Mittwoch, 28. Dezember 2011

Nach den Feiertagen / Po Swietach

Foto: brown dress with white dots

Ich träume von so einem süßen Hund! / Marze o takim slodkim psiaku!



Wow! 
Was höre ich da? Einige von euch sind ja richtig fleißig nach den Feiertagen. Das Essen war eine Wucht, klar. Ich esse immer noch die leckeren Resten. Und ihr: schwimmen, laufen- ich bin beeindruckt! Aber das was auch schon... *schäm. Ich bin eine Niete! Bin total bewegungsfaul. Ich soll mir ein Beispiel von euch nehmen! Und zwar sofort, denn ich weiß nicht, ob ich bis zum Silvester in mein Kleid reinpasse.... Wir gehen FEIERN!! Aaaa! Panik!!!!!!
____________________

Wow!
Co ja slysze? Wiele z Was robi juz cos przeciwko kilogramom zebranym w swieta. Jedzonko bylo wysmienite, jeszcze wyjadam resztki. A Wy: bieganie, plywanie- jestem pod  wrazeniem! Pod wrazeniem, ale na tym sie konczy... *wstydze sie. Ja jestem len! Len- nie moge sie zmusic do ruchu. Powinnam brac z Was przyklad i to szybko, bo jak tak dalej pojdzie nie zmieszcze sie do mojej kiecki na Sylwestra.... Idziemy na ZABAWE!! Aaaa! Panika!!!!





Na dann mach ich halt eine Runde mit dem Staubsauger, ist ja auch Bewegung. Oder?
Was macht ihr am Silvester?

Bis bald!
Wäsche! Wäsche muss ich auch noch aufhängen!
_______________________

Ah, to zrobie rundke z moim odkurzaczykiem, to tez ruch. Prawda?
Co robicie na Sylwka?

Do niedlugo!
Pranie! Pranie musze jeszcze powiesic!

Dagi

P.S Hätte ich so einen Hund wie oben- müsste ich jeden Tag spazieren gehen! Hmm...
P.S Gdybym miala takiego psiaka jak wyzej, musialabym z nich codziennie wyjsc na spacer! Hmm...



33 Kommentare:

  1. wer ist der kleine Kerl auf dem 1. Foto???? Euer Hund? Ein Gast? Ich habe lediglich die Deko weggeräumt...sonst war ich auch eher faul (und das ist gut so, weil ich es liiiiiieeebe)... ich wünsch dir eine schöne Silvesterparty und schon mal vorfüh einen guten Rutsch

    AntwortenLöschen
  2. Ja po świetach czuje sie jak orka :) ale wczoraj juz byłam na fikołkach czyt. aerobiku jutro tez lecę :)

    AntwortenLöschen
  3. Hej Kochana, witaj po swietach :D ee tam kilgoramy, do mnie przemawia radosc jedzenia tych pysznosci jeszcze po swietach. Na Sylwka hmmm nie mamy planow, moze cos w ostatniej chwil....
    pozdrowionka. slodka psinka

    AntwortenLöschen
  4. Das ist aber auch ein wirklich süßer Hund ! Ich bin auch faul, was Bewegung angeht... Einen schönen Abend, Lg Sabrina

    AntwortenLöschen
  5. eeeeee z tymi kilogramami , dieta cud i każdy kilogram zgub :) najważniejsze to czerpac radość z świat i całego dobrodziejstwa z nimi związanymi :)

    AntwortenLöschen
  6. Ja się nie przejmuję, świętuję nadal i jem ciasto :) Po Nowym Roku będzie post. Udanej zabawy!

