Montag, 28. Mai 2012

Und wie ist dein Mai? / A jaki jest Twoj maj?

Mein neues Profilfoto und ein neues Sommerkleid / Moje nowe zdjecie na profilu i nowa letnia sukienka


LECKER!

Nein...., die habe ich nicht gemacht.... Ich bin ja froh, wenn ich paar Muffins im Jahr schaffe! Herrje, so eine Torte ist schon eine Leistung! (für mich). Aber ich dachte mir, die sommerliche, farbenfrohe, leckere Torte von meiner Freundin tut sich gut auf meinem Blog. He he....
SMACZNY!

Nie..., to nie ja robilam.... Ja juz jestem szczesliwa jak mi sie uda pare muffinsow zrobic w roku. Jeju, taki tort to szczyt marzen! (dla mnie). Ale pomyslalam, ze ten summer, kolorowy, przepyszny tort mojej przyjaciolki wpasuje sie pieknie w moj blog. He he...


...war soo lecker! Trotzdem wenn ich zwischen Süßigkeiten und Fleisch wählen müsste- würde ich mich für ein Stück Fleisch entscheiden. Ganz sicher! :)
  
... byl nieziemsko pyszny! Mimo wszystko jesli musialabym wybierac miedzy slodyczami a czyms porzadniejszym, wybralabym kawalek miecha. Bez dwoch zdan! :)



Bis bald! / Do niedlugo!

Dagi

_________________________

UND? 
 
Wie macht sich der MAI bei euch? Ist der schön?? :) Bald gibt es eine neue Verlosung im 
HOUSE of IDEAS zum Abschied des schönsten Monats überhaupt. Ich hoffe, du bist dabei! :)
♦ 
I???
Jak tam MAJ u Was? Jest ladny?? :) Juz wkrotce na pozegnanie tego pieknego miesiaca wystartujemy w HOUSE of IDEAS z nowym Candy. Mam nadzieje, ze wpadniesz! :)


43 Kommentare:

  1. Hallo Dagi ...
    "MAI" nicht umsonst heißt er der Wonnemonat. Ich liebe diesen Monat - den Frühling. Saftig grüne Wiesen mit gelben Löwenzahnblüten, den Duft von Kirschblüten. Zu einem schönen Monat Mai gehört ein Spaziergang durch die so wunderschöne Natur. Ich merke, dass die Frühlings-Sonnen-Strahlen auch mein Malertief weggeweht haben.
    Wünsche dir noch eine schöne Zeit
    Liebe Grüße Kerstin

    AntwortenLöschen
  2. Liebe Dagi,
    mein Mai ist toll, wie jedes Jahr....es gibt Maiglöckchen, Flieder und Pfingstrosen, alles meine Lieblingsblumen. Ich hatte Geburtstag, das Wetter ist traumhaft....einfach der schönste Monat von allen!!
    Hab einen schönen Tag und liebe Grüße,
    Barbara

    AntwortenLöschen
  3. Hi Dagi, ich mag Dein neues Profilfoto! Schaut edel aus!
    Liebe Grüße
    Mina

    AntwortenLöschen
  4. Dagi,
    muszę przyznać, że tak nasycone kolory w Twoim blogu mnie zaskakują... Nie wiem nawet, czy pozytywnie ;) Przyzwyczaiłam się do kojącego połączenia czerni, bieli i słońca :)
    Mój maj kolorowy, fotograficzny przede wszystkim, upalny - prawdziwy przedsionek lata :D Pozdrawiam!!!

    AntwortenLöschen
  5. na Candy do Ciebie zawsze !! i w nocy o północy - nasz maj różny, zimny i ciepły
    i z gośćmi i bez ale zakończy się wspaniale- bo jedziemy nad morze na dni - 3
    i już się cieszę na ten totalny reset od wszystkiego ;))
    ale kiecuchna i buciorki - COX!!
    buźka!

