Sonntag, 1. April 2012

Spring in the city




Sonntag

Heute hatten wir hier ein herrliches Wetter. Von morgens bis praktisch jetzt scheint wunderschön die Sonne
Ich hoffe, bei euch ist es genauso schön!
Wir haben heute einen kleinen Ausflug gemacht.
________________

Niedziela

Dzisiaj pogoda jest wiecej niz genialna. Od rana do pratycznie teraz swieci pieknie slonce.
Mam nadzije, ze u Was tez jest tak pieknie!
Dzisiaj zrobilismy sobie mala wycieczke.


Ich schreibe hier oft über das Wetter. Es hat sich mehrmals bestätigt, dass genau das Wetter von aktuellem Tag bei uns, am nächsten Tag genau solche in Polen eintrifft. Viele von euch haben mir darüber berichtet. Gut zu wissen. :) Ich kann gerne eurer Wetterfrosch sein!
_______________

Czesto pisze tu o pogodzie. Juz sprawdzilo sie niejednokrotnie, ze aktualna pogoda w Niemczech byla na drugi dzien identyczna w Polsce. Wiele z Was juz mi o tym pisalo. Dobrze wiedziec. :) Jestem chetnie Wasza pogodynka!


In dem Sinne wünsche ich euch auch morgen viel Sonne! / I tym akcentem zycze Wam takze jutro duzo slonca!

Dagi


25 Kommentare:

  1. Daguś u mnie też dzisiaj pięknie było ale ja coś smarkata i nawet cieszyć się z tego nie potrafiłam:(

    AntwortenLöschen
  2. Dagi, w kontekście polskiej pogody Twoje pytanie brzmi jak ponury żart primaaprilisowy :((( 3 stopnie i śnieżyce... Brrr...

    AntwortenLöschen
  3. I Ty Dagi przeciwko mnie?.... To już drugi blog, który "katuje" mnie tak piękną perspektywą, niestety dla mnie odległą. Śnieg, śnieżyca, wiatr i zimno - to jest moja rzeczywistość. Mam poczucie marnowania chwil, które mogłyby właśnie tak wyglądać. Zdjęcia po prostu piękne. Nie mogę się napatrzeć na pierwsze i drugie.
    pa, marta

    AntwortenLöschen
  4. to ja licze na tę Twoja pogode jutro u mnie, u mnie dzis wieje , śniezyca na zmianę z ostrym słońcem i ogolnie jakiś chaos pogodowy

    AntwortenLöschen
  5. Das sind ja tolle Frühlingsbilder, Du süßer Wetterfrosch!
    Danke dafür!
    Ich hoff Dir gehts richtig gut!
    Von Herzen alles Liebe!
    Gabriella

    AntwortenLöschen
  6. Obys miała rację!!! u nas śnieg i zimnoooo....

    AntwortenLöschen
  7. Och to ja czekam z utęsknieniem na to "podaj dalej", bo u nas śnieg, deszcz, wiatr ... a o takiej zieleni to nawet nie ma mowy
    uściski
    Marta

    AntwortenLöschen
  8. Dagi-kocham cię za te newsy, u nas wczoraj grad a dziś śnieg :)
    Oby od jutra już było pięknie, jak u Ciebie.
    Ale mi dodałaś energii tym postem, dzięki
    Mimowolne Zauroczenia

    AntwortenLöschen
  9. U nas też słoneczko :)

    Pozdrawiam

    Kasia

    AntwortenLöschen
  10. Huhu,
    nein bei uns war heute früh für eine Stunde die Sonne da, ansonsten wechseln sich Regen und Wolken ab.
    Aber es wird auch sicherlich wieder besser :)

    LG Amarilia

    AntwortenLöschen
  11. Hihi...wiosna ze mnie drwi!
    Za oknem śnieżek i zimno. Jeszcze tak drzewa nie kwitną. Zazdroszczę wiosennego spacerku. Ładnie wyłapałaś wiosnę na spacerze- przemawia do wyobraźni. U mnie wszystko w B&W- czekam na wiosenną trawkę...

