Donnerstag, 30. August 2012

Neue gadgets / Nowe gadzety


Die Schminkpinsel sind ein Bringsel aus Holland. Sogar in meinen Farben... :) / Pedzle do makijazu sa z Holandii. Nawet w moich kolorach... :)




Ihr müsst auf andere Gedanken kommen.... Mit dem Waschtisch dauert's noch!

Deshalb zeige ich euch heute meine neueste Flamme! Die Laterne von House Doctor. Ich finde sie so schön! Sie steht noch in der Anrichte, nein, nein... ich mach die Kerze natürlich so nicht an -klar! 
Die Laterne ist für das Bad vorgesehen, mal sehen... Habt ihr noch das BILD von gestern in Erinnerung? Da ist sie auch- hach! Das hat mich... wie sagt man so schön... INSPIRIERT! :)
____________________ 

Musicie przyjsc na inne mysli..... Z lazienka troche potrwa!

Dlatego pokaze Wam dzisiaj moj najnowszy zakup! Laterenka od House Doctor. Aj, ladna jest! Stoi jeszcze w kredensie, nie, nie... nie zapale tam swieczki- jasne!

Laterenka jest przewidziana w lazience, zobaczymy.... Pamietacie jeszcze to zdjecie z wczoraj? Jest tam tez- hach! To mnie, ze tak powiem... ZAINSPIROWALO! :)

  


"Ich hab die wirklich nicht gefressen..."/ " Na prawde nic nie skubnelam..."


Ansonsten war heute ein sehr ruhiger Tag. 
Gestern war ich beim Doc und jetzt weiß ich warum ich letzte Zeit so schlapp bin- ich habe wieder Eisenmangel. Ich habe das immer wieder und dann muss ich Eisen Infusionen nehmen. Jetzt ist es wieder soweit... Ich hoffe, meine Blutwerte bessern sich schnell....
________________

A tak poza tym dzisiaj byl spokojny dzien.
Wczoraj bylam u pana doktora i teraz wiem dlaczego jestem pernamentnie zmeczona. Znow mam niedobor zelaza. Ciagle mi sie to powtarza i wtedy musze brac kroplowki z zelazem. I teraz widocznie znow.... Mam nadzieje, ze wyniki szybko sie poprawia...



Ich werde immer wieder gefragt, wie ich mein Zuhause und die weißen Sofas mit der Katze sauber halte.
Tchja.... Bei dem Kauf von weißen Sofas war mir das schon irgendwie klar, dass man da etwas mehr drauf achten musst. Die Bezüge sind aber alle zum Abnehmen und waschen. 
Ich habe meistens eine weiße Decke drauf (die für 3 Euro oder so vom Schweden), die ich mir gleich 2-3 gekauft habe. Ich habe die Decke in zwei Teilen geschnitten und die Fransen abgeschnitten. Ist eine Ausführung reif für die Waschmaschine, nehme ich die andere aus dem Schrank. So ist es immer sauber. Außerdem benutze ich eine Kleberolle von der Drogerie. Die Rolle ist meine beste Freundin! 
Ganz wichtig: ich übertreibe nicht mit dem "Haarlos"! :)
___________________

Czesto jestem pytana jak utrzymuje dom/sofy z kotem w domu w czystosci.
Taaa.... Przy kupnie bialych sof liczylam sie z tym, ze trzeba bedzie bardziej uwazac. 
Wszystkie pokrowce mozna zdejmowac i prac. 
Prawie zawsze mamy na sofach biale kocyki (te od Szweda za 3 euro czy cos) , ktorych zakupilam odrazu wiecej. Kazdy kocyk przecielam na pol i obcielam fredzle. Kiedy jedna jest gotowa do prania, wyjmuje druga z szafy. Tak jest zawsze czysto. Poza tym uzywam rolki z tasma klejaca. Taka rolka to moja dobra przyjaciolka!
Wazne: nie wbic sobie do glowy, ze mieszkanie MUSI byc bez wlosow! :)


Ich wünsche euch einen gemütlichen Abend / Zycze Wam milego wieczoru
Dagi

Laterne / Laterenka: House Doctor
Schalen/ Miseczki: HIER


36 Kommentare:

  1. Trzymam kciuki za Twoje zdrówko, bo ono jest najważniejsze. Och Maggie, ona jest taka cudna:)

    AntwortenLöschen
  2. Latarenka swietna...
    Dbaj o siebie kochana, usciski..:)