    AntwortenLöschen
  7. siedzimy w domku bo 1 stycznia jedziemy w gory na tydzien ;)

    AntwortenLöschen
  8. Hhaha:) no ja tez len :) ale od jutra trzeba spalic te 3 kg :( buuuuu!
    Ja paniki nie mam, ale bede miala po sylwestrze, jak zobacze te sterty garow i pustych(bedzie ich wiele) butelek!!!
    ps. nie kupuj pieska, nie nie, bo bedziesz wstawac o 4 rano o 5, sprzatac z pieknego dywanu niespodzianki:( nie nie...mam takiego malego pieska od Mikolaja!!!( ktorego nie chce widziec nastepnego roku!!!)
    A co do twojego bloga: jak zawsze piekny! profesjonalny! Pozdrawiam Goraco Asia...
    ps.a w sylwestra: Feiert ordentlich und lasst mal so richtig die Sau raus ;)

    AntwortenLöschen
  9. O rany ale słodziak na tym zdjęciu!!!!!! Zakochać się można:)
    Dagi, to nie 'poświąteczne kilogramy' tylko 'otulina zimowa' :):):)
    My sylwkujemy w domu ze znajomymi.

    AntwortenLöschen
  10. Die Faulheit lässt grüßen, ich bin ebenso Bewegungsfaul *gg*

    Sylvester gehen wir dieses Jahr nirgends hin, wir verbringen es bei einem Candle-Light-Dinner zu Hause.

    Rutsch gut rein ins neue Jahr,
    LG Nanne

    AntwortenLöschen
  11. Zgubimy latem, chyba, że lata nie będzie ;) ja odpuściłam kolacje ale właśnie pochłaniam resztki makowca :D- mnim smakuje wybornie!
    my na sylwka w domku we dwójkę, a raczej trójkę, może w ostataniej chwili zgdamy się i spotkamy z jakimiś znajomymi co też mają małe dzieci i zrobimy jakąś małą popołudniowo -wieczorną imprezkę, my tak od 5 lat bo nie mamy co z córcia zrobić, ale potem sobie odkuwamy w karnawale - dwie zabawy z tańcami :)

    AntwortenLöschen
  12. No niby byś musiała, ale jakby Ci się taki leniuszek jak mój Dyzinek trafił, to spacerek maksimum pięć minutek, a przez pieć minutek to mało tłuszczyku sie spala, oj mało.... |:) Ja na Sylwka (jak to się mawiało za mojej młodości) do NOT-u się wybieram, czyli Nocne Oglądanie Telewizji. W sumie dobrze, bo z powodu tego pięciominutowego spaceru NA 100% nie zmieściłabym się do ŻADNEJ kiecki... no chyba że w dresik hahaha. Po Sylwku dietka i pilates i... dłuższe spacerki z Dyziem (nawet jak będę musiała go ciągnąć jak osła za sobą hahahaha). Miłej zabawy sylwestrowej :)

    AntwortenLöschen
  13. @JG
    Co chcesz zrobic z tym psiakiem?!?! Jak cos to wyslij mi w paczce. Przygarne!

    @ de Zeal
    Hi hi, ale sie usmialam!!! Psa na spacer trzeba ciagnac???? Myslalam, ze przynosza smycz w zebach! :)))
    NOT to i ja znam kochana! :)

    AntwortenLöschen
  14. uwielbiam świąteczne jedzonko!
    Psiak prześliczny , ale jestem leniwa i wolę kota / nie trzeba wyprowadzać/hi hi.
    Żałoba.... i piękna noc,spędzona w domu

    AntwortenLöschen
  15. Niekoniecznie! Moj pies wrecz chronicznie nie lubi spacerow, trzeba go prosic, zeby doszedl do rogu ulicy, ale dalej zawraca do domu i tyle!
    Nasz Sylwester- at home w tym roku:)

    AntwortenLöschen
  16. Ja też jestem leniem i to straszliwym, ale chyba naprawdę muszę ograniczyć czekoladki:)
    A Sylwester będzie u nas w domu, ze znajomymi, mam nadzieję, że tak jak co roku będzie udany;)

    AntwortenLöschen
  17. Podoba mi się to, co napisała Myszka o "otulinie zimowej" ;) Ha, ha, ha - zgadzam się z Nią w 100%!
    PS. Ja też leń! Poszłabym się poruszać, ale... na chęciach się kończy ;(

    AntwortenLöschen
  18. Hallo meine Liebe 6ooLeser hast du schon wau,hast dir aber auch verdient bei deinen super Blog.Du der Hund ist ja der gleiche wie meiner,nur mit meinen muß ich nicht Gassi gehen,der bleibt dort wo ich ihn hin stelle.Na ehrlich bitte keinen Hund denk doch mal an Maggie.Ich muß heuer Silvester arbeiten,ist ja schon toll das ich keinen ND habe,Silvester ist ja auch unser Hochzeitstag.L.G.Edith.

