich das frisch gedrucktes Magazin in der Hand halten. Und es fühlt sich wunderbar an!
Wollt ihr mehr sehen, bevor der April kommt? :)



I zanim marzec zblizy sie ku koncowi, chce pokazac Wam 
aktualne marcowe wydanie VILLI.


Jestesmy w tym pinkowym wydaniu! Na prawde trudno w to uwierzyc! Poza tym, co za szczescie byc w jednym miesiacu w dwoch gazetach? (pierwsza byla na Slowacji) Ach, co ja mowie, w ogole byc w jakiejkolwiek gazecie!
Poza tym rozumie co pisza, co po slowacku bylo trudne. :)
Slyszalam juz od Was o tym wydaniu, ale teraz mam je w swoich rekach. To niesamowite!
Chcecie zobaczyc wiecej zanim nastanie kwiecien? :)




Das Foto oben mag ich ganz besonders. / To zdjecie wyzej podoba mi sie najbardziej.











Es hat mich sehr gefreut drüber zu berichten. 
Bis bald und einen schönen Sonntag!
_______________

Sprawilo mi to duza frajde napisac o tym. 
Do niedlugo i milej niedzieli!

Dagi


72 Kommentare:

  1. ♥♥♥
    Liebe Grüße, Carmen

    AntwortenLöschen
  2. Wirklich toll!
    Die Bilder sind richtig schön geworden - wie sollen sie auch anders bei so einem Zuhause!
    LG Catrin

    AntwortenLöschen
  3. Herzlichen Glückwunsch und der Bericht sieht richtig toll aus.

    LG Grace

    AntwortenLöschen
  4. Miałam przyjemność oglądać Twoje wnętrze w wersji papierowej. Tak jak pisałam pod poprzednim postem to wielka frajda oglądać coś co się zna z netu.
    Podziwiam Twoją konsekwencję w tworzeniu własnej przestrzeni.
    Zdjęcie z Maggy wzruszyło mnie najbardziej. Wiem, że oswojenie się z nieobecnością ukochanych istot wymaga czasu, ale żeby się oswoić trzeba wspominać, mówić o tym. To przynosi ulgę.

    Uściski z zaśnieżonej i zmrożonej PL:)

    AntwortenLöschen
  5. Herzlichen Glückwunsch du Liebe,
    das sieht nach einer tollen Reportage aus!!
    Ich freue mich für dich.
    Dicken Drücker und liebe Grüße
    Vicky

    AntwortenLöschen
  6. Gratuluję! Piękne zdjęcia. Faktycznie to z Maggi jest najwspanialsze...
    Trzymaj się kochana z czasem będzie łatwiej.
    T.

    AntwortenLöschen
  7. und nochmals herzlichste glückwünsche zu dieser wunderschönen reportage!!!
    mein großes kompliment!
    ja, es ist ein unglaubliches gefühl, sein heim in einer zeitschrift zu sehen...
    ich hatte das erlebnis ja grad in einem italienischen wohnmagazin zu sein...
    genieße einen sonnigen, stolzen sonntag
    alles liebe
    amy

    AntwortenLöschen
  8. Jaaaaa Dagiiiiiii,
    wie geil ist das denn?! Verdient ist eben verdient. Und nach Deinem Verlust gibt es vielleicht das ein oder andere, was Dir ein Lächeln zaubern kann. So sollte es sein, denn in der Zukunft wollen wir leben und das möglichst glücklich, oder?

    Hab' einen richtig schönen und sonnigen Sonntag,
    Nina-Su

    AntwortenLöschen
  9. oczywiscie,ze mialam okazje podziwiac twoje wnetrza w Villi! cieszylam sie w kiosku jak dziecko;) Twoj sukces bardzo pozytywnie sie na mnie odbija. Twoje mieszkanie, pomysly motywuja bardzo.Wczoraj w spontanie pomalowalam sypialnie;) Dagi sei dank!

