Montag, 7. November 2011

Dekohalter und alte Bücher / Stojak na ozdoby i stare ksiazki



Ojej.... Maggy ist furchtbar beleidig! Nachdem sie das Foto von dem Wauwau gesehen hat, spricht sie kein Wort mit mir! 
Ojej, Maggy jest obrazona! Po tym jak zobaczyla tutaj zdjecie tego Hauhau  nie rozmawia ze mna!



Hallo zu Anfang der Woche!

Gerne hätte ich euch ALLE einmal zu meinem Flohmarkt mitgenommen! Einfach mal durch die Tische schlendern, das Flair geniessen. Jeder hätte bestimmt etwas anderes gekauft. Das wäre doch hochinteressant, oder? 

Letztens habe ich euch von meinem Bücherflohmarkt erzählt. Ich habe dort tolle Ausgaben gefunden. Übrigens: Simone! Vielen Dank für deinen Tipp mit "Emmas Glück". Ist auch schon unter meinen  Favoriten! Aber nachdem ich die drei alte Bücher auch noch kaufen wollte, hat mein M. die Welt nicht mehr verstanden. DEKO halt!

&

Witam na poczatek tygodnia!

Chetnie wzielabym Was WSZYSTKIE na taki flohmarkt! Fajnie polazic miedzy straganami, poczuc ta atmosfere. Kazda z nas kupilaby na pewno cos innego. To by bylo bardzo interesujace, prawda?

Ostatnio opowiadalam Wam o tym flohmarku ksiazkowym. Znalazlam tam fajne wydania. Simone! Dziekuje za podpowiedz co do "Emmas Glück" Jest w moich faworytach! 
Po tym jak wzielam jeszcze te trzy stare ksiazki, moj M. popatrzyl na mnie pytajacym wzrokiem czy aby wszystko ze mna ok. A to tylko DEKORACJA! 




Endlich habe ich etwas für meine Armreifensammlung und co. entdeckt! Ich habe mich so gefreut, den ich suchte schon lange nach sowas. Jetzt sind alle schön übersichtig und griffbereit. Was will die Frau mehr?! ☺
&
Nareszcie znalazlam cos na moje bronzoletki! Ucieszylam sie bardzo, bo szukalam czegos podobnego juz dlugo. Teraz widac wszystkie na raz i sa na wyciagniecie hmm , ze tak powiem dloni! Czy mozna chciec wiecej w tym zakresie?! ☺




Den Dekohalter bekommt man für 1,99 Eur bei IKEA. In der Weihnachtsabteilung!
&
Ten stojak mozna kupic w IKEA za 9,99 zl. Na dziale swiatecznym!



Foto: IKEA


Ich wünsche euch eine schöne neue Woche! / Zycze Wam milego nowego tygodnia!

Dagi



47 Kommentare:

  1. Hej Dagi

    Stojak na bransoletki z Ikea to świetny pomysł!Ja chyba też muszę go kupić,bo trochę bransoletek w swojej kolekcji posiadam :)

    Wcześniej nie skomentowałam,sypialnia w nowej odsłonie bardzo,bardzo mi się podoba!!!Ja mam prośbę do Ciebie,abyś obfotografowała kiedyś swoje mieszkanko z każdej perspektywy.Jesteś kopalnią inspiracji.

    Pozdrawiam ciepło.

    AntwortenLöschen
  2. Liebe Dagi, das sieht toll aus ! Ich habe zwar keine Armreifen, aber ich könnte mir auch schöne Bänderrollen gut vorstellen ! LG Sabrina

    AntwortenLöschen
  3. Masz wspaniałe oko do takich aranżacji :) Nie przyszłoby mi do głowy, że tak można fajnie poustawiać; pozdrawiam ciepło

    AntwortenLöschen
  4. Witaj Dagi sam wieszak na pewno by tak cudnie nie wyglądał gdyby nie twoja kolekcja bransoletek , prosty wieszak ,takie są najlepsze bo na nich wszystko można pięknie pokazać a on sam nie przytłacza tego , ja chyba też go kupię ale w innym celu , bo wpadł mi do głowy pewien pomysł , pokaże na pewno , pozdrawiam

    AntwortenLöschen
  5. Liebe Dagi,
    tolle Idee, Dein Armreifhalter!Der kleine Bücherstapel sieht sehr nostalgisch schön aus...
    Alles Liebe und noch einen schönen Abend wünsche ich Dir,
    Uschi

    AntwortenLöschen
  6. świetny pomysł na ekspozycje bransoletek.
    ja też mam ich sporo, bo bardzo lubię nosić.
    W przyszły6m tygodniu jade do IKEa po kanapę ,to rozejrzę się za stojaczkiem,
    Dzięki Daguś

    AntwortenLöschen
  7. dziękuję za cudowną podpowiedź. Ja też w czwartek jadę do IKEA po ten stojaczek. SUPER pomysł!!!