    AntwortenLöschen
  12. buhuhuuuu! bei uns war heute SCHNEE!! wir hatten heute schnee und es ist wieder eiskalt :(

    hoffe, das war nur ein aprilscherz :)

    lg nora

    AntwortenLöschen
  13. oby, bo u mnie dzisiaj wiało i padał śnieg :(

    AntwortenLöschen
  14. Ale przyjemnie się ogląda te zdjęcia :) Gdzie byliście na wycieczce? Regionalne domy klimatyczne jak u mnie w Alzacji :) ..i to drzewo obsypane kwiatami.. uwielbiam :)

    Ściskam!

    AntwortenLöschen
  15. Zazdroszcze wiosny; tutaj bylo bardzo zimowo w ten weekend. Pozdrawiam:)

    AntwortenLöschen
  16. ..oby i do nas przyszła wiosna, póki co zapowiadają na święta śnieg z deszczem :(
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    AntwortenLöschen
  17. Ale piękne zdjęcia! Cieszą oko :)

    AntwortenLöschen
  18. Liebe Dagi,

    mensch ,ich hab ` eben erst deinen tolle Bread-Dose gehen...soooooooooooo schön !!! Tolle Idee , aber die hast du ja immer..wenn ich nicht schon eine alte hätte, würde ich dein DIY sofort nacharbeiten !!!ja bei uns heute auch sonnig, aber kalt.Wir haben auch einen Ausflug gemacht...
    Tolle Bilder hast du gemacht !!!

    Wünsche dir einen wundervollen Wochenstart,
    lieber Gruß,
    Sanne

    AntwortenLöschen
  19. Pięknie, pięknie, ale u nas cały czas śnieg z deszczem, oby było tak jak piszesz, chciałabym jutro ujrzeć słoneczko:)

    AntwortenLöschen
  20. Wszyscy z Polski marzą o takim słońcu u nas !
    Może choć na święta nas nie zawiedzie :)
    Śliczne miasto. Uwielbiam budynki z pruskiego muru ♥
    Miłego poniedziałku,
    Maedlein ♥

    AntwortenLöschen
  21. Miejmy nadzieję, że i tym razem będziesz Dobrą Pogodynką. U mnie wczoraj padał śnieg, a dziś deszcz i jest tak ponuro jak w listopadzie :-( no i oczywiście bez choroby się nie obeszło. Oj, przydałoby się w końcu to słońce na dłużej.
    Pozdrawiam ciepło
    Monika

    AntwortenLöschen
  22. Zamieć, śnieżyca i lodowaty silny wiatr.
    Jak patrzę na Twoje cieplutkie zdjęcia to poprawia mi się humor

    AntwortenLöschen
  23. Jak tak sie bardzo skupie, ale tak bardzo bardzo to taka wiosne zobacze u siebie hihihi :) Bo przez weekend bardzo wietrznie u mnie, szkoda bo liczylaam na cudne sloneczne fotki, sciskam no milego startu w nowy tydzien!!

    AntwortenLöschen
  24. cóż za wiosna! piękne zdjęcia! ściskam!

    AntwortenLöschen
  25. Ale slonecznie i pieknie, kolorowo u Ciebie, u mnie niestety brak slonka i zimno:(
    pozdrowionka

    AntwortenLöschen

Vielen Dank für deinen Kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Impressum

Impressum

My HOUSE of IDEAS Blog

Robert Wieczorek

Hasengasse 30

63477 Maintal

Deutschland

E-Mail: houseofmara@googlemail.com


Umsatzsteuer-Identifikationsnummer gemäß § 27a Umsatzsteuergesetz: DE815404775


HINWEIS

Trotz sorgfältiger inhaltlicher Kontrolle übernehme ich absolut keine Haftung für die Inhalte externer Links, die in meinem Blog zugängig sind. Für den Inhalt der verlinkten Seiten sind ausschließlich deren Betreiber verantwortlich.Ich erkläre hiermit ausdrücklich, dass ich keinerlei Einfluss auf die Gestaltung und die Inhalte der gelinkten Seiten habe. Deshalb distanziere ich mich ausdrücklich von allen Inhalten aller gelinkten Seiten, die in diesem Blog gesetzt oder aufgeführt werden und mache mir diese Inhalte nicht zu eigen.Diese Erklärung gilt für alle in diesem Blog angezeigten Links und für alle Inhalte der Seiten, zu denen die hier eingefügten Links führen.Für die Inhalte der verlinkten Seiten ist stets der jeweilige Anbieter oder Betreiber der Seiten verantwortlich.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...