    AntwortenLöschen
  10. Ohhhhh Dagi, das ist ein wunderschöner Bericht! Schade dass man die Zeitschrift bei uns nicht kaufen kann, sonst wäre ich schon losgedüst!
    Ich finde es toll von Dir, dass Du wieder hier bist! Diese Zeilen über Trauer und Schmerz sind großartig und so wahr.
    Über das Foto von Dir und Maggy habe ich mich besonders gefreut!
    Ich drück´ Dich!
    Ganz liebe Grüße
    Renate D.

    AntwortenLöschen
  11. Mam oczywiscie ta Ville i podziwialam u siebie w domku i na blogu;):)))
    Kochana i wlasnie o to chodzi...trzeba dzialac, zeby zycie toczylo sie w miare normalnie, choc wiadomo, ze teraz jest ciezko i mysli wracaja co chwile i smutek... ale Maggy patrzy z gory i na pewno usmiecha sie do Was... Usciski!

    AntwortenLöschen
  12. wow!! ich bin total beeindruckt von diesen wahnsinnig schönen bildern!!!

    schön das es dir wieder etwas besser geht,
    man braucht zeit um den verlust eines familienmitgliedes zu betrauern und die sollte man sich nehmen, sonst wird man depressiv und verbittert....alles hat seine zeit....

    ich wünsche dir alles liebe und gute, habt einen schönen sonntag
    herzliche grüsse brigitte

    AntwortenLöschen
  13. Liebe Dagi,
    ich drück dich mal ganz lieb und freue mich SEHR hier wieder etwas von dir zu lesen. Das ist ein vosichtiger, aber so wichtiger Schritt zurück in dein Leben. Maggy hätte es auch gar nicht anders gewollt ;o)

    Die Reportage sieht so schön aus (wenn sich bei dir seitdem auch einiges verändert hat ;o) und das Bild mit dir+Maggy ist zauberhaft......siehst du, sie ist noch immer mit dabei!
    Schade, dass es eine Zeitschrift ist, die man hier nicht bekommt, denn die Bilder hätte ich mir gerne näher angeschaut ;o)

    Alles Liebe, du Liebe....
    Kim

    AntwortenLöschen
  14. Kochana cierpienie umacnia człowieka ale i daje wiele do myślenia, ale nie jest powodem do załamania, głowa do góry. Zdjęcia z twojego domu są piękne.

    AntwortenLöschen
  15. Hallo liebe Dagi,
    willkommen zurück!
    Ich freue mich auch sehr hier wieder von Dir zu lesen. Das Magazin würde ich auch gerne in den Händen halten. Glückwunsch zu solch schönen Bildern - Dein Verdienst.
    Am meisten freue ich mich aber über Deinen Entschluss Dich nicht einzuigeln, Maggy wird immer bei Euch sein, im Herzen und das ist das Wichtigste und Schönste. Die Erinnerungen nimmt Euch keiner mehr.
    Weiterhin alles Gute von Daphne-Sabine

    AntwortenLöschen
  16. hej Dagi:* dobrze, że już jesteś i mam nadzieję, że z każdym dniem będzie lepiej. Gratuluję sesji Waszego domku w gazecie:))) tak jak kiedyś mówiłam, w pełni na to zasługują Wasze ściany;) świetne zdjęcia, to z komodą i zdjęciem w przedpokoju jest niesamowite...i to jak trzymasz Maggy. Wspaniała pamiątka po niej... na pewno Wasza kotka patrzy z góry i się cieszy to co widzi:) trzymaj się kochana:*** buziaki

    AntwortenLöschen
  17. zaraz puszcze smsa do rodziny w pl zeby mi kupili Ville.
    Piekne zdjecia...
    sciskam Cie mocno Dagi
    B.