    AntwortenLöschen
  6. mięcho też wolę, chociaż torcik na zakończenie miesożerności też bym pomlaskała :)))

    AntwortenLöschen
  7. A ja wpadnę i na candy i na torta. Cudowna sukienka i baleriny. A jak się montuje tego latającego motylka, jest przeuroczy. Pozdrawiam serdecznie.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Kochana, po prostu kliknij sobie na niego. A dalej juz Cie samo poprowadzi. :)

      Löschen
  8. Pysznie dziś u Ciebie grill a na deser pysznie wyglądający torcik...mniammm;))) Sukienka wspaniała...buciki równie urocze, iście wiosenne;))) pozdrawiam serdecznie;))

    AntwortenLöschen
  9. Mój maj jest w kratkę... Jeśli chodzi o pogodę.. raz burza, raz upał nie do zniesienia! Kratka króluje też w garderobie! Zdecydowanie kolorowa - pastelowa! Na Candy na pewno wpadnę ;) Dobrego tygodnia!

    AntwortenLöschen
  10. Ich bin auch ganz verliebt in den Mai! :-)
    Liebste Grüße
    Esther

    AntwortenLöschen
  11. A ja wolę te słodkości (rumieniec).....
    Wpadnę, wpadnę z wielką radością!
    Miłego dnia - u mnie nadal słonecznie:):):)

    AntwortenLöschen
  12. Na nowej fotce profilowej prawie Cię nie widać :) Zrób może odwrótkę zdjęcia, bo Canon lustrzany ;) Czepiam się wiem :) Kolczyki boskie!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Eeee, odwrocic to zdjecie mowisz? Sprobuje. :)

      Löschen
  13. A mnie się zdjecie podoba, fajnie masz upięte włoski:) i sukienka czarna - cudności. Niuchający piesek na bocznym pasku skradł mi serce:))
    Lekkim ciastem nigdy nie pogardzę ale wolałabym warzywka i owoce np. z grilla
    miłego poniedziałku
    i czekam na to candy, z niecierpliwością:)

    AntwortenLöschen
  14. ależ mi się marzy zrobienie sobie takiego portretu :)) tort w mich chyba ulubionych smakach!

    Maj był cudny szczególnie ze zaczął się z końcem kwietnia u nas dłuuuugą motocyklową majówką na 2000 km po Polsce, Czechach i Słowacji.

    Super sukienka!

    AntwortenLöschen
  15. Maj byl raz upalny, a wlasciwie duszny nie do zniesienia, raz wial mocny wiatr i dawal duze odczucie chlodu... Takiego szaszlyczka bym zjadla, a na deser torcik:) pozdrawiam

    AntwortenLöschen
  16. Mai ist schon ein toller Monat!
    Wunderschönes Kleid!! Wo hast Du es gefunden?!
    Eva

    AntwortenLöschen
  17. Huhu Dagi,

    der Mai war bisher super schön bei uns. Geburtstage gefeiert, Konzerte besucht, Muttergag, Grand Prix, Grillen mit Nachbarn und Freunden, die Sonne lacht, unsere Terasse ist fertig und der Rasen sprießt langsam, was wollen wir mehr :)

    Freue mich schon auf deine nächste Verlosung.

    LG Amarilia

    AntwortenLöschen
  18. Ooo Candy? Super:-). Ja tez mysle o Candy,ale nie do konca, bo chce zorganizowac konkurs.
    Piekna sukienka i balerinki!

