Sonntag, 13. Mai 2012

Grillsaison / Sezon grilowy


.... ist eröffnet! 

Hier die Luna von unseren Freunden. Ich könnte sie knutschen, aber leider ist sie sehr ängstlich und weicht von ihrem Frauchen nicht ab.
.... jest otwarty!

Tutaj Luna  naszych przyjaciol. Moglabym ja zaglaskac, ale niestety bardzo jest lekliwa i w zasadzie nie schodzi z kolan swojej panci.



Ich musste natürlich beim Grillen auch mitmischen. Hmm... man sagt aber, dass das Männersache ist! :)
Musialam sie oczywiscie wmieszac w grilowanie. Hmm... a mowia, ze to meska sprawa! :)


Nächste Woche esse ich nur noch Gemüse! ;-) / W nastepnym tygodniu jem tylko warzywka! ;-)

Ich hoffe, ihr habt den schönsten Muttertag! / Mam nadzieje, ze macie najpiekniejszy Dzien Matki! ( bez paniki, jest tylko w Niemczech!)

Dagi

Ich hab`s vergessen!

Heute Abend sind neue Tücher in der Butik!
UND: Das ist NICHT unser BALKON! :)

Zapomnialam!

Dzis wieczorem sa nowe szale w Butiku!
I: To NIE jest nasz BALKON! :)


Ist die Luna nicht süüüüüß?? / Czy Luna nie jest sloooodka??



38 Kommentare:

  1. Oh Luna ist wieder da...

    Und Du machst Dich am Grill sehr gut.

    Liebe Grüße

    Hanna

    AntwortenLöschen
  2. Jaka cudna wiosna... ta zieleń, te kwiatyyyyy!!! :)) Ja też zawsze rządzę przy grillu ;) We Francji w tym roku Dzień Matki wypada chyba 2 czerwca.. jesli się nie mylę... Ja obchodzę po polsku :) Jeśli Ty obchodzisz po niemiecku, to życzę Ci z tej okazji spełnienia marzeń i samych cudnych chwil :)))
    Buziaczki !

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. :))) Dziekuje kochana! Moj syn nie ma pojecia kiedy w Polsce jest Dzien Matki, hi hi...
      Mojej mamie skladam zyczenia po polsku. :)Rozdwojenie jazni... ;-))
      A to pozno macie we Francji.
      Buziaczki!

      Wyspalas sie czy dlugo jeszcze halasowali???

      Löschen
    2. Ojjjj wtedy się nie wyspałam, za to dziś już o 6:30 byłam pełna wigoru hahahaha We Francji Dzień Matki chyba co roku wypada w inny dzień.. jakoś tak dziwnie jest ;) Buziaczki

      Löschen
    3. 6.30???? Dziewczyno!
      Tutaj tez zawsze jest w inny dzien. Tez tego nie rozumie. :)

      Löschen
  3. Das sieht ja sehr lecker aus! Leider ist es bei uns zu kalt zum Grillen, irgendwie sind wir temperaturmäßig schon wieder sehr benachteiligt hier im Norden :-)!!!

    AntwortenLöschen
  4. Du bist zu beneiden am heutigen Tag solch ein Wetter genießen zu duerfen, hier sind gerade 10 Grad und selbst die Sonne versteckt sich bei solch einer Kälte, aber bald soll auch hier der Manfred kommen, das angekündigte Hoch...vielle Grüße von Birgit aus...

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Hi Biggi!
      Ach, die Sonne kommt bestimmt auch zu euch, bald haben wir die alle! :)Na, wenn der Manfred kommt...! :)

      Löschen
  5. Aż poczułam zapach grillowania, takie super zdjęcia :)
    Właśnie Dzień Matki zbliża się tak szybko w Polsce, a ja nie mam jeszcze nic !
    Muszę się poprawić !
    Pozdrawiam,
    Maedlein ♥

    AntwortenLöschen
  6. Huhu,

    na da scheint das Wetter bei euch am Wochenende ja gut gewesen zu sein. Wünsche dir noch einen schönen Muttertag.

    LG Amarilia

    AntwortenLöschen
  7. Fajnie u Was. W Polsce niestety nie było pogody do grilowania, wiało, padało. Wszystko przed nami...

    AntwortenLöschen
  8. Ładnie wyglądasz kochana. Nie tylko potrafisz zadbać o wnętrze domu ale i o to jak sama wyglądasz. Podoba mi się :)

    Buziaki

    K.

    AntwortenLöschen
  9. Ale śliczne zdjęcia;) A jakie apetyczne;)))
    Buziaki;)

    AntwortenLöschen
  10. Witaj!!!
    Przepięknie u Ciebie;))) no i przede wszystkim bardzo smacznie...ja troszkę grillowałam na początku maja, ale teraz brrr...za zimno;(
    Luna jest prześliczna!!!
    Pozdrawiam serdecznie;)

    AntwortenLöschen
  11. Ich finde Du machst eine tolle Figur am Grill ! Wir haben noch nicht einmal gegrillt; das Wetter lässt hier zu wünschen übrig !! lg Sabrina

    AntwortenLöschen
  12. Hallöchen,
    sieht bei Euch ja nach einem superwarmen Muttertag aus. Wir haben hier im Norden wieder den dicken Pullover rausgeholt und die Heizung läuft.
    Luna sieht aus wie ein Plüschtier, aber Sonja erst....
    Noch einen schönen Tag wünscht Sabine

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. :) Die Sonja... wer weißt wann ich sie wiedersehe...
      Bei uns haben wir auch grad nur 17°C, aber in der Sonne ist richtig angenehm. :)