    AntwortenLöschen
  18. Cieszę się, że znalazłaś siłę, by napisać do nas :) Masz rację, musisz pomimo bólu iść dalej, dalej żyć. Z Maggy w sercu... Ona przecież nie chciałaby Cię widzieć tak załamanej.. Wydanie marcowe, z takimi pięknymi zdjęciami. Z takim pięknym zdjęciem pokazującym Twojego ukochanego Kotka.. który właśnie odszedł.. To na pewno pamiątka. Wyszło wspaniale, bardzo żałuję, że nie mogę mieć tego wydania na właśność. Cieszę się tym bardziej, że je nam pokazałaś! Wstęp do artykułu trafiony w 10! ...tylko ten metraż... TYLKO????? Przecież to dwa moje mieszkania! ;) hihihi Dagi mam pytanko. Czy ta wielka misa na stole jest z Twojego sklepu? Wydaje mi się, że największa dostępna ma 20 cm, a ta wygląda na duuużo większą.. Bardzo mi się podoba :) Ściskam mocno i dziękuję za ten post :) Paa

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. :*
      W shopie mielismy jeszcze 25 cm. Teraz wszystkie wyszly, ale koncem kwietnia powinny jeszcze jakies przyjsc. Ta na zdjeciu jest od TineK i jest 34 cm duza.Ogromniasta jest. :)

      Löschen
    2. Sciskam i dziekuje! :* Odezwe sie na mailika

      Löschen
    3. Anoooo ogromna i piękna, niewiele się różni od tych Twoich :)) Poczekam na większe, może się załapię :)) Już Ci odpisuję :*

      Löschen
  19. :)
    Witaj!!!
    Przykro mi z powodu Maggi... :((
    Rozumiem Cie nam tez w zeszlym tyg.sasiadka przejechala kota:((-to juz drugi w tym roku....:((
    Wlasnie zadzwonilam do PL i zamöwillam wydanie Villa :))
    Ach, miseczki röwniez doszly :))
    Masz przepiekne pokrowce na krzesla-kupilas gotowe czy szylas??
    Ach,jeszcze cos.. to piekne zdjecia-grafiki bialo-czarne...sama robilas czy kupne??
    Poszukuje zdjec bialo-czarnych z motylem lub wazka...ale nigdzie nie moge znalesc....
    Milego dnia:))

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Jejku, to straszne przeciez! Bardzo Ci wspolczuje...
      Pokrowce byly juz z krzeslami i sa z Ikea.
      Grafiki sa z internetu. Wbij po prostu to co szukasz w google bilder albo wejdz w pinterest, na pewno znajdziesz. :)
      Nowe zamowienie doszlo. :)

      Löschen
  20. Witaj Dagi gratulacje, Twoje mieszkanie prezentuje się świetnie i naprawdę nadaje się do gazet, włożyłaś w to dużo serca i pracy a stylu i klasy nie można Ci odmówić. Pozdrawiam Gosia z homefocuss

    AntwortenLöschen
  21. Gatulacje ! Z niecierpliwością czekam na papierowe wydanie gazety :)
    Z radością będę oglądać Twoje eleganckie i wysmakowane wnętrza !
    Pozdrowienia !

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. To jest wlasnie juz w gazetce. Teraz w marcu. :)

      Löschen
  22. Gratuluję z całego serca, Twoje mieszkanko jest piękne, więc zasługuje na tak piękną oprawę w czasopismach:) Pozdrawiam cieplutko

    AntwortenLöschen
  23. Liebe Dagi,

    wie schön, dass es dir wieder etwas besser geht!
    Die Fotos sind ja wunderbar, die Zeitung hätte ich auch gern, um mir alle Details in Ruhe
    anzusehen, eine Zeitschrift ist manchmal doch schöner, als ein Computer-Bildschirm.

    Herzliche Grüße,
    Salanda

    AntwortenLöschen
  24. Liebe Dagi,
    schön,dass du wieder da bist.Wunderschöne Bilder.
    Vielleicht heitert es dich ja ein wenig auf wenn ich dich zu meiner Verlosung einlade. Ich sag nur Sterne.
    Liebe Grüße,Andrea

    AntwortenLöschen
  25. Zobaczyłam Maggy i popłakałam się...będzie jej nam wszystkim brak...