    AntwortenLöschen
  19. @Mit Liebe zum Detail
    Edith!!! Dein Kommentar ist so süß! Ich habe jetzt herzhaft gelacht wg. deinem Hund. :))) Der bleibt da wo du ihn hinstellst! :)))
    Das ist ja schön, dass du am Silvester nicht arbeiten musst, da kannst du richtig mit deinem Mann feiern. :)

    AntwortenLöschen
  20. Liebe Dagi,
    von so einem Hund träume ich auch, aber ich habe Bedenken, dass es mir zu viel wird. Dafür hat meine Schwester einen kleinen Wirbelwind und sie möchte nie mehr ohne Hund sein. Sie liebt ihn heiss und innig.
    Wir gehen Silvester auf einen Berg zum Essen mit Freunden. Freue mich schon!

    Liebe Grüße
    Sybille

    AntwortenLöschen
  21. Ha ha ha .... ten pies mnie rozczulił.... nie dojadam po Świętach, bo w tym roku kupiłam żarełka w sam raz :))) Oczywiście i ja po nowym roku zaczynam walkę z wałeczkami :)) jakże inaczej, a leniwa jestem podobnie jak Ty, więc sobie nie wyrzucaj, choć jak się zawzmę to.... wrrrrrr....
    Na razie jednak luzik....

    Ściskam :))

    AntwortenLöschen
  22. Ja tam jeszcze nie weszlam na wage; nie chce sobie psuc humoru. Pozdrawiam

    AntwortenLöschen
  23. Dagi, nic się nie martw, ja też należę do leniuchów, daję sobie czas do Sylwka, a potem do roboty, ale ja to mam "zapasy" z paru ladnych lat i spoooro do zgubienia:)
    Piekne ujęcie z przedpokojem, pokazuj częściej tę komodę z pele-mele i piękna!!! konsolkę w głębi:) Znów się zakochałam:)

    Szczęśliwego Nowego Roku i udanej zabawy!!!!!

    AntwortenLöschen
  24. Ujjjj ist der süß!!! Silvester... daheim:-)) czyli moge spokojnie zjesc reszte pierogow:-))

    Buziaczki Slonko!

    AntwortenLöschen
  25. Liebe Freundin

    Wir - bzw inzwischen - meine Schwiegis haben auch so einen Verrückten. Ich kann nur soviel sagen. Sie hatten mal ne Katze. Die ist mal direkt ausgezogen als Napoleon kam.

    Sag Maggy einfach wo wir wohnen ;-))

    Liebe Gruesse!!!
    Katrin

    AntwortenLöschen
  26. @somebodyyy
    :)))))) Oh, ich weiß, bei dir wir es ihr an nichts fehlen, ich weiß Süße! :))))

    AntwortenLöschen
  27. guten morgen du liebe
    oh ja hab drei sooo süsse racker, da muss frau ob sie will oder nicht raus gehen...seufz

    wünsche dir einen guten rutsch wir gehn auch feiern und zwar mit kindern ihren freunden und unseren freunden sooo schön freu mich riesig.
    kleiderproblem ist gelöst, das in einer bergcountryhütte stattfindet....grins
    das heisst warm anziehen.
    also wünsch dir noch ein gutes altes jahr und dann feiert schön.
    grüässli daniela

    AntwortenLöschen
  28. Ja mam podobnie jak Ty....nie ćwiczę w ogóle,bo jestem leń, mam kotki, z którymi na szczęście na spacery nie trzeba wychodzić :)
    A Sylwek w domciu :)
    Udanej zabawy i nic się nie przejmuj,jestem pewna że się zmieścisz bez problemu w swoją kieckę :)
    Buziaki

    AntwortenLöschen
  29. Ale słodki Reksio,zupelnie jak on :) Pamiętasz Reksia? ale z takim psem to nawet trzy razy na spacer trzeba wychodzić bo to rasa która wymaga duuużo ruchu ;) Jak znalazł ;)
    Udanej zabawy Dagi!