    AntwortenLöschen
  3. O proszę, jaką perełkę znalazłaś u słynnego "Doctorka" ;) Piękna jest!! Z tymi białymi sofami to świetna wskazówka!! Mnie nadal korcą, ale P. nie chce o tym nawet słyszeć.... Może gdyby nasz pies nie wychodził na potrzeby fizjologiczne na dwór, tylko załatwiał się kulturalnie do kuwetki i łapki byłyby zawsze czyściutkie... ;)) Niestety.. Ten jak śpi, to łapy przykleja do ścian i mebli, więc jest co czyścić ;) Trzymaj się zdrowo Dagi, nie daj się zmęczeniu i niedoborom witamin... Tak poza tym.. po Twoich postach w życiu bym nie wymyśliła, że jesteś ciągle zmęczona! Zawsze zastanawiam się, skąd bierzesz na to wszystko energię :) Buziak!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. O nie! Niedoboru witamin to ja nie mam! :) To tylko zelazo, moj organizm nie jest w stanie dluzej go zatrzymac i to dlatego. Uzupelniam to kroplowkami i na jakis czas jest guuuut! A ze ja usiedziec nie moge i energia mnie rozpiera, odrazu czuje, ze to na pewno znowu TO! :))

      Löschen
  4. Latarenka fantastyczna!!!
    Zdrówka Dagi...odpoczywaj Kochana!!!
    Pomysł z białym kocykiem na kanapę świetny;))
    Pozdrawiam cieplutko

    AntwortenLöschen
  5. Droga Dadi!!
    Cudownie wyglada w twojej Vitrinie
    ale co mnie juz od dluzszego czasu zauroczylo, ale jak!!!
    Twoj Kocik,on albo ona jest cudowny na kazdym Foto.
    Ja Kocham Kociki,takie prawdziwe domowe przajaciele.
    Przesylam gorace pozdrowenia
    Nina

    AntwortenLöschen
  6. Mensch bist Du im Moment fleißig :-). Und jeden Tag so schöne Bilder, vielleicht sollte ich Kamera technisch doch endlich aufrüsten ;-). Bei meiner Minidigi ist der Fokus kaputt und ja, zugegebenermaßen bin ich auch ein wenig zu ungeduldig beim Fotografieren ;-). Ich freu mich schon auf's fertige Bad, die Laterne ist toll. Liebe Grüße - maks :-)

    AntwortenLöschen
  7. Cudowna latarenka, też mam chrapkę na takie cuda, ale póki co inne wydatki :D.

    Trzymaj się w zdrowiu :))

    buziaki!

    AntwortenLöschen
  8. Hallo Dagi,du bist wirklich ein SCHATZ,so eifrig was du uns immer an schönen Sachen zeigst,super.Ich bekenne mich :Ich bin süchtig nach deinen Post's!
    Ja das mit den Eisenmangel ..solche Patienten haben wir oft die auf eine Infusion kommen und dann wieder nach einer Weile,hast du den schon einmal abgeklärt woher dieser Mangel kommt,pass auf das keine Anämie dahinter steckt?Ich wünsche dir alles Gute meine Liebe und pass auf dich auf!Edith.

    AntwortenLöschen
  9. Latarenka jest śliczna. Jestem ich miłośniczką :)
    pozdrówka
    marta

    AntwortenLöschen
  10. To wykorzystujesz ten sam patent z białymi kocykami co ja:-) mam ich chyba z pięć sztuk i tylko piorę i piorę:-) pozdrawiam!

    AntwortenLöschen
  11. Ja też mam jasną kanapę kota, dwa dzieciurki, chłopa i.... daję radę. Pod siedzenia położyłam koc (można przecież patchwork, narzutkę jakąś) piorę co czas jakiś i jest super. Mam w planach uszyć z lnu pokrowce na mojego ektorpa (to może być wyzwanie, bo mój rozkładany), ale właśnie uważam, że jasna kanapa to jest TO!!!!! a len mam w kolorze lnu.... wydaje mi się trochę za ciemny.
    Oj.... a ja mam ciągle za mało magnezu, moje serce musi być cały czas dopakowywane magnezem, bo inaczej arytmia mi się nasila i w ogóle osłabienie jakieś....
    Widać każdy musi mieć COŚ.....

    Ściskam i zdrówka życzę :))))

    AntwortenLöschen
  12. Ach.... miałam napisać, że pędzle mnie zauroczyły :)))

    AntwortenLöschen
  13. Przecudna latarenka i pedzle tez :) Dzieki za kocie podpowiedzi :)

    AntwortenLöschen
  14. Liebe Dagi,

    Lampe ist toll und deine Idee mit dem Sofa-Schonprogramm echt gut !!! Aber ich traum mich doch nicht mit weißem Sofa...Ja , ich kenn soviele Frauen mit Eisenmangel, gibt´s ja auch Tablettten...