    AntwortenLöschen
  26. Udało mi się kupić to wydanie Villi i jestem zachwycona Twoim mieszkankiem również na papierze...:) Gratuluje Ci serdecznie i jestem pewna, że jeszcze nie jedną taką publikację będziemy mieć przyjemność czytać, bo Twoje wnętrza są tak przez Ciebie dopieszczone i dekoracyjnie dopracowane, że w pełni na to zasługują!...
    Trzymaj się Dagi, z każdym dniem będzie lepiej...
    Uściski!!

    AntwortenLöschen
  27. pięknie mieszkasz i cieszę się że że mogę Twoje mieszkanie obejrzeć w gazecie.
    Ściskam

    AntwortenLöschen
  28. Liebe Dagi, es freut mich sehr zu hören das du nicht in deiner Trauer versinkst, auch wenn diese groß und schmerzhaft ist. Ich bin der Meinung das man weiter machen muss und irgendwie heitern einen die Dinge die man liebt ja auch etwas auf, sie erinnern einen was man will, liebt und schon erreicht hat.
    Freut mich dass du in den beiden Zeitungen erschienen bist, denn du hast ein wundervolles Zuhause.

    GLG, Edina.

    AntwortenLöschen
  29. Liebe Dagi,
    wie schön, dass du wieder schreibst! Vielleicht wird es dir ja gut tun und dich auch ein bisschen ablenken!
    Herzlichen Glückwunsch zu dem tollen Bericht in der Villa! Ihr habt es aber auch so schön!
    Ich wünsche dir alles alles Liebe! Schau weiter nach vorne!
    Liebe Grüße,
    Britta

    AntwortenLöschen
  30. Hallo liebe Dagi,
    schön, dass Du wieder da bist.
    Die Reportage sieht klasse aus.
    Liebe Grüße,
    Ann-Kathrin

    AntwortenLöschen
  31. kochana Dagi
    Gratuluje ci sukcesu bardzo piekne ujecia jestem zachwycona.
    Zycze ci milej palmowej niedzieli.
    Maggi

    AntwortenLöschen
  32. Herzlichen Glückwunsch! Das ist ja eine riesige Reportage und das auch noch mit Maggy! Hoffentlich bekomme ich noch eine Ausgabe! :)

    Liebe Grüße Nina*

    AntwortenLöschen
  33. Gratuluję!!! Przepięknie mieszkasz:)

    AntwortenLöschen
  34. Ja tu nic odkrywczego nie dam rady napisac: bo zdjęcia są po prostu piękne!:)

    AntwortenLöschen
  35. Gratuluję tego miłego wyróżnienia w magazynie :)
    I szczerze Ci współczuję straty Kotki.
    Ja mojego pieska , choć był staruszkiem już zmęczonym i schorowanym do tej pory mam w pamięci na dnie. Różne osoby , różnie sobie radzą z takim smutkiem. Ja napisałam wtedy dwa wiersze. A Ty widzę podzieliłaś się z nami tym swoim bólem. To pomaga. Ważne , by wyrażać swoje uczucia, nie tłamsić ich w sobie.
    P:))

    AntwortenLöschen
  36. süße, schön das du wieder da bist. wir haben dich wirklich vermisst...
    die reportage ist super! schade das das eine polnische zeitung ist, da müssen jetzt die deutschen verleger nachlegen! ;)
    die trauer um maggy dauert noch - lass' dir zeit. aber durch deinem blog hast du sie eh unsterblich gemacht. ♥
    lg tine

    AntwortenLöschen
  37. Witaj Dagi!!!!
    Trzeba żyć dalej i pamiętać o ukochanych....
    Piękne zdjęcia i gratuluję zdjęć w gazecie, Oby było więcej takich sesji....

