Sonntag, 3. November 2013

Herbst



Ah na ja.... Herbst muss gar nicht so schlecht sein! ;-)

{ Klick }

Wenn die Sonne scheint und einigermaßen trocken und mild ist
- JA! Dann mag ich den auch!

__________________


Noa tak.... jesien nie jest taka straszna! ;-)

Klick }

Jak swieci sloneczko, jest dosc sucho i temperatury sa przyjemne
-TAK! To nawet ja lubie!


Gestern habe ich endlich mein Schrank aussortiert- lang genug habe ich mich davor gedrückt, aber was sein muss, muss sein. 
Sommerklammottchen in die hinterste Ecke verschoben.... *heul...und Schals und Wollpullis begrüßt.
Bei dieser Umstellung vom Sommer auf Herbst/Winter habe ich Lust auf was neues, ihr auch?

Auf dem Foto oben sieht man eindeutig, dass ich neue SCHUHE brauche! ;-)

Wenn man so eine Aktion im Schrank durch hat, weiß man wenigstens was dem Mensch fehlt. :-)

Dieses Jahr stehe ich total auf schwarz (ah, letztes Jahr auch? Hmm...)
 Gemischt mit Braun und Creme - für mich zeitlos und elegant.
______________

Wczoraj w koncu wzielam sie za moja szafe- ah, tak mi sie nie chcialo, ale co trzeba, to trzeba.
Letnie fatalaszki poszly w najdalszy kat szafy... za to powitalam szaliki i welniane swetry.
Przy takiej zmianie z lata na Jesien/zima mam ochote na cos nowego, Wy tez?

Na zdjeciu wyzej widac dokladnie, ze koniecznie potrzebuje nowe BUTY! ;-)

Po takiej akcji w szafie wie czlowiek przynajmniej czego mu brakuje. :-)

W tym roku preferuje glownie czern (ah, w tamtym roku tez to mowilam? Hmm....)
Zmieszana z brazem i kremem - dla mnie ponadczasowe i eleganckie zestawienie.



3. Mjus Javari  
Schade, schade! Die würde ich glatt nehmen! Meine Größe ist aber ausverkauft. Wer aber große Füßchen hat, kann noch richtiges Schnäppchen machen.
4. Javari 


2. Zalando
3. Amazon


Dieses Jahr gefallen mir auch so genannte Bike Jacken, am besten in schwarz.
Wenn ich mir das so überlege, würde ich allerdings dazu doch lange Jeans bevorzugen. Und ihr? :))) 
_______________

W tym roku zachorowalam na taka kurteczke Bike, najlepiej czarna.
Ale jak tak patrze, to chyba ubieralabym do niej jednak dlugie jeansy. A Wy? 
:)))



Bild: Pinterest

Ah, und DIE Tasche noch! Gerade, schlicht, in so einer Form und schwarz!! Mein Favorit!
_____________

Ah i jeszcze TA torebka! Prosta, skromna, w tej formie i czarna! Moj faworyt!

             MANGO

Mir gefallen auch unheimlich gut Mäntel oder Trenchcoat. Leider bin ich oft zu klein dafür! *heul!
_____________

Bardzo podobaja mi sie plaszcze na jesien lub trenchcoat. Niestety czesto jestem za mala do nich! *au!


2. Zalando

Bild: Pinterest

Jacken gehen immer und viele von uns tragen die sehr gerne. Ich habe mir jetzt eine so genannte Light- down- Jacke gekauft. Die ist sehr leicht aber trotzdem sehr warm- ich glaube der Hit des Jahres!
__________________

Kurtki sa zawsze dobre i wiele z nas je nosi. Kupilam sobie teraz tzw. Light-down- kurtke. Bardzo lekka ale ciepla- mysle, ze to hit tego roku.


4. ZALANDO 


Jacke № 5 



Habt ihr schon euren Schrank herbsttauglich gemacht?
____________

 A Wy juz przestawilyscie swoja szafe na jesien?


Ich wünsche euch einen schönen Nachmittag! / Zycze Wam milego popoludnia!

