Sonntag, 11. Dezember 2011

Weihnachtsküche / Kuchnia swiateczna




Hallo zusammen!

..... na, immerhin ist das Rezept für die Weihnachtsbäckerei plakativ vorgemerkt. 
Also bald ist hier ein großes Chaos angesagt-  HEJ! ich werde....
b a c k e n ! ☺
(aufmerksamer Leser weißt, dass ich nicht so gerne backe, aber zu meinen Kochrezepten geht es HIER lang )
_____________________________

Witam Was!

.... nooo, przepis na ciasteczka juz jest wystawiony na codzienne spojrzenie. Takze mamy tutaj wkrotce wielki chaos- HEJ! Bo mam zamiar...
p i e c ! ☺
(uwazny czytelnik wie, ze nie jest to moje ulubione zajecie, ale jesli chodzi o gotowanie to TEDY )


In gegenteil zu anderen Räumen, habe ich in der Küche ein paar rote Akzente eingesetzt. Das bringt mich bestimmt besser in die Backstimmung! He he... der Nussknacker lacht sich kaputt!
&
W przeciwnosci do innych pomieszczen, w kuchni zanalazlo sie pare czerwonych akcentow. To mnie napewno wprawi w nastroj do wypiekow! He he.... nawet dziadek do orzechow puka sie w czolko!






Einen schönen Sonntag! / Milej niedzieli!

Dagi


Hier eine Vorschau von meinem neuen Projekt. Beim nächsten Mal mehr./ Tutaj zwiastun mojego nowego projektu swiatecznego. Nastepnym razem wiecej.


27 Kommentare:

  1. Ty masz tak wspaniałą kuchnię, że słowa zachwytu to i tak za mało! Śliczne masz kubeczki ze śnieżynkami i reniferkami. Widzę, że kot w butach był u Ciebie i uciekając buta zostawił:) ci co mówią, że koty to psotniki maja rację. Bardzo jestem ciekawa Twojego projektu światecznegov więc z niecierpliwością czekam na kolejny post. Może to będzie JUL?

    AntwortenLöschen
  2. hihi.... du hast ja einen frechen nussknacker! der soll lieber aufpassen, dass er sich nicht die zähne ausbeißt, wenn du für`s backen 91 kg nüsse mit seinem mund aufknacken wirst!!


    :-)

    viel spaß beim backen! ich lass heuer aus - werd nur eine partie mit den jungs machen, ausstechkekse.... es freut mich nicht sehr, aber sie sicherlich ;-)

    Nora

    PS: du, die weiße, flache "obstschüssel", die ich bei dir bestellt hab, gibt es die vielleicht eventuell noch größer?!?! ich LIEBE sie - aber meine kücheninsel könnt noch eine größere vertragen ;-)

    AntwortenLöschen
  3. Dawniutko mnie tu nie było, ale nadrobię ! :)
    Ja też zamierzam piec pierniczki , ale pewnie zleci mi jeszcze tydzień do wykonania.
    Powodzenia ! :)

    AntwortenLöschen
  4. Cóż za sycylyjski nos ma ten dziadek do orzechów:)))...no ciekawa jestem jak wypieki:))-pozdrawiam

    AntwortenLöschen
  5. Liebe Dagi, Dein Nußknacker ist voll liab. So einen könnte ich auch gebrauchen, dann brauch ich nicht immer mit den Hammer auf die Nüsse einschlagen.
    Ich wünsche Dir einen schönen 3ten Adventsonntag.

    Alles Liebe
    Martina

    AntwortenLöschen
  6. Liebe Dagi,
    zeig es deinem Nussknacker! Ich bin gespannt auf deine leckeren Plätzchen!
    Ich wünsche dir einen schönen dritten Advent!
    ♥ Doris

    AntwortenLöschen
  7. Ja zawsze zachwycam się u Ciebie tym ,że mając sporą ilość czarnych dodatków, Twoje wnętrza są takie jasne i przejrzyste. To spora sztuka.A Zwiastun to może literki JUL-czyżbyś robiła napis GOD JUL. Czekam na kolejny post.Pozdrawiam serdecznie.

    AntwortenLöschen
  8. Och Dagi... jaki świetny klimat, ciasteczka wyjdą znakomite, skoro aż tak się przygotowujesz :)) kubki z reniferkami zachwyciły mnie.
    A napis to będzie JUL? Już jestem ciekawa efektu końcowego :)

    Uściski

    AntwortenLöschen
  9. Hej Dagi, sliiicznie u Was w kuchni! a ciacha pewnie wyjda pycha! u nas zostaly juz tylko Zimtsterne übrig, reszta zjedzona!! wiec musze dopiec! Ten dziadek do orzechow to niezle frech!:-) no Zlotko gute Besserung! Tak jak dziewczyny mowia to pewnie bedzie cos z JUL:-)?
    Buziaczki

    AntwortenLöschen
  10. ciekawa jestem jak wyszły ciasteczka?

    AntwortenLöschen
  11. Liebe Dagi,
    dawno nie byłam u Ciebie, a tak cudnie tu! Jesteś kopalnią pomysłów (w innych okolicznościach, do kobiety, że jest kopalnią, byłoby, co najmniej dziwne ;-) inspiracji u Ciebie nie brak. Ja u siebiezmieniłam już wiele, ale na prowadzneie bloga było u mnie jednak za wcześnie. Poza tym mam zbyt wiele pracy. Dagi co do gotowania, nie bądź taka skromna! Niezwykle wszystko, co ugotujesz wygląda. Nie w spome o smaku-na razie robiłam ziemniaczki i bakłażany wg Twojego przepisu, są pysznnne! Życzenia świąteczne jeszcze przed nami, więc wróce tu. :-) Pozdrawiam serdecznie.
    Margaux
    ps.
    Dagi, czy znasz miejsce, gdzie w Polsce można kupić TĄ wb bunzlauer keramik??