    Pozdrawiam i ściskam
    W.

    AntwortenLöschen
  38. Dagi, serdeczne gratulacje:) Dobrze, że już jesteś.

    AntwortenLöschen
  39. Miałam Ci zaproponować oddanie swojego nr, ale ktoś mnie ubiegł... zostanie u mnie :)

    AntwortenLöschen
  40. Liebe Dagi,
    es freut mich, dass Du wieder da bist. Die liebe Elvira hat es mit Ihren schönen Worten wirklich auf den Punkt gebracht. Nehm Dir die Zeit die Du brauchst, denn nur Du weißt was richtig und wichtig für Dich ist!

    Deine Reportage ist ein wahrer Augenschmaus! Ich bin ganz hin und weg. Deine Einrichtung ist wirklich ein Traum und Du hast das gewisse Händchen zur Dekoration. Ich bin noch ganz am Anfang und hoffe, dass ich auch irgendwann so einen Wohntraum mein Eigen nennen kann. Zwei Teile von Deinem Flohmarkt haben schon einen Platz bei mir gefunden und ich bin ganz stolz auf sie!

    Ganz liebe Grüße,
    Miriam

    AntwortenLöschen
  41. Es freut mich sehr, dass du wieder da bist. Die Trauer wird einen sicherlich noch einige Zeit begleiten, aber das ist normal und auch gut so. Deswegen freue ich mich auch umso mehr für dich, dass dich jetzt zwei so tolle Reportagen etwas erheitern können. UND... Maggy ist auch da! :-)
    Liebe Grüsse und dir auch einen schönen Sonntag!

    Silvia

    AntwortenLöschen
  42. Dagi - cieszę się, że napisałaś nam o tym :)
    Fantastyczna sesja i bardzo dobre zdjęcia. Eh masz wspaniałe mieszkanie, genialny gust!

    AntwortenLöschen
  43. Oh Dagi, cieszę się, że już jesteś :-) Gratuluję sesji w magazynie! Przepiękne zdjęcia! Trzymaj się Kochana! Podobno, czas leczy rany...

    AntwortenLöschen
  44. Eine schöne Reportage, liebe Dagi, du kannst stolz auf dich sein! Silvia hat es gut ausgedrückt mit der Trauer, die einen begleitet. Halt die Ohren steif!
    Grüßle
    Ursel

    AntwortenLöschen
  45. czas to najlepsze lekarstwo ...trzeba przeżyć to co jest do przeżycia i dać sobie na to przyzwolenie a potem ruszać dalej - fajnie ,że Jesteś - świetne zdjęcia w gazetce bo świetne mieszkanko :) gratuluję i ściskam ciepło♥

    AntwortenLöschen
  46. Dagus, gratuluje - to wspaniale doswiadczenie!!! Mieszkacie tak pieknie, ze zapwene dla wielu osob wasze mieszkanie jest zrodlem inspiracji!!! Ja czytam kazdy Twoj post kilka razy, zawsze... Smuteczki z czasem mina, tak to juz jest...Pozdrawiam cieplutko z zimnego Burscheidu
    ania

    AntwortenLöschen
  47. Piękne zdjęcia. Gratuluję publikacji.Pozdrawiam.

    AntwortenLöschen
  48. Gratulacje Dagi i poprawy nastroju, mimo wszystko... Pozdrawiam.

    AntwortenLöschen
  49. Wunderschön,meine liebe Dagi,ich bin so begeistert von dieser Reportage,warum sind deutsche Magazine noch nicht auf dich gekommen.Oh zum ersten mal habe ich deinen Mann gesehen,das freut mich sehr denn ich habe mir oft Gedanken gemacht wie der Herr des Hauses wohl aussehen mag,ihr seid ein schönes Paar.Ich schicke dir ganz herzliche Grüße,Edith.