Dagi

Pin It  Follow on Bloglovin

38 Kommentare:

  1. Ja jestem jesienna dziewczyna, lubię takie słoneczne, piękne dni... u nas wieje dziś wprawdzie mroźny wiatr, ale... ;) Przymknijmy na to oko. Moja garderoba już dawno odświeżona, w sensie odkurzona... jakoś nie mogę nic na tę jesień znaleźć dla siebie..? Dziwne? Trench mam już wprawdzie wysłużone, ale lubię je wciąż tak samo mocno. Kozaków czarnych i brązowych masa.. brakuje mi takich krótszych ...wiidzę je już nawt oczyma wyobraźni, ale żaden sklep nie jest w stanie sprostać moim wymaganiom hahahahhahaa :D Za to ta torba jest wręcz perfekcyjna! No i czekam na kraciastą chustę :) A propos zdjęć z tego posta, muszę się gdzieś wybrać do lasu, modrzew mi się marzy w wazonie (ehem... w wazonie ;)) a tu w okolicy ani widu ani słychu! No koniec tej opowieści.. pięknej niedzieli! :*

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ah do w a z o n u Malinko? :))) Na pewno znajdziesz, chociaz ja go na lakach znalazlam nie w lesie.
      Oh, ja nie lunie tego odkurzania garderoby i zawsze odwlekam. jak dla mnie moglibaysmy miec klimat australijski, zawsze taki sam...
      No ta torba mnie neci kurka. Chyba zamowie... :)) Co do trenchow to mam (ktory mi pasuje) bezowy, ale chcialabym taki czarna klasyczny...
      Ah.... :)))

      Löschen
    2. Ja też mam beżowe... wszystkie beżowe mam! W czarnych się czuję jak na pogrzeb, jeśli chodzi o ubrania to to nie jest kolor dla mnie... :/ Torba świetna, sama bym wzięła... właściwie takiej jeszcze nie mam hahahhaha

      Taaaaa.. to Wazonu przez wielkie W ;))

      Löschen
  2. Dagi śliczne fotki! Jaka piękna jesień u Ciebie...u nas ostatnio nic tylko deszcz i chmury. Liści już prawie na drzewach nie ma. zima idzie. Czuję to. Kusisz zakupami...znowu buty?! Matko ile Ty musisz mieć par kobitko:)))
    u mnie mała zapowiedź z cudeńkami od Ciebie:*** buziak

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. O to jestem bardzo ciekawa Aniu na te nowosci. :)
      Buty wprawdzie mam, ale musialabym nie byc kobietom, zeby mi nie wpadaly ciagle w oczeta! :)))

      Löschen
  3. bikerjacken und trenchcoats sind ein must have. und ein parker muss auch sein. :) schwarz ja sowieso. :)))
    :*

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ja genau! Parkas habe ich total vergessen! Hätte ich auch Lust drauf. :))

      Löschen
    2. chr chr chrrr... parka mit "er" ... ich mal wieder. ;)

      Löschen
  4. ta kurtka ..marzenie. musze skoczyc do mango ja obadac

    AntwortenLöschen
  5. Ja za porządki w szafach biorę się w tym tygodniu, będzie też się trzeba przejść na jakieś zakupy garderoby, którą będzie trzeba uzupełnić. Torba cudna może się na taką skuszę, narazie wypatrzyłam jedną piękną ale cena przerażająca więc chyba odpuszczę i wybiorę inną, buty uwielbiam ale ostatnio nic nie mogę sobie dopasować aj....i nowe okrycie wierzchnie jakieś fajniusie mi się marzy ale jeszcze nie zdecydowałam do końca co to będzie trzeba się wybrać do sklepu na przymiarki. Fajne inspiracje dałaś. Buziaki kochana

    AntwortenLöschen
  6. też lubie słoneczną jesień ;)

    AntwortenLöschen
  7. Du schaust soooooooo mega hübsch auf dem Foto aus!!!! Ich kann mich gar nicht satt gucken. Ehrlich!
    Liebe Grüße,
    Bianca

    AntwortenLöschen
  8. Taaaa.... ja to nie mam problemu.... mam kilka żelaznych zestawów, nie lubię mieć zbyt wielu ciuchów, bo wtedy rzeczywiście nie ma się w co ubrać.
    U mnie jesień do dłuższy płaszcz, lniany długi szal i jesień w oczach :))))) ale wiesz, jak tak patrzę na te buty..... noszzzzz trzeba się za obuwiem rozejrzeć :))))))