    AntwortenLöschen
  8. Oh Dagilein! Ich brauch auch so einen (oder 100) Dekohalter! Da könnt ich endlich meine vielen Bänder aufhängen! Deine Impressionen sind wieder einmal unbeschreiblich schön! Danke dafür!
    Busserl und liebste Grüße!
    Gabriella

    AntwortenLöschen
  9. Ha ha, teraz każda z nas będzie się chwalić własnym stojakiem na bransoletki:) Super pomysł nie tylko na ich przechowywanie ale też jako dekoracja. No i te stare książki są cacy:))
    Buziole na nowy tydzień!

    AntwortenLöschen
  10. Dagi, du kommst vielleicht auf Ideen - nämlich auf tolle Ideen! So ein Teil braucht doch jede Frau!!!! Genial!!!!!

    Wünsch dir noch einen schönen Abend!

    Liebe Grüße Sylvia

    AntwortenLöschen
  11. imponująca kolkcja bransoletek! i świetny pomysł z tym stojakiem, najdalej za dwa tygodnie będe w IKEA ;) dzięki za podpowiedź!
    ściska magda

    AntwortenLöschen
  12. Witaj Moja Droga :)
    O rany jakie mam zaleglosci wszedzie, ciekawe czy dam rade nadrobic :)
    Fantastyczny pomysl z tym wieszakiem noo ale bransoletki to bym Ci gwizdnela :) swietne. Stare ksiazki - uwielbiam za to ze po prostu sa i maja dusze :) u mnie tez jako deko, buzka

    AntwortenLöschen
  13. Liebe Dagi pięknie u Ciebie jak zawsze,mam pytanko czy ten sweter z wczorajszego posta jest z c&a.Przeglądam wlaśnie ich strone i natknęłam się na niego,25euro -niezła cena,czy jesteś z niego zadowolona.Pozdrawiam

    AntwortenLöschen
  14. @Anonym
    Dokladnie! Swietna cena, prawda? ☺ Jak na razie trudno mi sie z nim rozstawac, bardzo go lubie. Az chyba za czesto sie tu pokazywal! ☺ Pozdrawiam!

    AntwortenLöschen
  15. witaj,
    Ksiązki wyglądają cudnie:) Wieszak na bransoletki to świetny pomysł, wydaje mi się , że jak je widać, to częściej się je nosi, ja osobiście czasami zapominam, że mam bransoletkę w danym kolorze:) Pozdrawiam

    AntwortenLöschen
  16. Hey, das ist ja tricky mit dem Armreifenhalter! Super Idee!!! Und sieht auch noch toll aus!
    Lieben Gruß
    Sandra

    AntwortenLöschen
  17. Hej Dagi - schööööön alle Bilder! Den Dekohalter habe ich auch schon einige Jahre, aber in schwarz! Ich hänge jedoch Weihnachtsdeko ran. Aber die Idee mit den Armreifen ist natürlich klasse. Heute habe ich gerade meine Weihnachtsdeko rangehängt...und da dachte ich auch, dass der Halter sich für Schmuck eignen würde. Da ich aber schon mehrere Schmuckhalter habe, verwende ich ihn halt für Weihnachten.
    Alles Liebe, Barbara

    AntwortenLöschen
  18. Dzięki za odpowiedz,bardo podoba mi się Twój styl ubierania,może dlatego,że ubieram się podobnie ha,ha.Miłego wieczoru życzę,ja oglądam właśnie milionerów.