      Löschen
  13. No kochana, wreszcie cie widac w calej okazalosci:). grilowac niestety nie cierpie zawsze robi to moj "mann", a Lunka- cukiereczek(zastanawiam sie czy nie kupic sobie jeszcze suczki)-Majka

    AntwortenLöschen
  14. Hi Dagi,
    mein lieber Mann, ich sehe ja nur Fleisch! Und was für Portionen! Hut ab! Habt ihr das ganze Fleisch etwa verdrückt?! Ne, da brauchst du in der Tat diese Woche nur noch Gemüse essen! :-)
    Und die Luna kenne ich schon. Luna ist auch ein gaaaaaanz toller Hundename!!!!
    Liebe Grüße und noch einen schönen Muttertag,
    Bianca

    AntwortenLöschen
  15. Pięknie i bardzo apetycznie, aż poczułam zapach tych wszystkich smakowitości.Piękna kobieta z Ciebie:)

    AntwortenLöschen
  16. z pewnością było to miłe popołudnie, aż slinka poleciała na takie cuda z grila - psiak superaśny :-)

    AntwortenLöschen
  17. ze wszystkich zdjec najladniejsze jest to na ktorym jestes Ty Dagi.
    Psina tez sliczna;-)
    sciskam
    B.
    ciekawa jestem czy dzis sie wybralas na pchli targ i jesli tak to czy cos upolowalas fajnego.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dzisiaj nie wyruszylam na lowy. :)Nie bylo nic ciekawego w poblizu i mialam duzo zaleglych spraw w domu. Ale od czego sa nastepne weekendy? :)

      Löschen
  18. Mniam! A Lunę to kawałkiem mięsa przekup:P

    AntwortenLöschen
  19. Taaaakkk... z moich obserwacji wynika, że panowie mają zapał do grillowania największy na początku spotkania..., a potem to bywa różnie :). Uwielbiam zdjęcia w takim klimacie( ogród, grill, znajomi). Tzn., że mamy ciepełko, jest wokół pięknie i radośnie.
    Spotkania zazdroszczę, bo u mnie znowu zimno.Nic to- kwitnie bez i jest ok.:)))

    AntwortenLöschen
  20. Piękne zdjęcia. U nas sezon grilowy też rozpoczęty. Oby tylko pogoda dopisała. Pozdrawiam serdecznie.

    AntwortenLöschen
  21. jöööö, Luna ist ja Zuckersüss!! Steht dir gut, du am Grill : ) Grüsse Sarah

    AntwortenLöschen
  22. mmh viel spaß beim grillen ;)

    AntwortenLöschen
  23. po raz drugi wpadłam dziś w panikę czytając o dniu matki :P PRZEZ CIEBIE tez!!
    a ja grillować nie lubię, zjadać tak ale stać i obracać nieeee :)

    AntwortenLöschen
  24. Hallo Dagi,
    das sieht ja lecker aus! Ich liebe Grillen. Du machst ne gute Figur am Grill. Ich darf nie ran :-D

    Liebe Grüße
    Stefanie

    AntwortenLöschen
  25. My też sezon grillowy uznaliśmy za otwarty, oby pogoda dopisywała, a na pewno pójdzie w boczki:) Pozdrawiam słonecznie

    AntwortenLöschen
  26. mniam! maiłam wielką ochotę na grilla, ale u nas dzisiaj zimno i pochmurno - nie grilowo niestety :(
    pozdrawiam magda

    AntwortenLöschen
  27. Pięknie grilujesz:)
    Teściowa ma yorka, super jest :)
    Zapraszam na candy.
    A.

    AntwortenLöschen
  28. Grill wygląda bardzo smacznie :) Jak widać udane popołudnie miałaś :)

    AntwortenLöschen
  29. Liebe Dagi,
    Du hattest bestimmt viel Spaß beim grillen !

    Beste Grüße,
    Eva

    AntwortenLöschen
  30. Luna jest słodka!!! Grill pewnie smakowity ;-)) różowa bluzeczka śliczna i błękitne tea-light'y również ;-))) ja tego lata " zorientowałam się " na tildowo, kolory mają swój urok i magię! pozdrawiam ;-))) Magda

    AntwortenLöschen

Vielen Dank für deinen Kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Impressum

Impressum

My HOUSE of IDEAS Blog

Robert Wieczorek

Hasengasse 30

63477 Maintal

Deutschland

E-Mail: houseofmara@googlemail.com


Umsatzsteuer-Identifikationsnummer gemäß § 27a Umsatzsteuergesetz: DE815404775


HINWEIS

Trotz sorgfältiger inhaltlicher Kontrolle übernehme ich absolut keine Haftung für die Inhalte externer Links, die in meinem Blog zugängig sind. Für den Inhalt der verlinkten Seiten sind ausschließlich deren Betreiber verantwortlich.Ich erkläre hiermit ausdrücklich, dass ich keinerlei Einfluss auf die Gestaltung und die Inhalte der gelinkten Seiten habe. Deshalb distanziere ich mich ausdrücklich von allen Inhalten aller gelinkten Seiten, die in diesem Blog gesetzt oder aufgeführt werden und mache mir diese Inhalte nicht zu eigen.Diese Erklärung gilt für alle in diesem Blog angezeigten Links und für alle Inhalte der Seiten, zu denen die hier eingefügten Links führen.Für die Inhalte der verlinkten Seiten ist stets der jeweilige Anbieter oder Betreiber der Seiten verantwortlich.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...