    Ale kurteczka bike (czarna) mnie kręci, najlepiej do długiej lnianej koszuli + jeansy ofkors (jakiekolwiek). No tu mnie kochana trochę podkręciłaś.... oj chyba mi się garderoba rozszerzy ;-)

    A tak nawiasem rezyduję pod nowym blogowym adresem i serdecznie zapraszam Dagi (tu http://arttextillhouse.blogspot.com)

    Ściskam więc i idę na rekonesans swojej garderoby ;-)

    AntwortenLöschen
  9. Dagi biorę wszytsko...jakże mój styl, bynajmniej opatrzony na ten sezon;)) oficerki już do mnie jadą;))
    Pozdrawiam cieplutko i oby jesien dalej nas oczarowywała;))

    AntwortenLöschen
  10. Liebe Dagi,
    ich muss MORGEN unbedingt meinen Schrank umräumen....dieses Jahr steht bei mir grau im Vordergrund....schwarz steht mir nicht so gut (wie DIR!!!), da sehe ich immer leicht krank aus. Bikerjacke ist super, habe ich auch. Schuhe brauch man immer, oder??!!! Du siehst TOLL aus auf dem Foto!!!!:-) Auch ohne neue Klamotten!!!:-)
    Liebe Grüße, Diana

    AntwortenLöschen
  11. Hallo Dagi,
    oder soll ich lieber schreiben Hallo wunderschöne Frau! Ehrlich Du siehst toll aus.
    Stell dir mal vor endlich habe ich es geschafft!!!!!……ich habe mit dem bloggen angefangen!!!
    Ich weis gar nicht ob du Dich überhaupt noch an mich erinnerst, ich habe dir mal vor gut einem Jahr eine email geschrieben und hast mich damals dazu ermutigt ein Blog zu schreiben und jetzt habe ich endlich angefangen.
    Leider ist er noch sehr leer und ich muss mich erstmal ein bisschen durchwursteln, aber ich hoffe das wird.
    Wenn Du lust hast kannst Du mich ja besuchen.
    Ich sende Dir ganz liebe Grüße
    Silke

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Mach ich sehr gerne, Silke. Herzlichen Glückwunsch! :)

      Löschen
  12. ja też nie lubię tych przejść pomiędzy porami roku ...z racji tego że metraż niewielki więc pawlacze ,pudła i to przekładanie z do :))) a jeszcze do tego pogoda w kratkę !!!!i nie wiadomo które buty już schować ...w efekcie pomnożone przez trzy doprowadzają mnie do szału ....z pawlacza wyciągnięte ,a do szafki na buty zmieścić się nie chcą :))) zajrzyj do mnie jeśli znajdziesz chwilę ....do postu w poszukiwaniu porostu ...aleśmy strzeliły podobne fotki w lesie :)))))buziaki

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. No wlasnie mam tak samo, to przekladanie.... nie lubie!

      Löschen
  13. Ja się cały czas bronię:) letnie rzeczy mieszaja się z jesiennymi, żadnych radykalnych krokow - temperatury u nas pozwalają cały czas na lekkie jesieni oszukiwanie. Kurtkę light-down mam pod ręką prawie przez cały rok...

    AntwortenLöschen
  14. Tak, dokladnie juz sie przestawilam na jesien...:) Podobne proste kozaki tyle, ze karmelowe kupilam na asos. Torebka czarna. Za kurteczka sie rozgladam, plaszczyk mam. Ostatnie dni byly jeszcze takie cieple, jednak nie ma co sie ludzic jesien, to jesien i wielkimi krokami zima sie zbliza:)) Buziaki:)

    AntwortenLöschen
  15. Liebe Dagi,

    sehr schicke Zusammenstellung! Gefällt mir suuuuuuuuuuuuper! Ich brauche nur noch jemanden der das finanziert!

    GLG
    kroetinchen

    AntwortenLöschen
  16. I love the outfits and I miss autumn weather a lot, esp. when you can dress up in nice boots and coats! Have a great week! Greetings from the UAE!