    AntwortenLöschen
  19. Liebe Dagi,
    super Idee!
    Sei ganz ganz lieb gegrüßt
    Angi

    AntwortenLöschen
  20. @Anonym
    :)) To sie ciesze. A ja wlasnie wloski farbuje, czego bardzo nie lubie i chce miec szybko za soba. Pa pa :)

    AntwortenLöschen
  21. Imponujaca kolekcja bransoletek, widac ze je uwielbiasz, no i pomysl wieszaczka przedni!
    Stare ksiazki jako dekoracja- przepieknie i nostalgicznie.
    pozdrowionka:)

    AntwortenLöschen
  22. o kurczaki, a myśmy wczoraj byli w Ikei i ja nie widziałam tych stojaków. Mój mężczyzna stwierdził że mam sobie taki sama zrobić... dobrze, że mi nie każe ubrań samej szyć ;)

    i wiesz byłam w castoramie też i szukałam corokii i nie ma i wszędzie chodzę i pytam i nic :/

    AntwortenLöschen
  23. @Aleksandruniu moja kochana!
    Czy Ty wiesz ile ja par butow na ta corokie zdarlam?! Cierpliwosci! ☺
    No wiesz! Z drewna taki stojak bylby tez znakomity!
    Ale one sa na swietowych rzeczach i nie rzucaja sie tak w oczy.Wlasciwie to CUS jest na bombki. ☺

    AntwortenLöschen
  24. Hallo Dagi....
    Ich bin wieder einmal begeistert von Deinen Ideen und Deinen Fotos. Mittlerweile bin ich ein großer Fan von Deinem Blog.
    Liebe Grüße Katrin

    AntwortenLöschen
  25. kupowanie ksiazek jako ozdoby jest dosc osobliwe,ale lepsze to niz gdyby mialy gdzies przelezec i splesniec zjedzone zebem czasu.mozna powiedziec ze uratowalas je od pewnej smierci w zapomnieniu.Stojak jest MEGA!!!! DZIEKI ZA TIP!na pewno nabede o ile u mnie bedzie, i odwieczny dylemat:bialy czy szary bo oba kolory kocham..wiec moze 2, najwyzej drugi sie komus sprezentuje. genialny pomysl na bransoletki ktore zwykle walaja sie czesto zapomniane gdzies po jakis pudelkach a tak od razu widac i mozna wybrac na ktora ma sie ochote! danke!!!

    AntwortenLöschen
  26. A mnie się połączenie książek ze stojakiem podoba
    bardzo w ogóle widziałam wiele aranżacji właśnie tego typu gdzie książki albo czasopisma były podstawka do czegoś innego, i bardzo dobrze eksponowały to co miało zwracać uwagę ;))
    Biżu piękne kochana, ale czy Ty masz coś niepięknego????
    uściski:)))

    AntwortenLöschen
  27. Der Dekohalter ist super. Könnt ihn prima zur Präsentation von meinen Schlüsselanhängern gebrauchen. Werd mal zum Schweden fahren und hoffen, dass sie sie dort auch haben.
    LG und Danke für den Tipp!
    Sandra

    AntwortenLöschen
  28. Deine Schmuckkolektion ist soooo schoen.Was fuer tolle Armreifen...ach ja .....


    Sei lieb Gegruesst von Conny

    AntwortenLöschen
  29. Hej Dagi, pieknie wyeksponowalas swoja piekna kolekcje:-))))) a te ksiezki wygladaja super!
    Pozdrawiam!!!

    Syl

    AntwortenLöschen
  30. ...*hihi* ich habe masking tapes drauf ;) aber armreifen! jepp! das stimmt...
    sag, woher ist dieses "bäumchen"?
    glg steffi

    AntwortenLöschen
  31. stojak na bransoletki fajne rzecz :) u mnie by sie niesprawdził bo po prostu nie nosze bransloletek :) ale u Cienie nie dość, żę ma praktyczne zastosowanie to jeszcze świetnie wyglada jako element dekoracyjny :)

    AntwortenLöschen
  32. ich MUSS zu Ikea ;-)
    Super Idee...schrecklich wenn das alles in den Schränkchen rum liegt...

    DANKE

    Liebe Grüße
    Nadine

    AntwortenLöschen
  33. @mamaundmotte
    Bäumchen? Meinst du die Pflanze? Die Corokia habe ich in meinem Blumenladen gekauft.:)

    AntwortenLöschen
  34. Hej Dagi, muszę Ci coś zdradzić ;).... Uwielbiam Cię :) Te Twoje pomysły są bezcenne ;)

    AntwortenLöschen
  35. Wow! Was für wunderschöne Fotos. Richtig klasse.