    AntwortenLöschen
  19. aleś mi narobiła smaka tym tortem!! .. normalnie biegnę do sklepu kupic jakies owocki i coś słodkiego z owocami muszę zrobic.. niestety jestem na takim etapie ze smaka mam bardziej na słodkie niż mieso.. a maj miałam super.. ciepły i pełen pomysłów i pracy w domu.. i przygotować bo juz za 2-3 dni bede leżec w szpitalu i czekac na małego.. ( ciut wczesniej ale to dla naszego dobra) .. więc choc bym chciała niestety na candy sie nie załapię.. chyba ,ze dłuzej potrwa.. :) Zajrzę jeszcze do ciebie przed "rozpadnieciem sie na czesci ".. :)

    AntwortenLöschen
  20. Czekam na candy:):)oooo.... u nas w sobotę również królowały takie oto szaszłyczki na grillu.:)

    AntwortenLöschen
  21. Jak maj? piękny!! :****

    Ale super Twoje butki!!!
    Mniam!

    AntwortenLöschen
  22. A ja wlasnie opycham sie sorbetem malinowym wlasnej produkcji, pychaaa :) ale na taki pyszny tort bym sie skusila bez dwoch zdan ! Sukienka piekna, ja wlasnie jestem w trakcie poszukiwan jakies maxi dress :) sciskam i milego wolnego :)

    AntwortenLöschen
  23. Hej Dagi.Sukienka bardzo mi się podoba,taka w moim guście :))Buty to taka wisienka na torciku do niej.
    Wszędzie tylko słodycze i słodkości...i jak ma się człowiek odchudzić,jak się napatrzy,naogląda i od razu buszuje po szafkach w poszukiwaniu czegoś dobrego.
    Mięsko lubię ale od słodyczy jestem uzależniona niestety i gdybym mogła to w pierwszej kolejności jem mięsko a potem ten tort,ok?? hihi
    Miłego dnia blondyneczko :))

    AntwortenLöschen
  24. mój maj - pracowity:)) ale za to czerwiec będzie leniuchowaty:)))) pozdrawiam, Dagi

    AntwortenLöschen
  25. Ich liebe den Monat Mai und nicht nur weil ich Geburtstag habe, denn das frische Grün im Garten ist einfach einzigartig schön und das Gelb der Rapsfelder hier im Norden leuchtet so intensiv wie kaum etwas anderes! Und nun haben wir auch noch seit 2 Wochem Sommer und die Sonne lacht ....da lacht mein Herz und ich bin glücklich!!! Dein neues Profilfoto ist sehr schön und passt viel besser zu Deinem Blog ...die Schuhe sind ganz zauberhaft! Viele Grüße von Swantje

    AntwortenLöschen
  26. U mnie maj ? Na przemian leniwie i pracowicie . Ale czy tak nie powinno być ?
    Bo przecież po ciężkiej pracy należy sie odpoczynek :)
    Mhmm torcik z ochotą bym pochłonęła :)
    Ściskam ,
    Maedlein ♥

    AntwortenLöschen
  27. Dagi ta sukienusia jest przesliczna!!! a maj... oh najpiekniejszy w roku jak zawsze:-))) Wlasnie wrocilismy z nad jeziora:-) Swietna ta nowa profilowa fotka:-)))) cieplusio pozdrawiam!! Juz sie ciesze na Twoje posty czerwcowe! zawsze czekam na nowe z niecierpliwoscia!

    AntwortenLöschen
  28. ..sehr schönes profil-foto..mich würde noch interessieren, für welches makro-objektiv du dich denn jetzt entschieden hast?

    liebe grüße sabine

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Hallo Sabine,
      es wird erstmal ein Zoomobjektiv sein. Es ist schon bestellt. Ich hoffe, es kommt noch im Mai! :)

      Löschen
  29. He hallo du Süße,wau eine Woche ohne deinen Blog,uff das war schwer..Nun bin ich ja wieder da,und werde sicher keinen einzigen Post versäumen.Ich schicke dir ganz liebe Grüße,bis bald Edith.

    AntwortenLöschen
  30. Halo!!!
    U mnie maj w tym roku bardzo imprezowy.Kazdego tygodnia mielismy 40-stki lub 30-stki a w jedna niedziele Komunie cörki.Pelno gosci i zabawy a do tego wspaniala pogoda!!!