    AntwortenLöschen
  12. Ciastka z tego co widze na tablicy, sa proste, wiec na pewno wyjda wspaniale, tylko si enie stresuj niepotrzebnie hehe.
    Bardzo podobaja mi sie te bialoczerwone laski, rozgladam sie za nimi i w Italii moze znajde.
    Wiecej zdjec kuchni please!!
    sciskam niedzielnie
    B.

    AntwortenLöschen
  13. Ich habe dieses Jahr fast komplett auf rot verzichtet. Vielleicht schleicht sich hier und da eine rote Kugel beim Weihnachtsbaum ein...Mal schauen.

    Ich wünsche Dir und Deinen Lieben einen schönen 3. Advent!

    Liebe Grüße

    Hanna

    AntwortenLöschen
  14. Witaj, piękna kuchnia, śliczne kubeczki z reniferkami:)
    a te laski cukierkowe super,szkoda że w Polsce ich nie ma,albo ja źle szukam:)
    buzka

    AntwortenLöschen
  15. ..und ich komme dann alle Kekse kosten mmmmmhhhhh
    GGLG Carmen

    AntwortenLöschen
  16. Liebe Dagi,
    schöne Bilder und viel Spaß beim backen.
    Ich wünsche dir heute einen schönen 3. Advent.
    GGGVLG Bina

    AntwortenLöschen
  17. Ach Dagi,
    jak pięknie, świątecznie u Ciebie!
    Skarpeta fantastyczna!!!
    Biało-czerwone laski i Dziadek do orzechów bardzo klimatyczne. Kubki z reniferami, takich jeszcze nie widziałam-Dagi masz dar znajdowania wspaniałych, niespotykanych rzeczy.
    miłej niedzieli życzę
    mz

    AntwortenLöschen
  18. Hallo Dagi,

    ich habe auch gebacken, zwei Sorten... Endlich hab ich es mal geschafft, Jahre hat es gedauert, ständig hab ich es mir vorgenommen aber dieses Jahr hab ichs geschafft. Vanillekipferl und Schneeflocken. Favorit ganz klar, die Kipferl!
    Dir viel Spaß beim backen und naschen!

    Liebe Grüßlie und einen schönen 3. Advent...

    Hani

    AntwortenLöschen
  19. Liebe Dagi,

    da bin ich a uf dei Ergebnisse gespannt !!!
    Gute Idee mit der Tafel !!!!

    Dir einen schönen Sonntag,,
    Sanne

    AntwortenLöschen
  20. @Hani
    Na, ich hoffe, du bringst morgen was davon mit! :))Kommst du morgen?

    AntwortenLöschen
  21. Z tego nowego projektu wychodzi mi slowo JUL :)))
    Zycze powodzenia w pieczeniu ciasteczek, musza sie udac:) z taki klimatem w kuchni na pewno!
    pozdrawiam

    AntwortenLöschen
  22. A jaki smak mają Twoje lizaki? BO ja mam miętowe!
    Oj ta deseczka ceramiczna!!!!!!

    AntwortenLöschen
  23. Twoje delikatne akcentyczerwieni i zmysl kucharza zawsze mi sie podobaja :D
    buzka

    AntwortenLöschen
  24. Cudne kubeczki w reniferki :)

    Czekam na te ciasteczka :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    AntwortenLöschen
  25. Mi też podobają się te kubki z reniferami :) Powodzenie z pieczeniem! Na pewno Ci wyjdą pyszne ciastka.

    AntwortenLöschen
  26. Liebe Dagi, was hast Du denn für Plätzchen gebacken, Butterplätzchen? Ich hoffe, sie sind gelungen. Meine waren bisschen zu lang drin. Schmecken aber trotzdem und sind schon fast alle wieder weg... ,-) Viele Grüße, Birgit

    AntwortenLöschen
  27. Życzę udanych wypieków, trzymam mooooocno kciuki, na pewno będą pyszne, ściskam magda

    AntwortenLöschen

Vielen Dank für deinen Kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Impressum

Impressum

My HOUSE of IDEAS Blog

Robert Wieczorek

Hasengasse 30

63477 Maintal

Deutschland

E-Mail: houseofmara@googlemail.com


Umsatzsteuer-Identifikationsnummer gemäß § 27a Umsatzsteuergesetz: DE815404775


HINWEIS

Trotz sorgfältiger inhaltlicher Kontrolle übernehme ich absolut keine Haftung für die Inhalte externer Links, die in meinem Blog zugängig sind. Für den Inhalt der verlinkten Seiten sind ausschließlich deren Betreiber verantwortlich.Ich erkläre hiermit ausdrücklich, dass ich keinerlei Einfluss auf die Gestaltung und die Inhalte der gelinkten Seiten habe. Deshalb distanziere ich mich ausdrücklich von allen Inhalten aller gelinkten Seiten, die in diesem Blog gesetzt oder aufgeführt werden und mache mir diese Inhalte nicht zu eigen.Diese Erklärung gilt für alle in diesem Blog angezeigten Links und für alle Inhalte der Seiten, zu denen die hier eingefügten Links führen.Für die Inhalte der verlinkten Seiten ist stets der jeweilige Anbieter oder Betreiber der Seiten verantwortlich.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...