Freitag, 26. April 2013

Before the weekend


Da es keine weißen Tulpen mehr gab, habe ich diese Gerberas nach Hause mitgebracht.
Gerbera erinnert mich an meine Kindheit, meine Mutter kaufte die oft zum Namenstagen in der Familie ( in Polen wird der Namenstag groß gefeiert und nicht der Geburtstag. Hmm..., bei mir ist es aber grad umgekehrt: ich feiere Geburtstag groß. :))) 
Aber nicht heute, nein, nein!
_______________

Nie bylo bialych tulipanow, to przynioslam do domu te gerbery. Gerbery kojaza mi sie z dziecinstwem, moja mama kupowala je czesto na imieniny kogos z rodziny ( w Polsce swietuje sie bardziej imieniny niz urodziny- tlumacze to co wyzej. Ale czy teraz tez tak jeszcze jest? Ja np. bardziej swietuje urodziny) .
Ale nie dzisiaj, nie nie!



Bei uns regnet schon wieder. Hoffe, dass ist nur kurzfristig so. Fürs Wochenende habe ich einen Flohmarkt geplant. Aber beim Regen hätte ich keine Lust drauf... 
______________

Znow pada. Mam nadzieje, ze ta pogoda tylko na krotko wpadla. W sumie zaplanowalam sobie flohmarkt na weekend, ale w deszczu to nie to samo.


Meine Allergie hat schon wieder den Höhepunkt erreicht. Hier blüht alles auf einmal. Dieses Jahr soll es ganz besonders schlimm sein. Ja, das habe ich gemerkt. :)
____________

Moja alergia dosiegnela szczytu. Tutaj wszystko rozkwitlo na raz. W tym roku ma byc to szczegolnie uciazliwe. No czuje wlasnie na wlasnej skorze. :)


Bis bald! / Do niedlugo!
Dagi


29 Kommentare:

  1. Dagi ja też już cierpię z powodu alergii, dziś jest apogeum, kicham i kicham, nochal już czerwony a oczy jak u królika, kocham wiosnę i nienawidzę . No ale cóż trzeba jakoś żyć, zapraszam Cie na mój blog dziś o znaku peace i do sklepu redecor.pl Gosia z homefocuss

    AntwortenLöschen
  2. Haaahaaha ja nawet nie wiem, kiedy mam imieniny :) Nigdy ich nie obchodziłam... w ogóle nie pamiętam, żeby ktokolwiek z moich znajomych obchodził. To pewnie zależy od regionu Polski :) Piękne te kwiaty, ja przytargałam różyczki, ale to chyba był ostatni raz, bo już nie wyglądają tak ładnie jak w drodze do domu :/ Ja sobie odpuszczam pchli targ w ten weekend, pewnie jeśli się odbędzie to bardzo mizerny, a szkoda się pochorować w taką pogodę.. Trzymaj się zdrowo!
    Magulka, Kochana... pamiętamy o Tobie Ślicznotko. Mam nadzieję, że tam, gdzie jesteś jest Ci dobrze!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Chyba nie od regionu - jestem z tego samego miasta, co Dagi, a u mnie nikt nigdy imienin nie obchodził.Raczej chyba tylko tradycje rodzinne o tym decydują.

      Löschen
    2. No proszę :) W takim razie biję się w pierś :) Pozdrowienia!

      Löschen
    3. a w sumie cholera wie ;-)

      Löschen
  3. Wunderschöne Bilder!
    Ich drücke dir die Daumen für das schöne Wetter am Wochenende :))
    Liebe Grüße, Carmen

    AntwortenLöschen
  4. Miłego weekendu. I słońca życzę:)

    AntwortenLöschen
  5. Ja gez czesto kupuje gerbery do domu. Pikne sa:-) obecnie goszcza u mnie gozdziki te tez kiedys byly imieninowym hitem. O flohmarku marze od dawna..moze niedlugo pohade do niemiec i bedzie okazja...narazie obracam lumpki:-) osrtatnio znalazlam kultowa torebke Alexander Mcqueen a poprzednio plaszczyk Burberry:-):-)