    AntwortenLöschen
  50. gratuluje Dagi...w pelni zasluzenie!!!
    pozdrawiam cieplutko

    AntwortenLöschen
  51. Hallo liebe Dagi,
    freu mich von dir zu lesen und ich hoffe dir geht es wieder etwas besser!

    Die Reportage ist total schön!! Super Bilder!!

    LG Hanna

    AntwortenLöschen
  52. Schön, dass es Dir wieder besser geht. Jetzt geht's aufwärts! Die Reportage ist wirklich klasse. Herzlichen Glückwunsch...die Fotos seeehr schön!
    Liebe Grüße,
    Uschi

    AntwortenLöschen
  53. So beautiful! Of all your images could be also a book:-). I´m very happy that youŕe feeling better, hugs

    AntwortenLöschen
  54. Dagi gratulacje, ach jak miło byłoby przekartkować trzymając w dłoni - co papier to papier, mogę jedynie się nacieszyć zdjęciami w necie. Cieszę się, z Twojego sukcesu :D
    pozdrawiam gorąco,
    Marta

    AntwortenLöschen
  55. Liebe Dagi, heute klappt's endlich wieder mit dem Kommentieren. Deine letzten Posts haben mich sehr bewegt. Maggi ist ein Teil Eurer Familie, das bleibt. Du machst es genau richtig nach vorne zu schauen, sie bleibt doch in Deinem Herzen. Du hast so viele Dinge, die Dir Freude machen, genieße Sie und lass Dich von der Trauer nicht lähmen. Und Maggi ist auch auf den wunderschönen Bildern dabei, was für eine schöne Erinnerung. Alles Liebe - maks :-)

    AntwortenLöschen
  56. Dagi Kochana, cały czas myślę o Tobie i o Maggie i ściskam ogromnie....i znów - chcąc nie chcąc - przeżywam odejście mojej Agatki 3 lata temu, po wspólnie spędzonych 18 latach...bo odeszła tak jak Maggie i z tego samego powodu...I tak bardzo była do Maggie podobna!
    Ale powiem Ci - z perspektywy czasu - czas leczy rany, pozostają piękne wspomnienia, wesołe anegdoty, zdjęcia...Daj sobie czas. Dużo czasu.
    Sesja na pewno jest cudowna - muszę wybrać się do sklepu po gazetę, bo mam smaczek ogromny podziwiać Twoje mieszkanie na papierze, zajrzeć do Ciebie okiem fotografa. Jesteś moim wnętrzarskim guru - ale powtarzam się, wiem...cóż poradzę :)
    Buziaki przesyłam i ciskam mocno!
    Ana

    AntwortenLöschen
  57. Zdjęcia w magazynie są piękne! Idealne podsumowanie tego co zrobiłaś- "... wnętrze wysmakowane,spójne, klasyczne..."
    Pozdrawiam, Ania

    AntwortenLöschen
  58. Liebe Dagi, ich habe deine letzten Posts mit viel Wehmut gelesen. Unser Katzer ist auch letztes Jahr von uns gegangen, vor allem meine kleine Tochter hatte arg damit zu tun...
    Die Zeit heilt zwar Wunden, aber er bleibt immer bei uns.

    Trotzdem wollte ich dir sagen, dass ich mir deine Seite immer sehr gern anschaue - UND, ich freu´ mich für dich, dass du mit den 2 Artikeln in den Zeitschriften bist :-)

    VG Sylvana

    AntwortenLöschen
  59. Pięknie!!! I jak fajnie zobaczyć Was wszystkich na tych fotografiach:)

    AntwortenLöschen
  60. Hallo Dagi, ich freue mich so dass Du wieder da bist.
    Ich bin mir sicher Du hörst das oft, aber es stimmt,
    die Zeit heilt alle Wunden und der Mensch ist so stark,
    es überrascht einem manchmal, was ein Mensch fähig ist
    alles zu tragen.
    Sei ganz lieb umarmt.
    Martina