    Schick ` dir liebe Grüße,

    SAnne

    AntwortenLöschen
  15. Latarenka śliczna.
    O białych kocykach coś wiem, bez nich przy małym dziecku ani rusz :)
    Zdjęcie Maggy boooskie.
    Zdrowiej Dagi :)
    Pozdrawiam :))

    AntwortenLöschen
  16. Po Twoim blogu nie widac zebys byla zmeczona Dagi, odpoczywac prosze wiecej, lazienka moze poczekac! Sliczne zdjecia, co do wlosow kocich ( i psich, ktorych moj pies gubi ogromne ilosci)dodam od siebie, ze robie tak samo, przykrywam kanape, co moge to czesto piore, odkurzam co drugi dzien i zbieram siersc z parkietu specjalna szczotka przyciagajaca paprochy i takie tam podobne. Uwielbiam moje dwa zwierzaki.
    zdrowka zycze i dobrej nocy
    B.

    AntwortenLöschen
  17. Liebe Dagi,
    die Laterne ist wirklich wunderschön, aber der absolute Hit in diesem Post ist jawohl das Traumfoto Deiner süßen Maggy!!! Mein Gott ist das süß!!!! Schwärm!

    Ganz liebe Grüße, Birgit

    AntwortenLöschen
  18. Ach was lese ich den da!?
    Eisenmangel, sehr gut außer Medizinischen Mitteln,soll Petersilie,Salat und Rotebete sein.
    Viel Kraft und gute Besserung.
    Nina

    AntwortenLöschen
  19. Witaj Dagi
    Latarenka jest mega!;)
    Tez miewam problemy z niedoborem żelaza i staram sie regulowac jego poziom poprzez dietę;)Taka moja mała sprawdzona rada - pij dużo soków z buraków (jest też specjalny burak w kapsułkach), żelazo znajdziesz też we wszystkich prawie zielonych warzywkach- sałata ,szpinak, zielona pietruszka, seler naciowy, a także kasza gryczana,watróbka no i witamina C jest bardzo wazna to ona pozwala lepiej sie wchłonac żelazu.
    Życze zdróweczka
    Buziaki for U!
    MartA

    AntwortenLöschen
  20. Liebe Dagi
    ich wünsch dir gute Besserung,
    gaaanz liebe grüße von mir :)

    AntwortenLöschen
  21. Uwielbiam takie bibeloty jak pedzle do makijazu :) masz racje w Twoich kolorkach.
    Ojojo wracaj szybko do zdrowia i nie zapominaj juz o tym !
    Mojej Lunie ostatnio zaczela siersc coraz bardziej wypadac ale posilkuje sie podobnie jak Ty :D Sciakam, a latarenka ma swietny ksztalt.

    AntwortenLöschen
  22. Niedobory żelaza to chyba głównie kobieca przypadłość. Mój organizm od lat nie przyswaja tego z żywności. Niemal ciągle jestem na tabletkach. Za kropelkami nie przepadam bo potrafią zrobić krzywdę zębom. Życzę szybkiej poprawy.

    AntwortenLöschen
  23. Latarenka cudna, ale Twoja kicia jeszcze piękniejsza :) Zapraszam do mnie na bloga po małą niespodziankę :)

    AntwortenLöschen
  24. Liebe Dagi,
    die Laterne ist ja richtig schön! Ich hoffe das es dir bald wieder besser geht und du fit bist. Ich schicke Dir ganz herzliche Gute-Besserungs-Wünsche.
    GGGGGLG Jana

    AntwortenLöschen
  25. Wstrętna sprawa te niedobory, mi czasami spada wapno ale na szczęście mam specjalne tabletki, które szybko rozwiązują problem. Szkoda, że musisz się męczyć z igłą i kroplówką:/
    Mam w domu czarnego kota i jego sierść na białych sukienkach na krzesłach jest bardzo zauważalna, ale i moją przyjaciółką jest taśma na rolce;) Bardzo fajnie to napisałaś:Wazne: nie wbic sobie do glowy, ze mieszkanie MUSI byc bez wlosow! :) Śmiejemy się z mężem, że co jakiś czas będziemy musieli zjeść trawę, bo sporo włosów połykamy:)