    AntwortenLöschen
  6. Łączę się w alergicznym bólu. Mam wrażenie, że w PL w przypadku dzieci większym świętem są urodziny, a dorosłych - imieniny (żeby nie było pretekstu pytać "a które to?"). Pozdrawiam :)

    AntwortenLöschen
  7. Oh jeh, gute Besserung. Die Gerbera sehen in dieser Farbe wirklich wunderschön aus.
    Hier regnet es auch grad wie aus Eimern :(
    Ganz liebe Grüße und viel Glück für den Flohmarkt,
    Emma

    AntwortenLöschen
  8. Liebe Dagi, schöne Bilder zum Wochenende ! Hier regnet es leider auch ! Schönes Wochenende, Lg Sabrina

    AntwortenLöschen
  9. Ja mam imieniny tydzień przed urodzinami więc chcąc nie chcąc zawsze robiłam i robię jedną imrezkę :) A poza tym,uwielbiam gerbery a te twoje pastelowe są śliczne!
    Pozdr.

    AntwortenLöschen
  10. nie daj się alergii!! i rób inhalacje. Ja od lat mam astmę i jakoś w tym roku daje radę :)
    Gerbery uwielbiała moja babcia, twoje są śliczne jasno różowe, delikatne.
    Z tymi uroczystościami to różnie jest, ja w sumie nie za bardzo świętuje, najczęściej przychodzą do nas moi rodzice , a kwiatki to z okazji święta i bez okazji ;)

    Buziak
    W.

    PS. Uwielbiam Twoje zdjęcia chyba musisz do mnie przyjechać i pouczyć mnie ;)

    AntwortenLöschen
  11. Wolałabym żeby o moich urodzinach nikt nie pamiętał, ale imieniny mam dzień po urodzinach i niestety wszyscy mi przypominają ile mam wiosen ;)
    Przede mną również targi i liczę na słoneczko :)
    udanej majówki,
    Marta

    AntwortenLöschen
  12. Hallo liebe Dagi
    Sehr schöne Bilder! Ich wünsche Dir ein schönes Flohmarkt Wochenende! Bei und sind es jetzt am Abebd immer noch 20 Grad!
    Liebe Grüße Nadine

    AntwortenLöschen
  13. Ja tam wolę urodziny,zresztą nie bardzo wiem po co komu te imieniny? W każdym razie wszystkim solenizantom wszystkiego najlepszego :)
    Daguś śliczny kolor mają te gerberki i zdecydowanie bardziej podobają mi się niż białe tulipany...one takie oklepane są ;P a gerbery takie urokliwe :)
    Dziękuję za komentarz odnośnie dywanu :))) Też mi się podoba,nawet bardzo! Zakupiłam w Leroy Merlin,gdybyś miała ochotę :D
    Buziaczki i słonka wspaniałego życzę :)

    AntwortenLöschen
  14. Ja równiez większa wagę przywiązuję do urodzin :) kiedys gdy były tylko goździki i gerbery to róża była hitem, a dzis jakby na odwrót.

    Może dzięki deszczowi alergia choć odrobine ustapi- czego Ci życzę !!!

    pozdrawiam

    AntwortenLöschen
  15. ärgere dich nicht, hier hat es heute nachmittag leise angefangen und es regnet immer noch. :( außerdem ist es kälter geworden - ganz klar, ist ja auch WE! :/
    lg

    AntwortenLöschen
  16. Liebe Dagi,
    deine Bilder gefallen mir sehr denn ich liebe Gerberas.
    Warum eigentlich? Das weiss ich auch selbst nicht,
    finde sie einfach toll und zart.
    Hoffe das Wetter wird besser, bei uns gab es heute 32 Grad,
    ich sagte doch, Sommer, kein Frühling!

    LG,
    edina.