    AntwortenLöschen
  61. Liebe Dagi,
    das Zitat von Elvira finde ich wunderschön und sehr passend!
    Ich bin sehr froh, dass du trotz deines Kummers den Mut gefunden hast einfach weiter zu machen!
    Und die Wohnreportage ist ja ein toller Anlass dazu!
    Kann mich an den Bildern gar nicht satt sehen! Das ist ja echt ein wunderschöner Artikel!
    Herzlichen Glückwunsch liebe Dagi! Du kannst so stolz auf dich sein!
    Übrigens ist heute dein toller marokkanischer Tisch angekommen! Er ist so traumhaft! Ich bin so glücklich mit ihm!
    Danke dir auch für die Vorbestellung/Reservierung und den Versandrabatt!
    Drück dich!
    Tanja

    AntwortenLöschen
  62. Hallo Dagi,
    Ich bin froh dass es dir wieder besser geht! Maggy wird immer bei dir sein, in deinen Gedanken und in deine Wohnung (das schoene Bild!)
    Wundervolle Bilder in dem Wohnmagazin, es ist doch super deine Wohnung in einem Wohnmagazin zu sehen! Deine Wohnung konnte auch so in das Hollandische Wohnzeitschrift Ariadne At Home erscheinen!
    Liebe Gruesse,
    Lily

    AntwortenLöschen
  63. Gratuluję Dagi! Mam nadzieję, że dostanę jeszcze Villę... z ogromną przyjemnością oglądnę reportaż mimo, że znam Twego bloga (a może właśnie dlatego :) )
    Pozdrawiam gorąco
    Joasia

    AntwortenLöschen
  64. Oh ich freu mich für dich! Freu mich, dass es dir ein wenig besser geht und ich freu mich über diese tolle Nachricht. Dein wunderschönes Zuhause in dem Magazin! Schade, das es diese Zeitschrift hier nicht gibt, hätte sie zu gerne einfach angeschaut, auch ohne ein Wort zu verstehen ;-) GLG Yvonne

    AntwortenLöschen
  65. Hallo liebe Dagi,
    ich habe gerade Deinen wundervollen Blog endeckt,einfach nur traumhaft schön,ich bin begeistert.Auch möchte ich Dir zur Reportage gratulieren,du kannst wirklich stolz sein.
    Es tut mir sehr leid mit Maggi.Ich kann Dich sehr gut verstehen,wir haben vor einem Jahr unseren geliebten Charly verloren und ich kann nicht sagen das die Zeit alle Wunden heilt,es tut immer noch sehr weh.Aber es muß weiter gehen und das wird es auch.
    Ich wünsche Dir ein schönes Osterfest!
    Liebe Grüße
    Annett

    AntwortenLöschen

Vielen Dank für deinen Kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Impressum

Impressum

My HOUSE of IDEAS Blog

Robert Wieczorek

Hasengasse 30

63477 Maintal

Deutschland

E-Mail: houseofmara@googlemail.com


Umsatzsteuer-Identifikationsnummer gemäß § 27a Umsatzsteuergesetz: DE815404775


HINWEIS

Trotz sorgfältiger inhaltlicher Kontrolle übernehme ich absolut keine Haftung für die Inhalte externer Links, die in meinem Blog zugängig sind. Für den Inhalt der verlinkten Seiten sind ausschließlich deren Betreiber verantwortlich.Ich erkläre hiermit ausdrücklich, dass ich keinerlei Einfluss auf die Gestaltung und die Inhalte der gelinkten Seiten habe. Deshalb distanziere ich mich ausdrücklich von allen Inhalten aller gelinkten Seiten, die in diesem Blog gesetzt oder aufgeführt werden und mache mir diese Inhalte nicht zu eigen.Diese Erklärung gilt für alle in diesem Blog angezeigten Links und für alle Inhalte der Seiten, zu denen die hier eingefügten Links führen.Für die Inhalte der verlinkten Seiten ist stets der jeweilige Anbieter oder Betreiber der Seiten verantwortlich.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...