    Viele Grüße, Jo

    AntwortenLöschen
  36. Nie mam w swoich zbiorach zbyt wielu bransoletek ale może czas zacząć kolekcjonować. Bardzo fajny pomysł z tym wieszakiem. Pozdrawiam.

    AntwortenLöschen
  37. Ty chodząca inspiracjo - widzisz, co zrobiłaś? Teraz wszyscy wykupią w Ikei stojaki na ozdoby, a mi nic już nie zostanie! :D
    Buziaki!

    AntwortenLöschen
  38. Was hast du für schöne Armbänder - wow!
    Ein gemeinsamer Flohmarktbesuch würde mir gefallen :)
    Liebe Grüße,
    Kiki

    AntwortenLöschen
  39. Witaj!!
    Rok temu planowałam kupić ten stojaczek jednak się spóźniłam. W tym roku też zaplanowałam ale póki co same złote i srebrne. Coś czuję że nie jest mi pisany :) Biżuteria czasem jest tak trudna do przechowania a to jest rewelacyjny pomysł. Czy Meggi nie jest nim zainteresowana?? Moja Flo na 100% nie da się odciągnąć od błyskotek którymi można poruszać :) A co do książek zawsze muszą mieś ładną okładkę :) a im starsza tym lepiej :)
    Pozdrawiam
    W.

    AntwortenLöschen
  40. Bardzo fajna kolekcja bransoletek.
    Napisałam Ci na @. Daj znać, czy dostałaś wiadomość. Pozdrawiam ~!

    AntwortenLöschen
  41. @ Marapuama
    Nie, nic nie mam...

    AntwortenLöschen
  42. Rewelacyjny pomysł z tym wieszakiem ale to jak go zapełniłaś to już dla mnie fenomen. Nieziemska kolekcja.

    AntwortenLöschen
  43. Świetne, że nigdy o tym nie pomyślałam :P a czy w Polsce też można takie kupić? :)pozdr

    AntwortenLöschen
  44. Gdyby nie Twoja aranżacja i zdjęcia nigdy bym nie zwróciła uwagi na te dwa pręty na nóżce:)
    Pozdrawiam

    AntwortenLöschen
  45. Das sieht so schön von den Farben und der Deko her aus!!! Perfekt! Liebe Grüße Yvonne

    AntwortenLöschen
  46. Liebe Dagi,
    der Dekohalter sieht mit Deinen Armreifen genial aus!!! Leider fanden ihn viele sehr vielseitig, denn es war nur noch EIN goldenes Exemplar heute beim Schweden zu bekommen!!! Schade aber auch!!!
    Ganz ganz liebe Grüße
    Domi

    AntwortenLöschen
  47. Liebe Dagi,

    ich habe noch nicht so den Durchblick, wie ich dir ein Kommentar einstellen kann. Irgendwie bin ich hier auf dieses Eingabefeld gestoßen. Naja, und hier mein Kommentar:
    Dein Blog gefällt mir unheimlich gut. Das du was drauf hast, wusste ich ja schon immer. Das ist der Hammer!

    Und zu deinem Fund, saumäßiges Glück gehabt! ;-)

    Liebe Grüßlie

    Hani

    AntwortenLöschen

Vielen Dank für deinen Kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Impressum

Impressum

My HOUSE of IDEAS Blog

Robert Wieczorek

Hasengasse 30

63477 Maintal

Deutschland

E-Mail: houseofmara@googlemail.com


Umsatzsteuer-Identifikationsnummer gemäß § 27a Umsatzsteuergesetz: DE815404775


HINWEIS

Trotz sorgfältiger inhaltlicher Kontrolle übernehme ich absolut keine Haftung für die Inhalte externer Links, die in meinem Blog zugängig sind. Für den Inhalt der verlinkten Seiten sind ausschließlich deren Betreiber verantwortlich.Ich erkläre hiermit ausdrücklich, dass ich keinerlei Einfluss auf die Gestaltung und die Inhalte der gelinkten Seiten habe. Deshalb distanziere ich mich ausdrücklich von allen Inhalten aller gelinkten Seiten, die in diesem Blog gesetzt oder aufgeführt werden und mache mir diese Inhalte nicht zu eigen.Diese Erklärung gilt für alle in diesem Blog angezeigten Links und für alle Inhalte der Seiten, zu denen die hier eingefügten Links führen.Für die Inhalte der verlinkten Seiten ist stets der jeweilige Anbieter oder Betreiber der Seiten verantwortlich.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...