    AntwortenLöschen
  17. ...piekny maja kolor , gerbery to dla mnie klasyczny KWIAT: Wlasnie one kojarza mi sie w 100% ze slowem kwiat, tak przeciez kazde dziecko maluje kwiatki na laurkach kolko i platki...
    Dagi pozdrowienia sle z Burscheid
    ania

    AntwortenLöschen
  18. Te gerbery mają niesamowicie piękny, pastelowy kolor!
    Życzę udanych łowów na targach i oczywiście ładnej pogody :)

    AntwortenLöschen
  19. Liebe Dagi,
    wunderschön hast du dekoriert! Die Gerbera sehen toll aus!
    Für deinen Flohmarkt wünsche ich dir natürlich schönes Wetter.
    Aber ich freue mich gerade so sehr über Regen.
    Meine Allergie war noch nie so schlimm wie dieses Jahr...
    Fühle mich wie krank. Mag mich nur noch Zuhause einsperren.
    Und das obwohl ich mich so nach Sonne und Frühling gesehnt habe.
    Ach ja, die Gugel-Formen habe ich vom Aldi.
    Aber es gibt sie in noch kleiner beim Schweden oder z.B. bei Amazon.
    Ich wünsche dir ein traumhaftes Wochenende!
    Liebe Grüße,
    Tanja

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Vielen Dank für deine Antwort! :)
      Hmm, sei froh, dass dir etwas Regen helfen kann. Bei mir hilf der Regen leider gar nicht. Ich fühle mich sogar noch schlechter.

      Ich wünsche dir ein schönes Wochenende Tanja!

      Löschen
  20. Ich liebe, liebe, liebe Gerbera - waren auch meine hochzeitsblumen! Sehr schöne Farbe!

    AntwortenLöschen
  21. Oj biedna, znam Twój ból, ja moją alergię na szczęscie zaczynam dopiero w czerwcu;)

    AntwortenLöschen
  22. Guten Morgen Dagi,
    ich hoffe du kannst heute doch noch zum Flohmarkt. Bei uns ist es jetzt trocken obwohl es gestern den ganzen Tag geregnet hat.
    Die Gerbera sind wunderschön...
    Ich werd mir heute auch noch welche holen.
    Liebe Grüße
    Vicky

    AntwortenLöschen
  23. U nas tez taka pogoda sie zrobila:-( Ojej jak ja kocham to zdjecie Maggy!!!! Trzymam kciuki zeby Flohmarkt sie udal!

    AntwortenLöschen
  24. Gerberas sind toll. Die Farbauswahl ist groß und auch als
    Solitär lassen sie sich prima dekorieren! Deine Bilder davon
    sind traumhaft schön geworden,
    Lieben Gruß,
    Heike

    AntwortenLöschen

Vielen Dank für deinen Kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Impressum

Impressum

My HOUSE of IDEAS Blog

Robert Wieczorek

Hasengasse 30

63477 Maintal

Deutschland

E-Mail: houseofmara@googlemail.com


Umsatzsteuer-Identifikationsnummer gemäß § 27a Umsatzsteuergesetz: DE815404775


HINWEIS

Trotz sorgfältiger inhaltlicher Kontrolle übernehme ich absolut keine Haftung für die Inhalte externer Links, die in meinem Blog zugängig sind. Für den Inhalt der verlinkten Seiten sind ausschließlich deren Betreiber verantwortlich.Ich erkläre hiermit ausdrücklich, dass ich keinerlei Einfluss auf die Gestaltung und die Inhalte der gelinkten Seiten habe. Deshalb distanziere ich mich ausdrücklich von allen Inhalten aller gelinkten Seiten, die in diesem Blog gesetzt oder aufgeführt werden und mache mir diese Inhalte nicht zu eigen.Diese Erklärung gilt für alle in diesem Blog angezeigten Links und für alle Inhalte der Seiten, zu denen die hier eingefügten Links führen.Für die Inhalte der verlinkten Seiten ist stets der jeweilige Anbieter oder Betreiber der Seiten verantwortlich.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...