    AntwortenLöschen
  30. Dagi :) jeszcze tydzień temu byłam blond :) ha ha ha dobrze myślałaś :) zimową pora zamieniam sie w rudowłosą czarownicę ( z braku koloru wkoło )

    AntwortenLöschen
  31. JUŻ SIĘ ODCHUDZAJĄ??? ja dopiero dieta od nowego roku, a z dietą nie wytrzymam i wpadnę w depresję zacznę jeść i przytyje więcej niż przez święta :):):) Tak jest co roku.
    moje postanowienie od nowego roku to jeść więcej niż dwa razy dziennie i zamiast porannej mocnej kawy śniadanie. :) i mniej pracować choć z tym ostatnim będzie kiepsko (może w końcu po 6 latach ciągłej pracy jakiś urlop??)!! :):):) się zobaczy!!
    Leń ze mnie tez jest ale za to w pracy nieraz tyle się nalatam i nadźwigam że mnie wszystko później boli.
    Piesek kochany i śliczny ja marzę o mopsie od lat ale chyba bym musiała nianię dla niego zatrudnić bo nie miałabym czasu na spacery :):)

    Pozdrawiam
    W.

    PS. piesek ze zdjęcia słodki znajoma ma takiego i jest nie do zniesienia bo mocno gryzie i ciągle szczeka, ale to chyba raczej kwestia charakteru ;)

    AntwortenLöschen
  32. Hej Dagi :)
    ja nieskromnie powiem, że należę do tych osób co to nigdy problemów z wagą nie mają, nawet po świętach. Ale trochę ruchu dla formy by się przydało, np. z wielką ochotą zaczęłabym chodzić na basen. O, proszę, może pierwsze postanowienie noworoczne... :)
    W ubiegłym roku Sylwka spędziliśmy w domu, nawet szampana się wtedy nie napiłam bo karmiłam piersią. Mam nadzieję, że w tym roku będzie super zabawa. Idziemy z grupką znajomych na ,,klasyczną,, zabawę sylwestrową. Swojskie klimaty, dobre jedzenie, muzyka znana i lubiana, miejsce sprawdzone i wesołe towarzystwo :) Będzie fajnie
    pozdrawiam i dziękuję ;)

    AntwortenLöschen

Vielen Dank für deinen Kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Impressum

Impressum

My HOUSE of IDEAS Blog

Robert Wieczorek

Hasengasse 30

63477 Maintal

Deutschland

E-Mail: houseofmara@googlemail.com


Umsatzsteuer-Identifikationsnummer gemäß § 27a Umsatzsteuergesetz: DE815404775


HINWEIS

Trotz sorgfältiger inhaltlicher Kontrolle übernehme ich absolut keine Haftung für die Inhalte externer Links, die in meinem Blog zugängig sind. Für den Inhalt der verlinkten Seiten sind ausschließlich deren Betreiber verantwortlich.Ich erkläre hiermit ausdrücklich, dass ich keinerlei Einfluss auf die Gestaltung und die Inhalte der gelinkten Seiten habe. Deshalb distanziere ich mich ausdrücklich von allen Inhalten aller gelinkten Seiten, die in diesem Blog gesetzt oder aufgeführt werden und mache mir diese Inhalte nicht zu eigen.Diese Erklärung gilt für alle in diesem Blog angezeigten Links und für alle Inhalte der Seiten, zu denen die hier eingefügten Links führen.Für die Inhalte der verlinkten Seiten ist stets der jeweilige Anbieter oder Betreiber der Seiten verantwortlich.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...