    AntwortenLöschen
  26. Zum Katzenhaareentfernen kann ich Dir braunes Paketband seeeehr empfehlen. Das ist viel kräftiger als die normalen Fusselrollen, fasst mehr Haare!
    Ich habe ja das umgekehrte Problem: hatte mir ein schwarzes Sofa gekauft und ein Jahr später zogen mein weißer Kater Eddie und meine rote Katze Chili bei mir ein....Da sah man natürlich jedes Haar auf dem Schwarz. Inzwischen habe ich das Sofa mit beigen Überwurfen (Fabrina) vom Schweden verhängt, was gut passt, da ich ja inzwischen nur noch auf weiß/beige Töne stehe ;-) und nun sind die Haare nicht mehr sichtbar.

    Liebe Grüße,
    Juliane

    AntwortenLöschen
  27. Zdrówka przede wszystkim ! ,a latarenka cudna :)
    pozdrawiam
    Ag

    AntwortenLöschen
  28. Pewnie ciągle zimy nos, dłonie i stopy..:/ Ja tak mam, bo i te niedobory mnie dotyczą. Więc Dagi nie jesteś sama, widać też po powyższych komentarzach :) jeśli to jakieś pocieszenie... A i stąd poniekąd ta miłość do lata...:)
    Zdjęcia, wie immer wunderbar! A Megi bardzo fotogeniczna panienka :)
    Pozdrawiam
    Margaux

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. No wlasnie! Juz wiem skad ta milosc do lata! :)Uwielbiam cieplo i slonce!

      Löschen
  29. że jak ktoś zmęczony to niedobór żelaza ??????????
    idę wypić żelazo bo kawa nie pomaga :)

    AntwortenLöschen
  30. Deine Maggy ist einfach schnuckelig!!! Ich hoffe dir geht es bald wieder richtig gut und der Eisenmangel ist aufgeglichen!!! Liebe Grüße und schönes Wochenende Yvonne

    AntwortenLöschen
  31. Musisz bardzo dbać o zdrówko!!! Żelazo jest bardzo ważne szczególnie dla nas kobiet. NA żelazo dobre są buraki i wątróbka !! Życzę Tobie szybkiego wyrównania poziomu żelaza.
    Też mam patent na białe kanapy troszkę inne, zamiast kocy używam prześcieradła lniane z gumkami, dobrze się piorą i nie kulkują się a na ściąganie włosów kocich zwilżona gumowa rękawica. Tanio szybko i prosto, choć taśmy na rolce też używam :)
    Pędzelki i latarenka śliczne aż niecierpliwię się na łazienkę :)

    Pozdrawiam i przesyłam troszeczkę żelaza dla wyrównania od siebie ;)
    W.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. O tez dobry sposob. Gumowa rekawica! Sprobuje.
      Dziekuje za zelazo! :))

      Löschen
  32. Dagi myślę, że gdybyś tą latarenkę zapaliła w kredensie to nic by się nie stało, a jak oryginalnie wyglądało :)
    a ostatnią myśl wyryję sobie w ścianie, ważne żeby nie wbić sobie do głowy żeby w domu nie było włosów/sierści, a tej jak wiadomo bigle mają aż nadto ;)

    pozdrawiam i zdrówka życzę, z żelazem nie ma żartów ;/

    AntwortenLöschen

Vielen Dank für deinen Kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Impressum

Impressum

My HOUSE of IDEAS Blog

Robert Wieczorek

Hasengasse 30

63477 Maintal

Deutschland

E-Mail: houseofmara@googlemail.com


Umsatzsteuer-Identifikationsnummer gemäß § 27a Umsatzsteuergesetz: DE815404775


HINWEIS

Trotz sorgfältiger inhaltlicher Kontrolle übernehme ich absolut keine Haftung für die Inhalte externer Links, die in meinem Blog zugängig sind. Für den Inhalt der verlinkten Seiten sind ausschließlich deren Betreiber verantwortlich.Ich erkläre hiermit ausdrücklich, dass ich keinerlei Einfluss auf die Gestaltung und die Inhalte der gelinkten Seiten habe. Deshalb distanziere ich mich ausdrücklich von allen Inhalten aller gelinkten Seiten, die in diesem Blog gesetzt oder aufgeführt werden und mache mir diese Inhalte nicht zu eigen.Diese Erklärung gilt für alle in diesem Blog angezeigten Links und für alle Inhalte der Seiten, zu denen die hier eingefügten Links führen.Für die Inhalte der verlinkten Seiten ist stets der jeweilige Anbieter oder Betreiber der Seiten verantwortlich.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...