    AntwortenLöschen
  17. Jesien bywa calkiem przyjemna,ja tam lubie czasem zmarznac i po powrocie do domu ogrzac sie goraca herbatka z dodatkami,-crazy? Dagi wygladasz cudnie,a mowil Ci ktos ze podobna jestes do Olszowki? Pzdr.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Tak mowiono mi wlasnie tu na blogu. :))) No patrz!!! mam jednak troche inny glos niz ona. Hi hi :))))

      Löschen
    2. Nic tylko mamy sobowtora ! A glos ma rzeczywiscie specyficzny:)

      Löschen
  18. Dagi dziękuje za komentarz u mnie pod moja Karinką ... i wybacz , ale przepadł :(( mam awarie w komentarzach ... nie uchował się żaden :(((
    U Ciebie prawdziwa piękna złota jesień ... no i Ty idealnie się w nią wmalowałaś ... :))) Propozycje zakupowe dałaś kuszące . Obstawiam kozaki w kolorze naturalnej skóry nr 2 , kozaki czarne nr 4 , płaszcz dwurzędowy mam sama Guessa , ale ja to sprowadzałam do swojego butiku , wiec wtedy i mi się trafił ... ale podoba mi się Mango i właśnie Guess :)) I się rozpisałam ... Miłego dnia dla Ciebie i dla Twoich gości :)))

    AntwortenLöschen
  19. Ja po czesci przestawilam, bo wyciagnelam juz cieple fatalaszki nawet kurtka kupiona czeka na zimniejsze dni, ale co najgorsze to jeszcze letnie ubrania wisza, musze z tym zrobic porzadek.
    Piekna jesien u Ciebie, u mnie szkoda gadac
    usciski

    AntwortenLöschen
  20. Dagi, zawsze mnie modowo zainspirujesz, buziaki:)

    AntwortenLöschen
  21. Witaj Dagi :) !!! O Boze jak Ty pieknie wyszlas na tym zdjeciu :) !!! FANTASTYCZNIE!!! wczoraj sie gapilam na to zdjecie,dzisiaj sie gapie ;) i pewnie jeszcze jutro tu zawitam!

    AntwortenLöschen
  22. Naprawde??? Dziekuje bardzo Beatko, jak kobieta to mowi, to na prawde jest prawdziwy komplement.
    ... o czerwona sie jakas zrobilam! :) Pozdrawiam!

    AntwortenLöschen
  23. Ja mam w planach na weekend przewietrzyc szafe w mysl zasady jesli czegos nie zalozylac w ciagu 2 lat to znaczy ze juz nigdy nie zalozysz wiec trzeba sie tego pozbyc hmm ojj ciezko bedzie bo ja sie przywiazuje hah Przepiekne zdjecia i przepiekna Ty, jestes bardzo fotogeniczna, piekna jesien, sciskam

    AntwortenLöschen

Vielen Dank für deinen Kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Impressum

Impressum

My HOUSE of IDEAS Blog

Robert Wieczorek

Hasengasse 30

63477 Maintal

Deutschland

E-Mail: houseofmara@googlemail.com


Umsatzsteuer-Identifikationsnummer gemäß § 27a Umsatzsteuergesetz: DE815404775


HINWEIS

Trotz sorgfältiger inhaltlicher Kontrolle übernehme ich absolut keine Haftung für die Inhalte externer Links, die in meinem Blog zugängig sind. Für den Inhalt der verlinkten Seiten sind ausschließlich deren Betreiber verantwortlich.Ich erkläre hiermit ausdrücklich, dass ich keinerlei Einfluss auf die Gestaltung und die Inhalte der gelinkten Seiten habe. Deshalb distanziere ich mich ausdrücklich von allen Inhalten aller gelinkten Seiten, die in diesem Blog gesetzt oder aufgeführt werden und mache mir diese Inhalte nicht zu eigen.Diese Erklärung gilt für alle in diesem Blog angezeigten Links und für alle Inhalte der Seiten, zu denen die hier eingefügten Links führen.Für die Inhalte der verlinkten Seiten ist stets der jeweilige Anbieter oder Betreiber der Seiten verantwortlich.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...