    AntwortenLöschen
  31. Oooh Dagi, danke für Deinen Kommentar! Das hatte ich ja total übersehen, dass Du den Link unter den damaligen Post gestellt hast. Wie unaufmerksam von mir! Ich versuche gleich den Download! Danke nochmal und einen schönen Abend!
    Mina

    AntwortenLöschen
  32. Swietny nowy awatarek, sukienka boska!
    Moj maj jak zwykle cudowny, dzis byla rowerowa wycieczka polaczona z piknikiem.
    pozdrawiam

    AntwortenLöschen
  33. Twoje profilowe zdjęcie jest naprawdę wspaniałe:) A torcik, no cóż, chyba też mam na niego ochotę:)

    AntwortenLöschen
  34. Dein Profilbild ist mir schon beim letzten Mal aufgefallen...seeeehr schön!
    Liebe Grüße,
    Uschi

    AntwortenLöschen
  35. O tak! Na pewno wpadnę :D
    Maj ciepły- piękny :)
    Ja również wybrałabym mięcho :) dobry szaszłyk nie jest zły :P
    Buziaki :*
    Zapraszam na candy :)

    AntwortenLöschen
  36. Hallo Dagi,
    super lecker dieht das alles aus :)

    LG Hanna

    AntwortenLöschen
  37. Witaj Dagi
    Zaglądam, podglądam od dawna i w końcu należałoby sie przywitać. Piszesz fantastycznego bloga i chętnie wpadam tu z wizytą mimo, że nie zostawiałam po sobie śladu.

    Mój maj jest fantastyczny - ja w skowronkach bo chyba powoli moje długoterminowe marzenie zrealizuje się :)

    A ja wybrałabym torcik- a co tam jeden grzeszek więcej.

    A sukienusia fajowa - a czarną garderobę kocham.

    ściskam z Podlaskiej Wsi
    Mili

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Hallo Mili,
      fajnie, ze skrobnelas pare slow! :)
      No to potrafi tylko maj ;) spelnia dlugoterminowe marzenia! Ciesze sie z Toba!

      Pozdrawiam!

      Löschen
  38. Ja gdybym miala wybrać pomiędzy tortem a mięskiem zdecydowanie wybiorę pierwszą opcję.Baleriny są przeslodkie.Maj?ja zawsze cudny,ale w tym roku szalenie pracowity.zakupiliśmy domek (czytaj ''rudere'' wymagającą remontu od podstaw) nad jeziorem i rozpoczeliśmy w maju pierwsze prace =D
    na candy zapiszę się z wielką ochotą a i Ciebie zapraszam do mnie na Jutowe candy.

    AntwortenLöschen

Vielen Dank für deinen Kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Impressum

Impressum

My HOUSE of IDEAS Blog

Robert Wieczorek

Hasengasse 30

63477 Maintal

Deutschland

E-Mail: houseofmara@googlemail.com


Umsatzsteuer-Identifikationsnummer gemäß § 27a Umsatzsteuergesetz: DE815404775


HINWEIS

Trotz sorgfältiger inhaltlicher Kontrolle übernehme ich absolut keine Haftung für die Inhalte externer Links, die in meinem Blog zugängig sind. Für den Inhalt der verlinkten Seiten sind ausschließlich deren Betreiber verantwortlich.Ich erkläre hiermit ausdrücklich, dass ich keinerlei Einfluss auf die Gestaltung und die Inhalte der gelinkten Seiten habe. Deshalb distanziere ich mich ausdrücklich von allen Inhalten aller gelinkten Seiten, die in diesem Blog gesetzt oder aufgeführt werden und mache mir diese Inhalte nicht zu eigen.Diese Erklärung gilt für alle in diesem Blog angezeigten Links und für alle Inhalte der Seiten, zu denen die hier eingefügten Links führen.Für die Inhalte der verlinkten Seiten ist stets der jeweilige Anbieter oder Betreiber der Seiten verantwortlich.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...